x 2,5 nu in 2 maanden.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ziet eruit als een gezonde chart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand waar @Gehrman is?
Een paar nog wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:21 schreef britneycheers het volgende:
Ik heb een paar btc gekocht toen hij 18.000 was, dus dit is wel leuk om te zien.
Ik bedoelde voor een paar honderd euro.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een paar nog wel.
Jij hoeft nooit meer te werken zeker?
Ja heeft er moeite mee op het moment. Goed teken op zichquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef Akkerdjie het volgende:
Coinbase is down, ik zie dat btc 4000 euro ineens gezakt is. Kan mijn activa niet meer bekijken.
Dat is ook zo verneukeratief. Bij sterke stijgingen gaan alle coinhandelsites “down” en kun je nog niet op een op dat moment gunstig moment verkopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef Akkerdjie het volgende:
Coinbase is down, ik zie dat btc 4000 euro ineens gezakt is. Kan mijn activa niet meer bekijken.
Bitvavo gaat vanavond nog even lekker updaten voor onderhoud. Zou dit echt gericht zijn denk je?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is ook zo verneukeratief. Bij sterke stijgingen gaan alle coinhandelsites “down” en kun je nog niet op een op dat moment gunstig moment verkopen.
Tuurlijk, die lui hebben niet genoeg cash in kas en krijgen ineens teveel sell opdrachten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:03 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Bitvavo gaat vanavond nog even lekker updaten voor onderhoud. Zou dit echt gericht zijn denk je?
Ze verdienen toch met traden, dus ook bij verkopen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk, die lui hebben niet genoeg cash in kas en krijgen ineens teveel sell opdrachten.
Dan gooit men massaal de deuren dicht probleem opgelost.
Als ze harde cash moeten uitbetalen moet je het wel in kas hebben. Of andere coins verkopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:11 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ze verdienen toch met traden, dus ook bij verkopen?
Mja, het is beter verhuld dan gewoon de sell- of buyknop eruit halen zoals bij Robin Hood
Waarom zou die cash er niet staan? Kopers kunnen alleen kopen met de middelen die ze op de exchange hebben staan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze harde cash moeten uitbetalen moet je het wel in kas hebben. Of andere coins verkopen.
Maar in een sterke stijgende markt is er niet genoeg cash in kas omdat er niks wordt aangekocht. Geen cashflow.
Waar zou die cash (dollar/euro) allemaal moeten zijn dan
Ach so. Beetje bankrunprincipe.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze harde cash moeten uitbetalen moet je het wel in kas hebben. Of andere coins verkopen.
Maar in een sterke stijgende markt is er niet genoeg cash in kas omdat er niks wordt aangekocht. Geen cashflow.
Waar zou die cash (dollar/euro) allemaal moeten zijn dan
Er staat bitcoin, ooit gekocht voor x, er is geen stack of cash.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom zou die cash er niet staan? Kopers kunnen alleen kopen met de middelen die ze op de exchange hebben staan.
Je kan ook alleen verkopen aan kopers die het geld er hebben staan.
En verkopen staat nog niet gelijk aan het geld opnemen.
Dat zei men ook zo’n 2,5 jaar geleden ook, is een psychologische grens en men wil niet weer 2,5 jaar wachten wellichtquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat een weak hands allemaal die rond de 60k verkopen. Kom op nou, willen we richting de 100k of niet?
Als je een bitcoin verkoopt op een exchange, dan is er ergens een koper.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er staat bitcoin, ooit gekocht voor x, er is geen stack of cash.
Helemaal mee eens het ging net de goede kant op.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat een weak hands allemaal die rond de 60k verkopen. Kom op nou, willen we richting de 100k of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |