mooie vuurwerkshowquote:
Jij ook kerel.quote:Op maandag 1 januari 2024 20:56 schreef D. het volgende:
Heppie joejier!
Voor iedereen de allerbeste wensen! [ afbeelding ]
Wilde zojuist al naar bed gaan, maar kon moeilijk m'n hoekje uitkomenquote:
Slyquote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wilde zojuist al naar bed gaan, maar kon moeilijk m'n hoekje uitkomen![]()
![]()
Beste wensen Marcus!@ En alle anderen -van lurkers tot vervelende kloontjes en aardige lui- ook! En @:tong80 ook natuurlijk, moest weer op vakantie.. Alles komt goed
De beste wensen!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
![]()
Beste wensen Marcus!@ En alle anderen -van lurkers tot vervelende kloontjes en aardige lui- ook! En @:tong80 ook natuurlijk, moest weer op vakantie.. Alles komt goed
eyoooeyaaaaquote:Op maandag 1 januari 2024 20:56 schreef D. het volgende:
Heppie joejier!
Voor iedereen de allerbeste wensen! [ afbeelding ]
jij ook de beste wensen Sir Slyquote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
![]()
Hi slyquote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ja, vorig jaar dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:52 schreef Puzzie het volgende:
Thnx! @:Domnivoor![]()
Ik ben mooi gezakt dit jaar
Ik was het vergetenquote:
De volgende storm; vanavond in aantochtquote:
Ojee, ik zag wel veel regen op de radar..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De volgende storm; vanavond in aantocht
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De volgende storm; vanavond in aantocht
Je moet nog de verkeerde kant op fietsen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat het niet al te hard gaat waaien..
Gelukkig hoef ik de deur niet uit..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet nog de verkeerde kant op fietsen?
Dat overkwam mij ook altijdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik de deur niet uit..
Maar is wel irritant als je heen weg wind tegen hebt en de terug weg ook, omdat de wind gedraaid is
Of twee regenbuien op je kop..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat overkwam mij ook altijd![]()
Ik keek vandaag een geweldig interview met Vanilla Ice. en hij zei:quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:08 schreef Lovely het volgende:
Wind is fijn en regen ook als je niet de deur uit moet
Wel in de zomerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek vandaag een geweldig interview met Vanilla Ice. en hij zei:
"Dance in the rain"
Hmmm...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Of naar buiten kijken en dan mensen door de regen zien fietsen en of lopenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:14 schreef Aoibhin het volgende:
Storm buiten en zelf lekker behaaglijk binnen zittenOok leuk om dan net even een spannend boek te gaan lezen
Kleindochter komt logeren .. dat wordt lekker met zijn tweeën knutselen en kneuteren en vroeg naar bedquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:14 schreef Aoibhin het volgende:
Storm buiten en zelf lekker behaaglijk binnen zittenOok leuk om dan net even een spannend boek te gaan lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanilla Ice is wel een soort super jeugd herinnering, wie kent niet: Ice, Ice Baby!
Paar jaar geleden zag ik een item over het feit dat hij huizen renoveerde tegenwoordig, en dat interview was voor mij een eyeopener, geweldige vent!
Hij was zelfs bevriend met Pablo Escobar , hahaha geweldig verhaal.Wel eens wat van gezien heet The Vanilla Ice Project..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Ja, dat kwam ik ook tegen, maar nog niet bekeken.. Tis ook weer geen obsessiequote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel eens wat van gezien heet The Vanilla Ice Project..
Zo heb je nog meer van die bouw programma's...quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, dat kwam ik ook tegen, maar nog niet bekeken.. Tis ook weer geen obsessie
Maar mooie vent, goed verhaal en leuke herinneringen
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanilla Ice is wel een soort super jeugd herinnering, wie kent niet: Ice, Ice Baby!
Paar jaar geleden zag ik een item over het feit dat hij huizen renoveerde tegenwoordig, en dat interview was voor mij een eyeopener, geweldige vent!
Hij was zelfs bevriend met Pablo Escobar , hahaha geweldig verhaal.Bevriend met 1 van de grootste drugsdealers en moordenaars ooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sukkeltje wel dus
stupidity has become as common as common sense was before
Lekker oordelen weerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bevriend met 1 van de grootste drugsdealers en moordenaars ooit?
Sukkeltje wel dus
Nou, als dat een upgrade is, wat was er dan vóór de upgrade?quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, als dat een upgrade is, wat was er dan vóór de upgrade?
Zolang Chantal maar naast je op de bank zit.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:24 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor hangt op de bank met een traytje Schultenbräu.
Laat Henk maar komen
Die is getrouwde MILFquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
Is Chantal nog single?
Misschien is Henk iets voor haar. Die komt zo ook.
Oh, jammer voor Henk dan.quote:
Henkquote:
Mooi hè.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
Wow!
[ afbeelding ]
Hakuto-R / www.newscientist.com
En Ingrid.quote:
Gaat op alfabet geloof ik. De eerste letter dan (vorige was Gerrit) maar waarom dan Henk of welke naam ook weet ik niet. Misschien dat het KNMI wat kiest met die letter want Gerrit was genoemd naar Gerrit Hiemstra.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:37 schreef Prisha het volgende:
Waarom heet ie Henk? En heet ie overal Henk of alleen hier? Vragen vragen
maatje, De nieuwe Super Mario game is wel fijn om te spelen man.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat op alfabet geloof ik. De eerste letter dan (vorige was Gerrit) maar waarom dan Henk of welke naam ook weet ik niet. Misschien dat het KNMI wat kiest met die letter want Gerrit was genoemd naar Gerrit Hiemstra.
Dat zal dan wel de volgende zijn.quote:
Nopequote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal dan wel de volgende zijn.
Ik zag een filmpje met weerberichten uit andere landen. Gerrit was overal Gerrit. Ze spraken het alleen verkeerd uit.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:37 schreef Prisha het volgende:
Waarom heet ie Henk? En heet ie overal Henk of alleen hier? Vragen vragen
Ohquote:
Als het tegenzit zit het goed tegen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Chantal is getrouwd en Ingrid komt niet.
Ja de vele goede reviews hebben mij uiteindelijk ook overgehaaldquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
maatje, De nieuwe Super Mario game is wel fijn om te spelen man.
Echt hequote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja de vele goede reviews hebben mij uiteindelijk ook overgehaaldHeel geinig met die wonderzaadjes.
Een dood paard 🐴quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |