Ja, vorig jaar dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:52 schreef Puzzie het volgende:
Thnx! @:Domnivoor![]()
Ik ben mooi gezakt dit jaar
Ik was het vergetenquote:
De volgende storm; vanavond in aantochtquote:
Ojee, ik zag wel veel regen op de radar..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De volgende storm; vanavond in aantocht
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De volgende storm; vanavond in aantocht
Je moet nog de verkeerde kant op fietsen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat het niet al te hard gaat waaien..
Gelukkig hoef ik de deur niet uit..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet nog de verkeerde kant op fietsen?
Dat overkwam mij ook altijdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik de deur niet uit..
Maar is wel irritant als je heen weg wind tegen hebt en de terug weg ook, omdat de wind gedraaid is
Of twee regenbuien op je kop..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat overkwam mij ook altijd![]()
Ik keek vandaag een geweldig interview met Vanilla Ice. en hij zei:quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:08 schreef Lovely het volgende:
Wind is fijn en regen ook als je niet de deur uit moet
Wel in de zomerquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek vandaag een geweldig interview met Vanilla Ice. en hij zei:
"Dance in the rain"
Hmmm...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |