Jullie ook een geweldig nieuw jaar gewenst!quote:Op zondag 31 december 2023 14:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij wensen jullie allemaal een mooie avond en alvast een mooi, liefdevol, maar vooral een gezond 2024.
Liefs Silverfox en oma-Nijn
[ afbeelding ]
Schijtzonquote:
Alles wat op brij eindigt zou verboden moeten wordenquote:
Ja ik vind dat soort filmpjes in het algemeen leuk om te zienquote:Op zondag 31 december 2023 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit filmpje is geweldig en zo waar ook, wat voor ons redelijk normaal is is voor mensen uit andere landen heeeeel raar
Woondertoolen!
If you see one, RUN!quote:Op zondag 31 december 2023 14:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
geweldig![]()
13 year old boys....WAJOOOOOOOO
Jullie ook een heel fijne avond en een gelukkig en gezond 2024 gewenst!quote:Op zondag 31 december 2023 14:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij wensen jullie allemaal een mooie avond en alvast een mooi, liefdevol, maar vooral een gezond 2024.
Liefs Silverfox en oma-Nijn
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik ook al eerder één van hun filmpjes gezien, ik weet alleen niet meer welke (40+ hè). Maar ik heb me wel geabonneerd, ik wil die anderen ook wel zien.quote:Op zondag 31 december 2023 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind dat soort filmpjes in het algemeen leuk om te zienOok met buitenlanders die Nederlands eten proberen. Bij die reacties denk ik ook wel vaak 'dit vinden wij gewoon, maar voor een niet-Nederlander moet het inderdaad best gek zijn'
Zoals hagelslag; 'huh? chocolate sprinkles on bread?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |