Goed man, open verhaal.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:49 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik ben nu begonnen met afromen, eerste sell op 57k. Meeste heb ik gekocht in de 16k-25k range. Nu nog hele kleine stapjes, dat ga ik later opvoeren.
Toen ik het hier over had in de vorige piek kreeg je alleen zinloze schuimbekkende "HODL" reacties.
Een goede exit strategie is de grote uitdaging.
Het zijn vooral de kleine spelers die hodlen. Degene die al wat langer meelopen en bij wie het om serieuze bedragen gaat zijn toevallig degene die winst nemen als het goed gaat. Want je hebt 1 zekerheid. De kans om voor een lagere prijs weer terug te kopen komtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goed man, open verhaal.
En
Kijk welke reacties je krijgt. Echte alleen maar mongolen: WODT EEN MILJOEN JOH GEK
Hahaatjes.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
Het zijn vooral de kleine spelers die hodlen. Degene die al wat langer meelopen en bij wie het om serieuze bedragen gaat zijn toevallig degene die winst nemen als het goed gaat.
Dit is juist het moment om er over na te denken. Beter nu dan wanneer we in een massa euforie/hysterie zitten, nu heb je de rust om er rationeel over na te denken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die enorme prijsfluctuaties en enorme volatiliteit zullen steeds minder worden naarmate er meer instroom komt op de ETF's.
[..]
Je zit er al heel lang in kennelijk dus wat voor jou werkt is toch prima. Mijn primaire doel de afgelopen 2 jaar is zoveel mogelijk BTC vergaren. Heb een gelukkige trade gehad met SOL en die weer in BTC gezet. Vind het wel jammer dat de koers relatief snel stijgt, het geeft minder kans om meer te vergaren .
Verkopen of een exitstrategie is echt het laatste waar ik nu mee bezig ben.
Dat zie ik eerlijk gezegd niet zo snel meer gebeuren. Of er moet zich een of andere catastrofe aandienen die de wereldvrede ernstig in het geding doet komen....quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:41 schreef ETA het volgende:
[..]
Dit is juist het moment om er over na te denken. Beter nu dan wanneer we in een massa euforie/hysterie zitten, nu heb je de rust om er rationeel over na te denken.
Je geeft zelf aan dat je te laat was om meer te vergaren. Wat zou voor jou de strategie zijn als we in een megadip komen? Daar wil je nu over nadenken, niet als we 30% zijn gekelderd in 1 uur. Ga je agressiever je cashpositie afbouwen tov crypto? Ga je het in 1x inkopen bij een bepaalde koers, ga je periodiek DCA kopen, ga je dynamisch DCA'en (hoe lager, hoe meer je koopt)? Onthou, als het keihard omlaag gaat, slaat de onzekerheid toe, de kans dat het nooit meer een ATH haalt lijkt ineens een stuk reëler. Als je al spelregels voor jezelf hebt opgelegd, hoef je niet meer zo over na te denken in de stressvollere tijden.
Oprecht geen last van zie het echt als investering voor later zeg 20 jaar van hier en dan ga ik er iets leuks mee doen. Megadips komen en gaan in cyclussen die eigenlijk vrij voorspelbaar zijn als je naar de geschiedenis kijkt in plaats van je te laten meeslepen door het momentum.quote:Dit geldt voor zowel de weg omhoog als omlaag. Want na de piek, ik garandeer je, de gedachte die door je hoofd spookt is: "had ik maar meer verkocht toen het hoog stond".
Ja, ik denk dat daar wel een verschil in zitn. Toen het allemaal om <1maand salaris ging, dan wil je wel wat extra risico nemen, Zodra het daar ver boven gaat, dan is "duurzame groei" van je vermogen belangrijker dan zoveel mogelijk groei. Daarom dat ik ook gewoon cash op een spaarrekening heb staan dat maar 1,5% trekt. Onderschat niet de waarde van gemoedsrust.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zijn vooral de kleine spelers die hodlen. Degene die al wat langer meelopen en bij wie het om serieuze bedragen gaat zijn toevallig degene die winst nemen als het goed gaat. Want je hebt 1 zekerheid. De kans om voor een lagere prijs weer terug te kopen komt
De vraag is een beetje ben je nou echt een grote speler als je op elke heftige koersbeweging moet reageren, of zit je er dan gewoon met meer geld in dan je feitelijk missen kan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het zijn vooral de kleine spelers die hodlen. Degene die al wat langer meelopen en bij wie het om serieuze bedragen gaat zijn toevallig degene die winst nemen als het goed gaat. Want je hebt 1 zekerheid. De kans om voor een lagere prijs weer terug te kopen komt
Je reageert juist niet op iedere heftige beweging als je een plan volgt en bijvoorbeeld iedere maand een deel verkoopt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
De vraag is een beetje ben je nou echt een grote speler als je op elke heftige koersbeweging moet reageren, of zit je er dan gewoon met meer geld in dan je feitelijk missen kan.
Zo'n Michael Saylor bijvoorbeeld zou ook nooit verkopen (dat zegt ie in elk geval) en die heeft toch een aardig pakje Bitcoin bij elkaar gesprokkeld inmiddels.
Dat idee nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:41 schreef ETA het volgende:
Dit geldt voor zowel de weg omhoog als omlaag. Want na de piek, ik garandeer je, de gedachte die door je hoofd spookt is: "had ik maar meer verkocht toen het hoog stond".
quote:Op maandag 26 februari 2024 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat is 59.717 euro.
Wel lekker dat we vandaag 50.000 euro zijn gepasseerd.
En nu de 55.000 euro.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En in een nacht tijd zelfs de 52.000 euro gepasseerd.
En ik hoor nog weinig bij het koffiezetapparaat / wandelgangen / reclame uitingen. Behalve wat gebrom van TA lijntjestrekkers die de markt verkeerd getimed hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[..]
En nu de 55.000 euro.De vorige piek komt echt in zicht.
We zijn nog vroeg in de cycle. Maar het begint nu wel een beetje te komen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En ik hoor nog weinig bij het koffiezetapparaat / wandelgangen / reclame uitingen. Behalve wat gebrom van TA lijntjestrekkers die de markt verkeerd getimed hebben.
Als die ooit ineens (gedwongen) zijn zakken moet dumpen dan komen de ijsberen te voorschijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
De vraag is een beetje ben je nou echt een grote speler als je op elke heftige koersbeweging moet reageren, of zit je er dan gewoon met meer geld in dan je feitelijk missen kan.
Zo'n Michael Saylor bijvoorbeeld zou ook nooit verkopen (dat zegt ie in elk geval) en die heeft toch een aardig pakje Bitcoin bij elkaar gesprokkeld inmiddels.
Zijn persoonlijke stack niet zozeer maar als Microstrategy alles zou moeten verkopen gaat dat wel een enorme impact op de markt hebben ja.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als die ooit ineens (gedwongen) zijn zakken moet dumpen dan komen de ijsberen te voorschijn.
Het scheelt waarschijnlijk wel dat dat soort trades OTC gaan. Dat gaat niet op een exchange worden gedumpt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn persoonlijke stack niet zozeer maar als Microstrategy alles zou moeten verkopen gaat dat wel een enorme impact op de markt hebben ja.
Nog $9K te gaan, dan halen ‘we’ de krant en het journaal weerquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En ik hoor nog weinig bij het koffiezetapparaat / wandelgangen / reclame uitingen. Behalve wat gebrom van TA lijntjestrekkers die de markt verkeerd getimed hebben.
Ik brom dat ik nu pas weer het geld heb om lekker mee te doen, terwijl ik op de helft van de huidige waarde noodgedwongen moest verkopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Beter nu dan over 6 maandenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik brom dat ik nu pas weer het geld heb om lekker mee te doen, terwijl ik op de helft van de huidige waarde noodgedwongen moest verkopen.
Ik zit er gewoon weer veel te diep in. Iets meer Euro's dan ik eruit heb gehaald, maar helaas de helft van de hoeveelheid Ethersquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Beter nu dan over 6 maanden
(Geen financieel advies)
Mijn salaris kwam vrijdag, maar het is nog amper gestegen sinds vrijdagquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:55 schreef over_hedge het volgende:
kut salaris paar dagen te laat
En ja ga nog steeds kopen hoor. Zoals elke maand. Maar toch leuker geweest als het paar dagen eerder was
Zitten we volgens deze logica niet al in fase 2?quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Forumgebruiker @:atypisch
[ afbeelding ]
Overlap lijkt me.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zitten we volgens deze logica niet al in fase 2?
Fase 1 is nog amper begonnen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zitten we volgens deze logica niet al in fase 2?
Doelde meer op het feit dat Ethereum even hard gaat.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Fase 1 is nog amper begonnen.
Waves naar 50 $quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks kunnen we universaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahjajajaja @:Bezsen weer shillen
Ik vind dat ze best goed bijblijvenquote:Op woensdag 28 februari 2024 14:54 schreef Elan het volgende:
Hoop altcoins blijven behoorlijk achter qua prijsontwikkeling.
ETH presteert aardig maar niet meer dan dat, het gros uit de top 20 staat amper nog op of rond 1/4 van hun ATH terwijl BTC daar al bijna weer is.quote:
Ow, zo kijk ik er niet naar, ik bedoelde dat veel alts de laatste maanden zijn meegestegen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
ETH presteert aardig maar niet meer dan dat, het gros uit de top 20 staat amper nog op of rond 1/4 van hun ATH terwijl BTC daar al bijna weer is.
BTC Dominance moet eerst even chillen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
ETH presteert aardig maar niet meer dan dat, het gros uit de top 20 staat amper nog op of rond 1/4 van hun ATH terwijl BTC daar al bijna weer is.
Je moet ook op BTC en ETH na helemaal niet in die oude troep zitten. Genoeg coins die aan hun eerste cycle beginnen en waar je inmiddels al op hele goede winsten staat: TAO, INJ, KASPA noem maar op. Inmiddels wel top 40 coins qua cap maar die die oude munten uit die top 20 gaan knallen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:20 schreef Elan het volgende:
INJ? Die coin is al jaren oud toch?quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:47 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Je moet ook op BTC en ETH na helemaal niet in die oude troep zitten. Genoeg coins die aan hun eerste cycle beginnen en waar je inmiddels al op hele goede winsten staat: TAO, INJ, KASPA noem maar op. Inmiddels wel top 40 coins qua cap maar die die oude munten uit die top 20 gaan knallen.
Is toch niks fundamenteels aan maar allemaal random shit die aan de gang is met die altcoins. Zoals Pepe die vandaag weer 60% steeg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:47 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Je moet ook op BTC en ETH na helemaal niet in die oude troep zitten. Genoeg coins die aan hun eerste cycle beginnen en waar je inmiddels al op hele goede winsten staat: TAO, INJ, KASPA noem maar op. Inmiddels wel top 40 coins qua cap maar die die oude munten uit die top 20 gaan knallen.
Wist ik niet. Snel nagekeken. Blijkbaar in vorige bull markt gelaunched ofzo. Die negerende dan; TAO en KASPA als nieuwe binnenkomers in de top 40 en je hebt nog wel wat leuke coins die aan hun eerste cycle beginnen en richting de top 50 gaan en al op aardig wat leuke x-jes zitten/markt flink outperformen/ATH's overheen zitten en blijven breaken.quote:
Niet allemaal. KASPA en TAO doen het vanaf die diepe bear markt al mega goed en gaan richting de top 10 deze bull naar mijn mening.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:59 schreef Elan het volgende:
Is toch niks fundamenteels aan maar allemaal random shit die aan de gang is met die altcoins. Zoals Pepe die vandaag weer 60% steeg.
Zit wat in SEI die doet het ook leuk maar het blijft allemaal toch gokken en de grote winst zit over het algemeen in het feit hoe snel je er bij zit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:02 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Niet allemaal. KASPA en TAO doen het vanaf die diepe bear markt al mega goed en gaan richting de top 10 deze bull naar mijn mening.
Ik zit in KASPA vanaf een halve cent maar voor zowel deze als TAO geldt dat ze beiden nog op geen enkele tier 1 CEX te vinden zijn qua listing. KAS is al wel op kraken en binance als future gelist de afgelopen 2 maanden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:08 schreef Elan het volgende:
Zit wat in SEI die doet het ook leuk maar het blijft allemaal toch gokken en de grote winst zit over het algemeen in het feit hoe snel je er bij zit.
Veel van die projecten worden qua snelheid of marktperspectief binnen no time weer achterhaald door een nieuwe hypecoin.
Interessant. Zodra ze het overal en nergens listen kan je wel een zieke influx van geld verwachten. Wel apart dat dat nog niet het geval is. SEI bestaat sinds augustus en is wel al gelist op Binance en bybit, zelfs via BM kun je die kopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:14 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik zit in KASPA vanaf een halve cent maar voor zowel deze als TAO geldt dat ze beiden nog op geen enkele tier 1 CEX te vinden zijn qua listing. KAS is al wel op kraken en binance als future gelist de afgelopen 2 maanden.
Voor beiden geldt ook omdat het 100% PoW coins zijn zonder pre-mining dat de exchanges eerst liquiditeit van de markt moeten opkopen voordat ze spot listen; oftewel je bag pompen als je voor de listings erbij bent. Groot verschil vergeleken bij de rest van crypto waar zowel het team en andere insiders veel van de supply bezitten als ook een deel alvast allocaten voor exchanges die ze voor een spotprijsje krijgen/opkopen met als beloning voor het team een grote CEX listing a-la binance etc.
Inderdaad, dat merk ik ook.quote:Op woensdag 28 februari 2024 14:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En ik hoor nog weinig bij het koffiezetapparaat / wandelgangen / reclame uitingen.
x 2,5 nu in 2 maanden.quote:Op donderdag 21 december 2023 09:15 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ziet eruit als een gezonde chart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand waar @Gehrman is?
Een paar nog wel.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:21 schreef britneycheers het volgende:
Ik heb een paar btc gekocht toen hij 18.000 was, dus dit is wel leuk om te zien.
Ik bedoelde voor een paar honderd euro.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een paar nog wel.
Jij hoeft nooit meer te werken zeker?
Ja heeft er moeite mee op het moment. Goed teken op zichquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef Akkerdjie het volgende:
Coinbase is down, ik zie dat btc 4000 euro ineens gezakt is. Kan mijn activa niet meer bekijken.
Dat is ook zo verneukeratief. Bij sterke stijgingen gaan alle coinhandelsites “down” en kun je nog niet op een op dat moment gunstig moment verkopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:40 schreef Akkerdjie het volgende:
Coinbase is down, ik zie dat btc 4000 euro ineens gezakt is. Kan mijn activa niet meer bekijken.
Bitvavo gaat vanavond nog even lekker updaten voor onderhoud. Zou dit echt gericht zijn denk je?quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is ook zo verneukeratief. Bij sterke stijgingen gaan alle coinhandelsites “down” en kun je nog niet op een op dat moment gunstig moment verkopen.
Tuurlijk, die lui hebben niet genoeg cash in kas en krijgen ineens teveel sell opdrachten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:03 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Bitvavo gaat vanavond nog even lekker updaten voor onderhoud. Zou dit echt gericht zijn denk je?
Ze verdienen toch met traden, dus ook bij verkopen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk, die lui hebben niet genoeg cash in kas en krijgen ineens teveel sell opdrachten.
Dan gooit men massaal de deuren dicht probleem opgelost.
Als ze harde cash moeten uitbetalen moet je het wel in kas hebben. Of andere coins verkopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:11 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Ze verdienen toch met traden, dus ook bij verkopen?
Mja, het is beter verhuld dan gewoon de sell- of buyknop eruit halen zoals bij Robin Hood
Waarom zou die cash er niet staan? Kopers kunnen alleen kopen met de middelen die ze op de exchange hebben staan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze harde cash moeten uitbetalen moet je het wel in kas hebben. Of andere coins verkopen.
Maar in een sterke stijgende markt is er niet genoeg cash in kas omdat er niks wordt aangekocht. Geen cashflow.
Waar zou die cash (dollar/euro) allemaal moeten zijn dan
Ach so. Beetje bankrunprincipe.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze harde cash moeten uitbetalen moet je het wel in kas hebben. Of andere coins verkopen.
Maar in een sterke stijgende markt is er niet genoeg cash in kas omdat er niks wordt aangekocht. Geen cashflow.
Waar zou die cash (dollar/euro) allemaal moeten zijn dan
Er staat bitcoin, ooit gekocht voor x, er is geen stack of cash.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom zou die cash er niet staan? Kopers kunnen alleen kopen met de middelen die ze op de exchange hebben staan.
Je kan ook alleen verkopen aan kopers die het geld er hebben staan.
En verkopen staat nog niet gelijk aan het geld opnemen.
Dat zei men ook zo’n 2,5 jaar geleden ook, is een psychologische grens en men wil niet weer 2,5 jaar wachten wellichtquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat een weak hands allemaal die rond de 60k verkopen. Kom op nou, willen we richting de 100k of niet?
Als je een bitcoin verkoopt op een exchange, dan is er ergens een koper.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er staat bitcoin, ooit gekocht voor x, er is geen stack of cash.
Helemaal mee eens het ging net de goede kant op.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat een weak hands allemaal die rond de 60k verkopen. Kom op nou, willen we richting de 100k of niet?
Jawel, maar als er grote hoeveelheden Sellers komen kan zijn dat niemand je shit gaat kopen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je een bitcoin verkoopt op een exchange, dan is er ergens een koper.
Jij hebt een bitcoin op die exchange staan, anders kan je die niet verkopen.
Die koper heeft geld op die exchange staan, anders kan hij het niet kopen.
Je verkoopt niet aan de exchange, je verkoopt aan een koper.
Ik weet niet wat je probeert te vertellen. Het is een vaag verhaal met "je shit".quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, maar als er grote hoeveelheden Sellers komen kan zijn dat niemand je shit gaat kopen.
Hoe gaat dat dan als het naar 100k gaat en niemand wil het nog kopen?
Dan heb je orders staan die niet forfillt worden wou je zeggen, maar op de een of andere manier is het vervelend voor het verdienmodel van de Exchanges want die gooien de handel dicht.
Jij zegt hetzelfde als ik, alleen iets duidelijker en je noemt het geen shit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probeert te vertellen. Het is een vaag verhaal met "je shit".
Er is een orderboek op iedere exchange.
Er is een zijde van kopers en die hebben Dollars of Euro's.
Er is een zijde van verkopers en die hebben bitcoin.
Als er geen koper is voor je bitcoin en niemand z'n prijs verlaagt, dan zal de spread oplopen en blijven orders staan tenzij je de prijs verlaagt.
Als er kopers zijn, is het geen probleem.
Op een beetje exchange, zoals Binance of Coinbase is er altijd wel een koper te vinden voor "je shit".
Als er iets fijn is voor een exchange, dan zijn het grote stijgingen of dalingen van de koers.
Want dan worden de meeste fees geïncasseerd.
Alleen bij Bitonic ligt dat anders, die kopen en verkopen zelf bitcoin als tussenpersoon en die hebben wel een probleem als de koers ineens fors zakt. Daarom is de spread daar tussen koop- en verkoop vrij hoog.
Maar het is wel een fijne, betrouwbare partij met een echte servicedesk (die ook reageert) dus ik gebruik ze evengoed graag.
Coinbase storing. Retail is here!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Helemaal mee eens het ging net de goede kant op.
ergens beginnen hequote:Op woensdag 28 februari 2024 20:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Kleingeld voor een big 4 boy toch
Vanwege de tokenomics. TAO en KASPA zijn net als BTC 100% PoW-coins zonder pre-mining/presales etc en alle supply wordt dus gemined. Team krijgt er ook niets van in handen. SEI, SUI, SOL etc en 98% van crypto allocaten deel van Max supply voor team zelf en andere insiders maar ook percentage als liquiditeit voor Exchange listings, die kopen het dus voor een spotprijsje op (ver onder marktprijs) en de coin krijgt er een mooie spot listing makkelijk voor terug, vandaar is dat voor beide partijen (team en Exchange) een win-win. SUI is ook goed in geïnvesteerd door de VC bedrijven dus als ze zelf niet de contacten hadden dan zouden zij ervoor zorgen dat zulke listings zo gepiept zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:51 schreef Elan het volgende:
Interessant. Zodra ze het overal en nergens listen kan je wel een zieke influx van geld verwachten. Wel apart dat dat nog niet het geval is. SEI bestaat sinds augustus en is wel al gelist op Binance en bybit, zelfs via BM kun je die kopen.
Denk ik niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik zie dadelijk btc zakken als een gek.
Alles heeft nu te maken met de btc etf .
Dadelijk willen de mensen die geïnvesteerd hebben hun geld terug met dikke winst .
En dan word de zooi weer als een gek verkocht.
Ja alleen btcquote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja alleen btc
De rest loopt voor geen meter.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 00:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik zie dadelijk btc zakken als een gek.
Alles heeft nu te maken met de btc etf .
Dadelijk willen de mensen die geïnvesteerd hebben hun geld terug met dikke winst .
En dan word de zooi weer als een gek verkocht.
Ach, Zith. Rust in vrede makker. Je zou dit fantastisch hebben gevonden.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:36 schreef Bezsen het volgende:
Érg jammer dat @:atypisch en @:zith () deze pump niet kunnen bijwonen op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |