Want?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:28 schreef blackmore het volgende:
Bitcoin naar 80-100k lijkt me vrij conservatief deze bullrun.
Nog niet denk ik.quote:
Nee, dat is 59.717 euro.quote:
A-afromen!?!?!?quote:Op maandag 26 februari 2024 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
afroomplannen al klaar? @:onlogisch
En in een nacht tijd zelfs de 52.000 euro gepasseerd.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat is 59.717 euro.
Wel lekker dat we vandaag 50.000 euro zijn gepasseerd.
https://www.ecb.europa.eu(...)0~5301eecd19.en.htmlquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitcoin is nog altijd een ‘schadelijk’ fenomeen’ en heeft ‘geen intrinsieke waarde’. Dat stellen bankiers van de Europese Centrale Bank (ECB).
https://www.bnr.nl/nieuws(...)n-intrinsieke-waarde
Kan de ECB even met de BD praten? Is wel handig om te weten ivm de komende box3 berekeningenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitcoin is nog altijd een ‘schadelijk’ fenomeen’ en heeft ‘geen intrinsieke waarde’. Dat stellen bankiers van de Europese Centrale Bank (ECB).
https://www.bnr.nl/nieuws(...)n-intrinsieke-waarde
Coinbase installeren was sneller geweest.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:38 schreef manny het volgende:
iemand hier ook problemen met storten op crypto.com? Ik doe precies wat de app zegt, maar m'n centjes staan na twee dagen steeds weer keurig terug op mijn abn-amro rekening.
heb al links en rechts wat forum threads en uiteraard google bekeken, maar zie geen oplossing.
En inflatie doorbrekenenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog niet denk ik.
Rond 9 november 2021 stond de Dollar-koers op $1,15945 voor een Euro en bitcoin topte toen op $67.617 zo te zien.
Dus we moeten nog voorbij de ¤58.318 of zoiets.
Ik zie ook nog een $68.789 als hoogste koers staan voor 10 november 2021 maar die zie ik weer niet in de grafieken. Het is natuurlijk ook maar welke piek van welke exchange je als "hoogste ooit" accepteert.
beetje schulden aflossen, nieuwe auto etcquote:Op dinsdag 27 februari 2024 05:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
A-afromen!?!?!?
Waarom zou je je bitcoin omzetten naar inferieure fiat @:wereldgozer???
Wat is dit?
En als je geen schulden en 3 nieuwe autos hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
beetje schulden aflossen, nieuwe auto etc
Nu willen afromenquote:Op maandag 26 februari 2024 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
afroomplannen al klaar? @:onlogisch
Dat bitcoin wereldje, altijd niet echt, niemand zegt wat hij doet, altijd mensen uitlachen die verkopen.quote:
Ok bedankt voor je verfrissende inzicht henkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat bitcoin wereldje, altijd niet echt, niemand zegt wat hij doet, altijd mensen uitlachen die verkopen.
Ja want als mensen verkopen houdt je de bubbel niet in stand. Daarom praat iedereen elkaar na.
Ook weer zo’n onechte reactie.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je verfrissende inzicht henk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |