Ik ben er nog niet eens helemaal uit of ik überhaupt mee ga doen met deze trein. Ben in de zomer bijna helemaal uit alle crypto gestapt wegens geldnood, en vind het eigenlijk wel prima zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben nog niet ingestapt
@:nattekat
Nu ben je toch weer te laat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet eens helemaal uit of ik überhaupt mee ga doen met deze trein. Ben in de zomer bijna helemaal uit alle crypto gestapt wegens geldnood, en vind het eigenlijk wel prima zo.
Hoezo zou je te laat zijn. Net of dit het hoogste is wat bitcoin ooit gaat wordenquote:
Als het te laat zou zijn, zou jij nu moeten uitstappen omdat de piek bereikt is. Dat doe je niet.quote:
Eerst maar eens zien niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Dit jaar wordt de 100k bereikt
Maar heb je ook gekocht toen het bloed door de straten liep, begin 2023?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien niet?
In een hogere stijging kopen heb ik geen goede ervaringen mee, buy when theres blood in the street.
Jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar heb je ook gekocht toen het bloed door de straten liep, begin 2023?
En heb je nu weer verkocht? Of ga je er vanuit dat het stijgt?quote:
Ikquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En heb je nu weer verkocht? Of ga je er vanuit dat het stijgt?
Want als het stijgt, is het ook nu nog een prima moment om in te stappen.
En als het niet stijgt, zou je moeten verkopen
Wanneer mensen zich aanmelden om shitcoins the shillen weet je dat we in bull market zitten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Hoi, mijn naam is MisterFox. En ik zit ok in de crypto.
Ik zit in de CellFrame en FX1 Sports. Die eerste ben ik een paar dagen geleden in gegaan.
Leuke scamsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Ik zit in de CellFrame en FX1 Sports. Die eerste ben ik een paar dagen geleden in gegaan.
nee ik ga die niet kopen doeiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Erg interessant. Heb er ook wat ingeslagen!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Ik kocht laatst CellFrame. Nu heb ik ruzie met mijn vrouw, mijn vriendin is weggelopen en de kat kijkt niet meer naar me om. Op mijn werk gaat het ook minder en ik heb een naar kuchje.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Te hoge verwachtingen dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:35 schreef MisterFox het volgende:
Jeetje, wat een verbitterde reacties allemaal op mijn positief ingestelde, prettige introductie. Ik voel me een beetje de Rapper Sjors van deze SC nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |