lekker gokkkenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
100K is zo'n magisch getal, ik denk dat veel mensen die winst willen pakken het dan doen, of net daarvoor, dus ik doe het net voor die mensen. En de hoeveelheid hangt af van wanneer het zover is.. Hoe vroeger, hoe kleiner het percentage.
omdat het pure vaporware is?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:44 schreef Gremen het volgende:
[..]
Interessant, denk juist dat de Gaming (GameFi) coins het relatief gezien goed gaan doen komende jaar
Dat dus! De hype volgen. En ik zeg relatief he. Uiteindelijk volgt alles gewoon BTC op en neer. Denk alleen dat gaming het wel eens een (paar) procent beter kan doen dan bijv andere groepen altcoins. (het blijft allemaal vaporware)quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat het pure vaporware is?
of waarom precies?
Niet aan 't afromen maat?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso, geld
1 bitcoin = 1 bitcoin
Genoeg uitcashen om aankoop en aandelen verliezen op 0 te zetten. Rest laten staan en bij een daling naar 95k alles eruitquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat doen jullie bij 100k?
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Vanaf nu alles betalen met bitcoin?
4 x 0 is 0.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso, geld
1 bitcoin = 1 bitcoin
Zouden meer mensen dat doen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Genoeg uitcashen om aankoop en aandelen verliezen op 0 te zetten. Rest laten staan en bij een daling naar 95k alles eruit
Volledig getethered hier. Beetje verkeerd moment zo lijkt het.quote:
Lekker gokken @aTypischquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volledig getethered hier. Beetje verkeerd moment zo lijkt het.
MAAR DIT PAKKEN ZE NIET MEER VAN MIJ AF
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:01 schreef dimmak het volgende:
Gaan we een ATH zien voor de halving? Zou ook uniek zijn, maar gezien de ETF inflows is dat een kwestie van tijd.
Ik hoop nog op een grote dip. Al die boomers met hun ETFs in paniek zou leuk zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:01 schreef dimmak het volgende:
Gaan we een ATH zien voor de halving? Zou ook uniek zijn, maar gezien de ETF inflows is dat een kwestie van tijd.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:58 schreef onlogisch het volgende:
VaporwareVechain heeft er zin in @:aTypisch @:Wereldgozer
Hoe gaat het met steppnquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:58 schreef onlogisch het volgende:
VaporwareVechain heeft er zin in @:aTypisch @:Wereldgozer
quote:The Netherlands has a vibrant startup and technology sector, a strong financial services industry and the highest fintech adoption rate among developed economies. It also has one of the highest crypto adoption rates in Europe with around 20% of Dutch citizens owning crypto.
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb vorig jaar verkocht voor, jaja, Solana's
Komt er dan ook weer een outflow of worden die ETF's weer onderling verhandeld?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een grote dip. Al die boomers met hun ETFs in paniek zou leuk zijn.
dat kan wel ja, hoeft niet onderlingquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Komt er dan ook weer een outflow of worden die ETF's weer onderling verhandeld?
Ben nog niet ingestaptquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:42 schreef onlogisch het volgende:
VaporwareVechain door de 5 cent heen.
@:Fathank
@:Wereldgozer
Volledig BTC?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben nog niet ingestapt
@:nattekat
Ik ben er nog niet eens helemaal uit of ik überhaupt mee ga doen met deze trein. Ben in de zomer bijna helemaal uit alle crypto gestapt wegens geldnood, en vind het eigenlijk wel prima zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben nog niet ingestapt
@:nattekat
Nu ben je toch weer te laat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet eens helemaal uit of ik überhaupt mee ga doen met deze trein. Ben in de zomer bijna helemaal uit alle crypto gestapt wegens geldnood, en vind het eigenlijk wel prima zo.
Hoezo zou je te laat zijn. Net of dit het hoogste is wat bitcoin ooit gaat wordenquote:
Als het te laat zou zijn, zou jij nu moeten uitstappen omdat de piek bereikt is. Dat doe je niet.quote:
Eerst maar eens zien niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom? Dit jaar wordt de 100k bereikt
Maar heb je ook gekocht toen het bloed door de straten liep, begin 2023?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien niet?
In een hogere stijging kopen heb ik geen goede ervaringen mee, buy when theres blood in the street.
Jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar heb je ook gekocht toen het bloed door de straten liep, begin 2023?
En heb je nu weer verkocht? Of ga je er vanuit dat het stijgt?quote:
Ikquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En heb je nu weer verkocht? Of ga je er vanuit dat het stijgt?
Want als het stijgt, is het ook nu nog een prima moment om in te stappen.
En als het niet stijgt, zou je moeten verkopen
Wanneer mensen zich aanmelden om shitcoins the shillen weet je dat we in bull market zitten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Hoi, mijn naam is MisterFox. En ik zit ok in de crypto.
Ik zit in de CellFrame en FX1 Sports. Die eerste ben ik een paar dagen geleden in gegaan.
Leuke scamsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Ik zit in de CellFrame en FX1 Sports. Die eerste ben ik een paar dagen geleden in gegaan.
nee ik ga die niet kopen doeiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Erg interessant. Heb er ook wat ingeslagen!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Ik kocht laatst CellFrame. Nu heb ik ruzie met mijn vrouw, mijn vriendin is weggelopen en de kat kijkt niet meer naar me om. Op mijn werk gaat het ook minder en ik heb een naar kuchje.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:22 schreef MisterFox het volgende:
Te hoge verwachtingen dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:35 schreef MisterFox het volgende:
Jeetje, wat een verbitterde reacties allemaal op mijn positief ingestelde, prettige introductie. Ik voel me een beetje de Rapper Sjors van deze SC nu.
Want?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:28 schreef blackmore het volgende:
Bitcoin naar 80-100k lijkt me vrij conservatief deze bullrun.
Nog niet denk ik.quote:
Nee, dat is 59.717 euro.quote:
A-afromen!?!?!?quote:Op maandag 26 februari 2024 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
afroomplannen al klaar? @:onlogisch
En in een nacht tijd zelfs de 52.000 euro gepasseerd.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat is 59.717 euro.
Wel lekker dat we vandaag 50.000 euro zijn gepasseerd.
https://www.ecb.europa.eu(...)0~5301eecd19.en.htmlquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitcoin is nog altijd een ‘schadelijk’ fenomeen’ en heeft ‘geen intrinsieke waarde’. Dat stellen bankiers van de Europese Centrale Bank (ECB).
https://www.bnr.nl/nieuws(...)n-intrinsieke-waarde
Kan de ECB even met de BD praten? Is wel handig om te weten ivm de komende box3 berekeningenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitcoin is nog altijd een ‘schadelijk’ fenomeen’ en heeft ‘geen intrinsieke waarde’. Dat stellen bankiers van de Europese Centrale Bank (ECB).
Coinbase installeren was sneller geweest.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:38 schreef manny het volgende:
iemand hier ook problemen met storten op crypto.com? Ik doe precies wat de app zegt, maar m'n centjes staan na twee dagen steeds weer keurig terug op mijn abn-amro rekening.
heb al links en rechts wat forum threads en uiteraard google bekeken, maar zie geen oplossing.
En inflatie doorbrekenenquote:Op maandag 26 februari 2024 20:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog niet denk ik.
Rond 9 november 2021 stond de Dollar-koers op $1,15945 voor een Euro en bitcoin topte toen op $67.617 zo te zien.
Dus we moeten nog voorbij de ¤58.318 of zoiets.
Ik zie ook nog een $68.789 als hoogste koers staan voor 10 november 2021 maar die zie ik weer niet in de grafieken. Het is natuurlijk ook maar welke piek van welke exchange je als "hoogste ooit" accepteert.
beetje schulden aflossen, nieuwe auto etcquote:Op dinsdag 27 februari 2024 05:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
A-afromen!?!?!?
Waarom zou je je bitcoin omzetten naar inferieure fiat @:wereldgozer???
Wat is dit?
En als je geen schulden en 3 nieuwe autos hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
beetje schulden aflossen, nieuwe auto etc
Nu willen afromenquote:Op maandag 26 februari 2024 21:29 schreef Wereldgozer het volgende:
afroomplannen al klaar? @:onlogisch
Dat bitcoin wereldje, altijd niet echt, niemand zegt wat hij doet, altijd mensen uitlachen die verkopen.quote:
Ok bedankt voor je verfrissende inzicht henkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat bitcoin wereldje, altijd niet echt, niemand zegt wat hij doet, altijd mensen uitlachen die verkopen.
Ja want als mensen verkopen houdt je de bubbel niet in stand. Daarom praat iedereen elkaar na.
Ook weer zo’n onechte reactie.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je verfrissende inzicht henk
Je moet zelf weten wat je doet.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat bitcoin wereldje, altijd niet echt, niemand zegt wat hij doet, altijd mensen uitlachen die verkopen.
Ja want als mensen verkopen houdt je de bubbel niet in stand. Daarom praat iedereen elkaar na.
Dat is een normaal antwoord maar het is altijd hetzelfde belachelijk maken in die crypto wereld valt me op. Niemand gaat oprecht met elkaar om.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet zelf weten wat je doet.
Maar gezien de fase waarin we verkeren, vlak voor de halving, is dit (historisch gezien) niet het moment om te verkopen.
Uiteraard bieden resultaten uit het verleden geen enkele garantie voor de toekomst maar wel verwachtingen.
Dat is vooral op Fok zo, veel ‘typetjes’ hier, dat ligt niet aan crypto.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een normaal antwoord maar het is altijd hetzelfde belachelijk maken in die crypto wereld valt me op. Niemand gaat oprecht met elkaar om.
Als iemand straks bij 80K zegt ik room een deel af is het: HAHAHA net voordat bitcoin een miljoen raakt dumpt ie het het, haha gekke Henkie, to thé moon blanlabla bla bla
Als je de historie erop naslaat, zou je de bullrun pas in 2025 verwachten toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet zelf weten wat je doet.
Maar gezien de fase waarin we verkeren, vlak voor de halving, is dit (historisch gezien) niet het moment om te verkopen.
Uiteraard bieden resultaten uit het verleden geen enkele garantie voor de toekomst maar wel verwachtingen.
We zitten dan ook nog niet in een bullmarket makker.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je de historie erop naslaat, zou je de bullrun pas in 2025 verwachten toch?
2013
2017
2021
Er lijkt een cyclus van 4 jaar te zijn.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We zitten dan ook nog niet in een bullmarket makker.
In welke maanden vielen die halvings? Men kan de verwachte datum van een halving voorspellen adhv hoeveel bitcoin er gemijnd worden. Ik neem aan dat dat tempo nog altijd hoger wordt mettertijd en dat elke halving net wat sneller komt dan de vorige, totdat het punt waarop een groeiend tempo de verwachte winst niet meer inhaalt.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2013
2017
2021
Dat is niet voldoende.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Knap als je een alt gevonden hebt die de laatste maanden niet al 50+% gestegen is
En het Financieele Dagblad bijvoorbeeld pent het kritiekloos over.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 08:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja, de halving heeft een voorspelbare invloed, maar er zijn veel meer factoren die invloed hebben op de koers. De val van FTX, de goedkeuring van ETF's, politieke besluiten, de toestand in de wereld - dat laat zich toch allemaal niet voorspellen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2013
2017
2021
Ik ben nu begonnen met afromen, eerste sell op 57k. Meeste heb ik gekocht in de 16k-25k range. Nu nog hele kleine stapjes, dat ga ik later opvoeren.quote:
Ik ga hier aan terug denken als we 100K aantikken.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:49 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik ben nu begonnen met afromen, eerste sell op 57k. Meeste heb ik gekocht in de 16k-25k range. Nu nog hele kleine stapjes, dat ga ik later opvoeren.
Toen ik het hier over had in de vorige piek kreeg je alleen zinloze schuimbekkende "HODL" reacties.
Een goede exit strategie is de grote uitdaging.
ETF inflows zijn een gamechanger geworden.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2013
2017
2021
Dan ben ik nog steeds aan het verkopen. Het principe van DCA kopen, maar dan verkopen. De argumenten voor DCA in, kan je ook voor je verkoop gebruiken. Je gaat niet je winst maximaliseren, maar je verkleind wel je risico/variance. Grote kans dat we de 100k gaan aantikken, maar is geen absolute zekerheid. En stel dat we 100k bereiken, ga je dan alles verkopen of een deel? Alles in 1x? Begin je al een deel te verkopen bij 99k?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ga hier aan terug denken als we 100K aantikken.
Nou ja, daar hoef je dus niet per se over na te denken. Ik heb vertrouwen in de toekomst van bitcoin, dus omzetten in fiatgeld is voor mij een slechte langetermijnstrategie. Dan weet ik zeker dat m'n geld minder waard wordt. Ik ga alleen "verzilveren" als ik bijvoorbeeld een nieuw huis zou kopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:54 schreef ETA het volgende:
Hoe je ook je het spelletje wil spelen, moet iedereen voor zichzelf bepalen. Enige wat ik wil benadrukken is dat je moet nadenken over het verzilveren van winsten. Het uitdenken van een plan kan je beter voor de piek doen, dan na de piek.
Bullrun is al 15 maanden aan de gangquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:45 schreef Elan het volgende:
Snap niet waarom iemand op de korte termijn zijn BTC zou willen verkopen Behalve als je het inderdaad echt nodig hebt om bepaalde levensdoelen te realiseren.
Het is duidelijk dat ETF's voor een enorme influx aan interesse zorgen en de prijs alleen maar verder zal stijgen.
Bedoel de bullrun is amper begonnen of we zitten alweer bijna op een nieuwe ATH.
Mwa vorig jaar maart stonden we nog op 18k en pas in oktober zijn we significant omhoog gegaan.quote:
Onder jouw definitie, hoe lang duurde de vorige bullrun dan? Dan waren die volgens mij maar 5 maanden lang. Oktober vorig jaar + 5 maanden =.....?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa vorig jaar maart stonden we nog op 18k en pas in oktober zijn we significant omhoog gegaan.
De algemene classificatie van een bullrun is volgens mij een langdurige significante en aanhoudende opwaartse trend
Ik hoop het. Ik ben niet negatief over de verwachtingen, maar ik ga daar niet alles op inzetten.quote:
Die enorme prijsfluctuaties en enorme volatiliteit zullen steeds minder worden naarmate er meer instroom komt op de ETF's.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 17:56 schreef ETA het volgende:
[..]
Onder jouw definitie, hoe lang duurde de vorige bullrun dan? Dan waren die volgens mij maar 5 maanden lang. Oktober vorig jaar + 5 maanden =.....?
Als je naar de vorige ATH naar ATH kijkt van 2017-2021, had je ook flinke bewegingen. We zijn van 14k naar 4k gegaan. Mocht het weer gebeuren, kan ik meer bijkopen. Mocht het niet gebeuren, mijn overgrote bulk van mijn portfolio heb ik nog steeds.
Ik wil mijn risico's enigszins reduceren, niet de winst maximaliseren.
Je zit er al heel lang in kennelijk dus wat voor jou werkt is toch prima. Mijn primaire doel de afgelopen 2 jaar is zoveel mogelijk BTC vergaren. Heb een gelukkige trade gehad met SOL en die weer in BTC gezet. Vind het wel jammer dat de koers relatief snel stijgt, het geeft minder kans om meer te vergaren .quote:Ook kijkend naar mijn totaal vermogen, daar wil een gezonde balans bereiken tussen verschillende potjes (cash, deposito, etf's, aandelen, crypto). Nu is het aandeel crypto hoger dan ik zou willen, dus dit is de kans om het wat af te bouwen en in andere potjes te stoppen. Dat doe ik door om de zoveel tijd te balanceren in hele kleine stapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |