quote:
Ik heb het opgeslagen, je krijgt het drukquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Om mij een gelukkig nieuwjaar te wensen morgen
M'n moeder vroeg vorige week wat ik een lekker toetje zou vinden bij het kerstdiner. Ik had gezegd yoghurt met mandarijntjes en tot mijn verbazing hadden we daadwerkelijk yoghurt met mandarijntjes als toetje bij het kerstdinerquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook geen ijs- en toetjesfan, maar deze smaakt prima.
Eenvoudig, maar lekker. Wat lief van je moederquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
M'n moeder vroeg vorige week wat ik een lekker toetje zou vinden bij het kerstdiner. Ik had gezegd yoghurt met mandarijntjes en tot mijn verbazing hadden we daadwerkelijk yoghurt met mandarijntjes als toetje bij het kerstdiner![]()
GOA, ons rekenwonderquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
KUn je dat delen?
JazekerDelers 1, 2, 5, 10, 131, 262, 655, 1310, 5407, 10814, 27035, 54070, 708317, 1416634, 3541585, 7083170
Je moet eigenlijk even je laptop/mobiel op z'n kop houdenquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de jaren ‘80.
Wat liefquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
M'n moeder vroeg vorige week wat ik een lekker toetje zou vinden bij het kerstdiner. Ik had gezegd yoghurt met mandarijntjes en tot mijn verbazing hadden we daadwerkelijk yoghurt met mandarijntjes als toetje bij het kerstdiner![]()
Die hadden we in de jaren ‘80 nog niet. Alleen rekenmachines.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk even je laptop/mobiel op z'n kop houden
Goffer! Ik zie hetquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk even je laptop/mobiel op z'n kop houden
Casio enzo..quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die hadden we in de jaren ‘80 nog niet. Alleen rekenmachines.
Mag hopen dat de verzekering ook niet uitbetaaldquote:
Had ik daar niet nog een rekenmachintje van ?!?!quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Casio enzo..
Eigenlijk waren achteraf gezien die met die rode cijfertjes het mooist
Roos Vonk vond dit wel interessant 🔥quote:
Ik wil niet lullig doen...quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik daar niet nog een rekenmachintje van ?!?!
[ afbeelding ]
Wat gaat die andere olifant met zijn slurf doen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
We moeten vaker een olifant knuffelen
[ afbeelding ]
Die staat klaar om vervelende badeendjes weg te jagen mochten die te dichtbij komenquote:Op zaterdag 30 december 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat gaat die andere olifant met zijn slurf doen?
Er gebeurt hier buiten al genoeg spannendsquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog heel spannende plannen voor morgenavond?
Neem je het op?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er gebeurt hier buiten al genoeg spannends
Nee mag niet want de hond en kinderen ofzo.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog heel spannende plannen voor morgenavond?
Dat kan ik komend jaar waarschijnlijk van mijn bucketlist afvinken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
We moeten vaker een olifant knuffelen
[ afbeelding ]
Heb je een bijbaantje in 't circus of ga je op reis?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kan ik komend jaar waarschijnlijk van mijn bucketlist afvinken.
Hoi.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nee mag niet want de hond en kinderen ofzo.
Ik moet er wel om lachen. Toen we 16 waren stond hij ook gewoon nitraten bij ons voor het huis af te steken.
Daar is een topic overquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
KUn je dat delen?
JazekerDelers 1, 2, 5, 10, 131, 262, 655, 1310, 5407, 10814, 27035, 54070, 708317, 1416634, 3541585, 7083170
Met wat?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< snackt ff bij met Balkenbrij
Komend jaar zitten we een paar maandjes (of misschien wel iets langer) in Kenia.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb je een bijbaantje in 't circus of ga je op reis?
[ afbeelding ]
wat. is. dat.quote:
Jaaaa!quote:Op zondag 31 december 2023 11:40 schreef Prisha het volgende:
Tevens: goedesmiddags op deze niet zo stralend zondag middag,
Morgen hebben we een nieuw uur, nieuw dag, nieuw week, nieuw maand en een nieuw jaar
Dan kom je wel foto's spammen hier he?quote:Op zondag 31 december 2023 11:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komend jaar zitten we een paar maandjes (of misschien wel iets langer) in Kenia.
ohhh kattenluikquote:Op zondag 31 december 2023 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
GoedemorgenHier valt het nog heel erg mee met de knallen.
Net even gecheckt of alle katten binnen zijn en het kattenluikje dichtgemaakt. We houden ze op oudjaarsdag/nacht altijd binnen. Nu zijn ze uit zichzelf toch al te bang om naar buiten te gaan, maar toch, voor de zekerheid.
Bijna niks?quote:Op zondag 31 december 2023 11:49 schreef engine het volgende:
Lijkt wel ieder jaar minder te worden met vuurwerk. Heb hier nog bijna niks gehoord.
Ja echt maar twee keer ofzo. En eergisteren ging ik toevallig boodschappen doen en kwam ik terecht bij de vuurwerkshow voor kinderen. Wist ook niet dat dat een ding was hier maar toen wel even staan kijken.quote:
Ja al een week of zo. Als het donker is veel vuurpijlen. Ze hebben hier wel twee vuurwerkshows, eentje voor de kinderen om 20:00, dat is hier vlak achter in het park, en eentje om middernacht op het Zwitsal terrein. Maar nog wel veel knallen en zo nu.quote:Op zondag 31 december 2023 11:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt maar twee keer ofzo. En eergisteren ging ik toevallig boodschappen doen en kwam ik terecht bij de vuurwerkshow voor kinderen. Wist ook niet dat dat een ding was hier maar toen wel even staan kijken.
Daar wel veel dan?
Ja, maar alleen lage tonen. Ze reageren op donder en harde knallen van vuurwerk.quote:Op zondag 31 december 2023 11:48 schreef Prisha het volgende:
@:Domnivoor kunnen schildpadden eigenlijk horen?
ahquote:Op zondag 31 december 2023 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, maar alleen lage tonen. Ze reageren op donder en harde knallen van vuurwerk.
Ja, daar willen we geen risico mee nemenquote:Op zondag 31 december 2023 11:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh kattenluikDie heb je ook nog natuurlijk.
Alle beestjes veilig
lekkahquote:Op zondag 31 december 2023 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
Zo beginnen met gevulde eitjes makenDat is hier altijd traditie met Oud&Nieuw
wat is nieuwjaarkezoete?quote:Op zondag 31 december 2023 12:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hier wordt traditioneel nieuwjaarkezoete gezongen.
Waar is de tijd dat ik Gooreind doorkruiste. Ook wel eens gekke dingen gezien.
Wat leukquote:Op zondag 31 december 2023 12:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
lekkah![]()
wel leuk dat ieder een beetje zijn eigen traditie heeft. Mijn moeder deed altijd kipborrelhapjes, stokbrood en een huzarensalada die ze helemaal opmaakte. En dat doe ik nu ook nog steeds.
Sorry ... klik en google is soms heel simpelquote:Op zondag 31 december 2023 12:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat leukOok dat die tradities doorgegeven worden
Daarom mag er nog wel ergens naar gevraagd worden.quote:Op zondag 31 december 2023 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry ... klik en google is soms heel simpel
Dit filmpje is geweldig en zo waar ook, wat voor ons redelijk normaal is is voor mensen uit andere landen heeeeel raarquote:
waaaaaaaaquote:
geweldigquote:
Wajooo indeedquote:Op zondag 31 december 2023 14:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
geweldig![]()
13 year old boys....WAJOOOOOOOO
eigenlijk is het best wel erg als je dat zo zietquote:
Inderdaad, behalve dat ik er ontzettend om moest lachen had ik een pietsie plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 31 december 2023 14:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
eigenlijk is het best wel erg als je dat zo ziet
Pas op voor vuurpijlen tussen de cheeks.quote:Op zondag 31 december 2023 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
De zon schijt hier, maar eens even een stukje wandelen
Jullie ookquote:Op zondag 31 december 2023 14:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij wensen jullie allemaal een mooie avond en alvast een mooi, liefdevol, maar vooral een gezond 2024.
Liefs Silverfox en oma-Nijn
[ afbeelding ]
Dank je wel, jullie ook een hele fijne avond en alvast de beste wensenquote:Op zondag 31 december 2023 14:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij wensen jullie allemaal een mooie avond en alvast een mooi, liefdevol, maar vooral een gezond 2024.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 december 2023 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
De zon schijt hier, maar eens even een stukje wandelen
Jullie ook een geweldig nieuw jaar gewenst!quote:Op zondag 31 december 2023 14:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Alles wat op brij eindigt zou verboden moeten wordenquote:
Ja ik vind dat soort filmpjes in het algemeen leuk om te zienquote:Op zondag 31 december 2023 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit filmpje is geweldig en zo waar ook, wat voor ons redelijk normaal is is voor mensen uit andere landen heeeeel raar
Woondertoolen!
If you see one, RUN!quote:Op zondag 31 december 2023 14:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
geweldig![]()
13 year old boys....WAJOOOOOOOO
Jullie ook een heel fijne avond en een gelukkig en gezond 2024 gewenst!quote:Op zondag 31 december 2023 14:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik ook al eerder één van hun filmpjes gezien, ik weet alleen niet meer welke (40+ hè). Maar ik heb me wel geabonneerd, ik wil die anderen ook wel zien.quote:Op zondag 31 december 2023 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind dat soort filmpjes in het algemeen leuk om te zienOok met buitenlanders die Nederlands eten proberen. Bij die reacties denk ik ook wel vaak 'dit vinden wij gewoon, maar voor een niet-Nederlander moet het inderdaad best gek zijn'
Zoals hagelslag; 'huh? chocolate sprinkles on bread?'
Of gaab ze nu de herhaling in ?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:56 schreef chufi het volgende:
Heeft Nederland eindelijk eens een waardig Nieuwjaar muziek uitzending met lekkere ouwe muziek van 60-80's op NPO 2
Haha idd. Mocht ik graag kijken als kind weet ik nogquote:Op maandag 1 januari 2024 01:57 schreef Steven_Stil het volgende:
Vroeger had je nog weleens zo'n tietenshow uit vage nachtclub ofzo maar die tijd is voorbij helaas.
Gelukkig nieuwjaarquote:
Thnx voor jou ook liefs, en gezondheid voor heeel 2024quote:
Ik heb wel weer zin in Big Brother, beleef de lente..quote:Op maandag 1 januari 2024 04:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx voor jou ook liefs, en gezondheid voor heeel 2024
Ja BB over 2 weken. Beleef de lente heb ik ook wel zin in dan is het ook al niet meer zo vroeg donker en in de ochtend eerder lichtquote:Op maandag 1 januari 2024 04:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in Big Brother, beleef de lente..
Ik volg op youtube wel al een nestje. Maar ja kijk ze ookquote:Op maandag 1 januari 2024 04:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja BB over 2 weken. Beleef de lente heb ik ook wel zin in dan is het ook al niet meer zo vroeg donker en in de ochtend eerder licht
A wat een scheetjes zegquote:Op maandag 1 januari 2024 04:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik volg op youtube wel al een nestje. Maar ja kijk ze ook
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 januari 2024 11:44 schreef Prisha het volgende:
Happy New Year everyone! Het allerbeste voor 2024![]()
![]()
quote:
quote:
Jij ook puzziebaybequote:
Jij ookquote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 13:21 schreef Deisyy het volgende:
Een mooi, gezond en liefdevol nieuw jaar gewenst allen!
jullie ook!quote:
ahhh zo sneu is datquote:Op maandag 1 januari 2024 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Tom wordt elk jaar banger voor het vuurwerk, vorig jaar had hij uit angst onder de bank zitten plassen. Dit jaar had ik op advies van de dierenarts relaxpasta voor hem gehaald, maar Tom is niet de makkelijkste met het toedienen van dat soort dingen. De dierenarts adviseerde de pasta op zijn bekje te smeren dan zou hij het er vanzelf aflikken. Tom was het daar niet mee eens en liep de eerste 5 minuten geïrriteerd en schuimbekkend rond.
Maar hij werd er wel een stuk relaxter van
Ah wat zielig zeg.quote:Op maandag 1 januari 2024 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Tom wordt elk jaar banger voor het vuurwerk, vorig jaar had hij uit angst onder de bank zitten plassen. Dit jaar had ik op advies van de dierenarts relaxpasta voor hem gehaald, maar Tom is niet de makkelijkste met het toedienen van dat soort dingen. De dierenarts adviseerde de pasta op zijn bekje te smeren dan zou hij het er vanzelf aflikken. Tom was het daar niet mee eens en liep de eerste 5 minuten geïrriteerd en schuimbekkend rond.
Maar hij werd er wel een stuk relaxter van
Zo sneu he, het poedeltje krijgt er dus ook meer last van naarmate hij ouder wordt. Van mij mogen ze het afschaffen.quote:Op maandag 1 januari 2024 13:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ahhh zo sneu is datGelukkig dat het lukte met de pasta.
Wij hadden hier de deeltijd poedeltje het weekend, en die wordt ook elk jaar banger. Durfde niet meer naar buiten, trillen en ineengedoken tussen ons in. Misschien volgend jaar ook zo'n pasta gaan vragen. Ik vind het zo zielig als die beestjes bang zijn
Van mij ook.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo sneu he, het poedeltje krijgt er dus ook meer last van naarmate hij ouder wordt. Van mij mogen ze het afschaffen.
Ja dat denk ik ook, maar als ik denk aan de bange dieren en vandaag weer hoor over dienstverleners die zijn aangevallen met vuurwerk moeten ze er inderdaad maar een dingetje van maken. Mafklapperskezen!quote:Op maandag 1 januari 2024 15:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mij ook.
Maar handhaven is wel een dingetje.
Zwaarder straffen vooral.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar als ik denk aan de bange dieren en vandaag weer hoor over dienstverleners die zijn aangevallen met vuurwerk moeten ze er inderdaad maar een dingetje van maken. Mafklapperskezen!
Anders doen wij toch even handhaven. Zo gedaanquote:Op maandag 1 januari 2024 15:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mij ook.
Maar handhaven is wel een dingetje.
Al die berichten inderdaad ook van politie, brandweer, e.d. die belaagd werden met vuurwerkquote:Op maandag 1 januari 2024 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar als ik denk aan de bange dieren en vandaag weer hoor over dienstverleners die zijn aangevallen met vuurwerk moeten ze er inderdaad maar een dingetje van maken. Mafklapperskezen!
Gaat al jaren zo. Daar wordt dan weer door de politiek met afkeer op gereageerd en vervolgens gaan we het jaar erop weer vrolijk verder.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al die berichten inderdaad ook van politie, brandweer, e.d. die belaagd werden met vuurwerkCompleet geschift
Tja die heeft denk ik een slokje teveel op.. of een klap van de molen gehadquote:
Die wil graag een Darwin-award,quote:Op maandag 1 januari 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja die heeft denk ik een slokje teveel op.. of een klap van de molen gehad
Maar als er iemand anders een nog dommer actie uitvoertquote:Op maandag 1 januari 2024 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wil graag een Darwin-award,
en daar moet je nou eenmaal wat voor doen
Neuh, de Darwin-award is niet exclusiefquote:Op maandag 1 januari 2024 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als er iemand anders een nog dommer actie uitvoert
Dan moet degene ook weer een stap verder
Wat a shamequote:Op maandag 1 januari 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, de Darwin-award is niet exclusief
Je kan hem echter maar wel 1 keer krijgen
Hoezo what a shame?quote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 1 januari 2024 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo what a shame?
Weet je wanneer je een Darwin-award krijgt?
Je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben. Elke halve zool kan hem krijgenquote:Op maandag 1 januari 2024 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Dus meer van die dingen eruit,
kandidaten genoeg
Al is het wel lief als ze het mooi doen en opnemen natuurlijkquote:Op maandag 1 januari 2024 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben. Elke halve zool kan hem krijgen
Volgend jaar een nieuwe pogingquote:Op maandag 1 januari 2024 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
Die gozer van een paar dagen geleden die met een volle kar vuurwerk uit Duitsland kwam, een peuk weggooide uit het raam die vervolgens naar binnen vloog en het vuurwerk in de hens zette, deed ook wel een goede gooi naar de Darwin Award.
mooie vuurwerkshowquote:
Jij ook kerel.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:56 schreef D. het volgende:
Heppie joejier!
Voor iedereen de allerbeste wensen! [ afbeelding ]
Wilde zojuist al naar bed gaan, maar kon moeilijk m'n hoekje uitkomenquote:
Slyquote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wilde zojuist al naar bed gaan, maar kon moeilijk m'n hoekje uitkomen![]()
![]()
Beste wensen Marcus!@ En alle anderen -van lurkers tot vervelende kloontjes en aardige lui- ook! En @:tong80 ook natuurlijk, moest weer op vakantie.. Alles komt goed
De beste wensen!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
![]()
Beste wensen Marcus!@ En alle anderen -van lurkers tot vervelende kloontjes en aardige lui- ook! En @:tong80 ook natuurlijk, moest weer op vakantie.. Alles komt goed
eyoooeyaaaaquote:Op maandag 1 januari 2024 20:56 schreef D. het volgende:
Heppie joejier!
Voor iedereen de allerbeste wensen! [ afbeelding ]
jij ook de beste wensen Sir Slyquote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
![]()
Hi slyquote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, vorig jaar dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:52 schreef Puzzie het volgende:
Thnx! @:Domnivoor![]()
Ik ben mooi gezakt dit jaar
Ik was het vergetenquote:
De volgende storm; vanavond in aantochtquote:
Ojee, ik zag wel veel regen op de radar..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De volgende storm; vanavond in aantocht
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De volgende storm; vanavond in aantocht
Je moet nog de verkeerde kant op fietsen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat het niet al te hard gaat waaien..
Gelukkig hoef ik de deur niet uit..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet nog de verkeerde kant op fietsen?
Dat overkwam mij ook altijdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik de deur niet uit..
Maar is wel irritant als je heen weg wind tegen hebt en de terug weg ook, omdat de wind gedraaid is
Of twee regenbuien op je kop..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat overkwam mij ook altijd![]()
Ik keek vandaag een geweldig interview met Vanilla Ice. en hij zei:quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:08 schreef Lovely het volgende:
Wind is fijn en regen ook als je niet de deur uit moet
Wel in de zomerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek vandaag een geweldig interview met Vanilla Ice. en hij zei:
"Dance in the rain"
Hmmm...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Of naar buiten kijken en dan mensen door de regen zien fietsen en of lopenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:14 schreef Aoibhin het volgende:
Storm buiten en zelf lekker behaaglijk binnen zittenOok leuk om dan net even een spannend boek te gaan lezen
Kleindochter komt logeren .. dat wordt lekker met zijn tweeën knutselen en kneuteren en vroeg naar bedquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:14 schreef Aoibhin het volgende:
Storm buiten en zelf lekker behaaglijk binnen zittenOok leuk om dan net even een spannend boek te gaan lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanilla Ice is wel een soort super jeugd herinnering, wie kent niet: Ice, Ice Baby!
Paar jaar geleden zag ik een item over het feit dat hij huizen renoveerde tegenwoordig, en dat interview was voor mij een eyeopener, geweldige vent!
Hij was zelfs bevriend met Pablo Escobar , hahaha geweldig verhaal.Wel eens wat van gezien heet The Vanilla Ice Project..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ja, dat kwam ik ook tegen, maar nog niet bekeken.. Tis ook weer geen obsessiequote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel eens wat van gezien heet The Vanilla Ice Project..
Zo heb je nog meer van die bouw programma's...quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, dat kwam ik ook tegen, maar nog niet bekeken.. Tis ook weer geen obsessie
Maar mooie vent, goed verhaal en leuke herinneringen
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanilla Ice is wel een soort super jeugd herinnering, wie kent niet: Ice, Ice Baby!
Paar jaar geleden zag ik een item over het feit dat hij huizen renoveerde tegenwoordig, en dat interview was voor mij een eyeopener, geweldige vent!
Hij was zelfs bevriend met Pablo Escobar , hahaha geweldig verhaal.Bevriend met 1 van de grootste drugsdealers en moordenaars ooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sukkeltje wel dus
stupidity has become as common as common sense was before
Lekker oordelen weerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bevriend met 1 van de grootste drugsdealers en moordenaars ooit?
Sukkeltje wel dus
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, als dat een upgrade is, wat was er dan vóór de upgrade?
Zolang Chantal maar naast je op de bank zit.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:24 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor hangt op de bank met een traytje Schultenbräu.
Laat Henk maar komen
Die is getrouwde MILFquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
Is Chantal nog single?
Misschien is Henk iets voor haar. Die komt zo ook.
Mooi hè.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
Wow!
[ afbeelding ]
Hakuto-R / www.newscientist.com
En Ingrid.quote:
Gaat op alfabet geloof ik. De eerste letter dan (vorige was Gerrit) maar waarom dan Henk of welke naam ook weet ik niet. Misschien dat het KNMI wat kiest met die letter want Gerrit was genoemd naar Gerrit Hiemstra.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:37 schreef Prisha het volgende:
Waarom heet ie Henk? En heet ie overal Henk of alleen hier? Vragen vragen
maatje, De nieuwe Super Mario game is wel fijn om te spelen man.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat op alfabet geloof ik. De eerste letter dan (vorige was Gerrit) maar waarom dan Henk of welke naam ook weet ik niet. Misschien dat het KNMI wat kiest met die letter want Gerrit was genoemd naar Gerrit Hiemstra.
Nopequote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal dan wel de volgende zijn.
Ik zag een filmpje met weerberichten uit andere landen. Gerrit was overal Gerrit. Ze spraken het alleen verkeerd uit.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:37 schreef Prisha het volgende:
Waarom heet ie Henk? En heet ie overal Henk of alleen hier? Vragen vragen
Als het tegenzit zit het goed tegen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Chantal is getrouwd en Ingrid komt niet.
Ja de vele goede reviews hebben mij uiteindelijk ook overgehaaldquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
maatje, De nieuwe Super Mario game is wel fijn om te spelen man.
Echt hequote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja de vele goede reviews hebben mij uiteindelijk ook overgehaaldHeel geinig met die wonderzaadjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |