Of gaab ze nu de herhaling in ?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:56 schreef chufi het volgende:
Heeft Nederland eindelijk eens een waardig Nieuwjaar muziek uitzending met lekkere ouwe muziek van 60-80's op NPO 2
Haha idd. Mocht ik graag kijken als kind weet ik nogquote:Op maandag 1 januari 2024 01:57 schreef Steven_Stil het volgende:
Vroeger had je nog weleens zo'n tietenshow uit vage nachtclub ofzo maar die tijd is voorbij helaas.
Gelukkig nieuwjaarquote:
Thnx voor jou ook liefs, en gezondheid voor heeel 2024quote:
Ik heb wel weer zin in Big Brother, beleef de lente..quote:Op maandag 1 januari 2024 04:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx voor jou ook liefs, en gezondheid voor heeel 2024
Ja BB over 2 weken. Beleef de lente heb ik ook wel zin in dan is het ook al niet meer zo vroeg donker en in de ochtend eerder lichtquote:Op maandag 1 januari 2024 04:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in Big Brother, beleef de lente..
Ik volg op youtube wel al een nestje. Maar ja kijk ze ookquote:Op maandag 1 januari 2024 04:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja BB over 2 weken. Beleef de lente heb ik ook wel zin in dan is het ook al niet meer zo vroeg donker en in de ochtend eerder licht
A wat een scheetjes zegquote:Op maandag 1 januari 2024 04:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik volg op youtube wel al een nestje. Maar ja kijk ze ook
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |