Mooi hè.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
Wow!
[ afbeelding ]
Hakuto-R / www.newscientist.com
En Ingrid.quote:
Gaat op alfabet geloof ik. De eerste letter dan (vorige was Gerrit) maar waarom dan Henk of welke naam ook weet ik niet. Misschien dat het KNMI wat kiest met die letter want Gerrit was genoemd naar Gerrit Hiemstra.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:37 schreef Prisha het volgende:
Waarom heet ie Henk? En heet ie overal Henk of alleen hier? Vragen vragen
maatje, De nieuwe Super Mario game is wel fijn om te spelen man.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat op alfabet geloof ik. De eerste letter dan (vorige was Gerrit) maar waarom dan Henk of welke naam ook weet ik niet. Misschien dat het KNMI wat kiest met die letter want Gerrit was genoemd naar Gerrit Hiemstra.
Dat zal dan wel de volgende zijn.quote:
Nopequote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal dan wel de volgende zijn.
Ik zag een filmpje met weerberichten uit andere landen. Gerrit was overal Gerrit. Ze spraken het alleen verkeerd uit.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:37 schreef Prisha het volgende:
Waarom heet ie Henk? En heet ie overal Henk of alleen hier? Vragen vragen
Ohquote:
Als het tegenzit zit het goed tegen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Chantal is getrouwd en Ingrid komt niet.
Ja de vele goede reviews hebben mij uiteindelijk ook overgehaaldquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
maatje, De nieuwe Super Mario game is wel fijn om te spelen man.
Echt hequote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja de vele goede reviews hebben mij uiteindelijk ook overgehaaldHeel geinig met die wonderzaadjes.
Een dood paard 🐴quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |