quote:Op maandag 1 januari 2024 11:44 schreef Prisha het volgende:
Happy New Year everyone! Het allerbeste voor 2024![]()
![]()
quote:
quote:
Jij ook puzziebaybequote:
Jij ookquote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 13:21 schreef Deisyy het volgende:
Een mooi, gezond en liefdevol nieuw jaar gewenst allen!
jullie ook!quote:
ahhh zo sneu is datquote:Op maandag 1 januari 2024 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Tom wordt elk jaar banger voor het vuurwerk, vorig jaar had hij uit angst onder de bank zitten plassen. Dit jaar had ik op advies van de dierenarts relaxpasta voor hem gehaald, maar Tom is niet de makkelijkste met het toedienen van dat soort dingen. De dierenarts adviseerde de pasta op zijn bekje te smeren dan zou hij het er vanzelf aflikken. Tom was het daar niet mee eens en liep de eerste 5 minuten geïrriteerd en schuimbekkend rond.
Maar hij werd er wel een stuk relaxter van
Ah wat zielig zeg.quote:Op maandag 1 januari 2024 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Tom wordt elk jaar banger voor het vuurwerk, vorig jaar had hij uit angst onder de bank zitten plassen. Dit jaar had ik op advies van de dierenarts relaxpasta voor hem gehaald, maar Tom is niet de makkelijkste met het toedienen van dat soort dingen. De dierenarts adviseerde de pasta op zijn bekje te smeren dan zou hij het er vanzelf aflikken. Tom was het daar niet mee eens en liep de eerste 5 minuten geïrriteerd en schuimbekkend rond.
Maar hij werd er wel een stuk relaxter van
Zo sneu he, het poedeltje krijgt er dus ook meer last van naarmate hij ouder wordt. Van mij mogen ze het afschaffen.quote:Op maandag 1 januari 2024 13:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ahhh zo sneu is datGelukkig dat het lukte met de pasta.
Wij hadden hier de deeltijd poedeltje het weekend, en die wordt ook elk jaar banger. Durfde niet meer naar buiten, trillen en ineengedoken tussen ons in. Misschien volgend jaar ook zo'n pasta gaan vragen. Ik vind het zo zielig als die beestjes bang zijn
Van mij ook.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo sneu he, het poedeltje krijgt er dus ook meer last van naarmate hij ouder wordt. Van mij mogen ze het afschaffen.
Ja dat denk ik ook, maar als ik denk aan de bange dieren en vandaag weer hoor over dienstverleners die zijn aangevallen met vuurwerk moeten ze er inderdaad maar een dingetje van maken. Mafklapperskezen!quote:Op maandag 1 januari 2024 15:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mij ook.
Maar handhaven is wel een dingetje.
Zwaarder straffen vooral.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar als ik denk aan de bange dieren en vandaag weer hoor over dienstverleners die zijn aangevallen met vuurwerk moeten ze er inderdaad maar een dingetje van maken. Mafklapperskezen!
Anders doen wij toch even handhaven. Zo gedaanquote:Op maandag 1 januari 2024 15:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mij ook.
Maar handhaven is wel een dingetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |