Jullie ook een geweldig nieuw jaar gewenst!quote:Op zondag 31 december 2023 14:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij wensen jullie allemaal een mooie avond en alvast een mooi, liefdevol, maar vooral een gezond 2024.
Liefs Silverfox en oma-Nijn
[ afbeelding ]
Schijtzonquote:
Alles wat op brij eindigt zou verboden moeten wordenquote:
Ja ik vind dat soort filmpjes in het algemeen leuk om te zienquote:Op zondag 31 december 2023 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit filmpje is geweldig en zo waar ook, wat voor ons redelijk normaal is is voor mensen uit andere landen heeeeel raar
Woondertoolen!
If you see one, RUN!quote:Op zondag 31 december 2023 14:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
geweldig![]()
13 year old boys....WAJOOOOOOOO
Jullie ook een heel fijne avond en een gelukkig en gezond 2024 gewenst!quote:Op zondag 31 december 2023 14:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij wensen jullie allemaal een mooie avond en alvast een mooi, liefdevol, maar vooral een gezond 2024.
Liefs Silverfox en oma-Nijn
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik ook al eerder één van hun filmpjes gezien, ik weet alleen niet meer welke (40+ hè). Maar ik heb me wel geabonneerd, ik wil die anderen ook wel zien.quote:Op zondag 31 december 2023 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind dat soort filmpjes in het algemeen leuk om te zienOok met buitenlanders die Nederlands eten proberen. Bij die reacties denk ik ook wel vaak 'dit vinden wij gewoon, maar voor een niet-Nederlander moet het inderdaad best gek zijn'
Zoals hagelslag; 'huh? chocolate sprinkles on bread?'
Of gaab ze nu de herhaling in ?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:56 schreef chufi het volgende:
Heeft Nederland eindelijk eens een waardig Nieuwjaar muziek uitzending met lekkere ouwe muziek van 60-80's op NPO 2
Haha idd. Mocht ik graag kijken als kind weet ik nogquote:Op maandag 1 januari 2024 01:57 schreef Steven_Stil het volgende:
Vroeger had je nog weleens zo'n tietenshow uit vage nachtclub ofzo maar die tijd is voorbij helaas.
Gelukkig nieuwjaarquote:
Thnx voor jou ook liefs, en gezondheid voor heeel 2024quote:
Ik heb wel weer zin in Big Brother, beleef de lente..quote:Op maandag 1 januari 2024 04:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx voor jou ook liefs, en gezondheid voor heeel 2024
Ja BB over 2 weken. Beleef de lente heb ik ook wel zin in dan is het ook al niet meer zo vroeg donker en in de ochtend eerder lichtquote:Op maandag 1 januari 2024 04:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in Big Brother, beleef de lente..
Ik volg op youtube wel al een nestje. Maar ja kijk ze ookquote:Op maandag 1 januari 2024 04:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja BB over 2 weken. Beleef de lente heb ik ook wel zin in dan is het ook al niet meer zo vroeg donker en in de ochtend eerder licht
A wat een scheetjes zegquote:Op maandag 1 januari 2024 04:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik volg op youtube wel al een nestje. Maar ja kijk ze ook
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 januari 2024 11:44 schreef Prisha het volgende:
Happy New Year everyone! Het allerbeste voor 2024![]()
![]()
quote:
quote:
Jij ook puzziebaybequote:
Jij ookquote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 13:21 schreef Deisyy het volgende:
Een mooi, gezond en liefdevol nieuw jaar gewenst allen!
jullie ook!quote:
ahhh zo sneu is datquote:Op maandag 1 januari 2024 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Tom wordt elk jaar banger voor het vuurwerk, vorig jaar had hij uit angst onder de bank zitten plassen. Dit jaar had ik op advies van de dierenarts relaxpasta voor hem gehaald, maar Tom is niet de makkelijkste met het toedienen van dat soort dingen. De dierenarts adviseerde de pasta op zijn bekje te smeren dan zou hij het er vanzelf aflikken. Tom was het daar niet mee eens en liep de eerste 5 minuten geïrriteerd en schuimbekkend rond.
Maar hij werd er wel een stuk relaxter van
Ah wat zielig zeg.quote:Op maandag 1 januari 2024 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Tom wordt elk jaar banger voor het vuurwerk, vorig jaar had hij uit angst onder de bank zitten plassen. Dit jaar had ik op advies van de dierenarts relaxpasta voor hem gehaald, maar Tom is niet de makkelijkste met het toedienen van dat soort dingen. De dierenarts adviseerde de pasta op zijn bekje te smeren dan zou hij het er vanzelf aflikken. Tom was het daar niet mee eens en liep de eerste 5 minuten geïrriteerd en schuimbekkend rond.
Maar hij werd er wel een stuk relaxter van
Zo sneu he, het poedeltje krijgt er dus ook meer last van naarmate hij ouder wordt. Van mij mogen ze het afschaffen.quote:Op maandag 1 januari 2024 13:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ahhh zo sneu is datGelukkig dat het lukte met de pasta.
Wij hadden hier de deeltijd poedeltje het weekend, en die wordt ook elk jaar banger. Durfde niet meer naar buiten, trillen en ineengedoken tussen ons in. Misschien volgend jaar ook zo'n pasta gaan vragen. Ik vind het zo zielig als die beestjes bang zijn
Van mij ook.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo sneu he, het poedeltje krijgt er dus ook meer last van naarmate hij ouder wordt. Van mij mogen ze het afschaffen.
Ja dat denk ik ook, maar als ik denk aan de bange dieren en vandaag weer hoor over dienstverleners die zijn aangevallen met vuurwerk moeten ze er inderdaad maar een dingetje van maken. Mafklapperskezen!quote:Op maandag 1 januari 2024 15:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mij ook.
Maar handhaven is wel een dingetje.
Zwaarder straffen vooral.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar als ik denk aan de bange dieren en vandaag weer hoor over dienstverleners die zijn aangevallen met vuurwerk moeten ze er inderdaad maar een dingetje van maken. Mafklapperskezen!
Anders doen wij toch even handhaven. Zo gedaanquote:Op maandag 1 januari 2024 15:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Van mij ook.
Maar handhaven is wel een dingetje.
Al die berichten inderdaad ook van politie, brandweer, e.d. die belaagd werden met vuurwerkquote:Op maandag 1 januari 2024 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar als ik denk aan de bange dieren en vandaag weer hoor over dienstverleners die zijn aangevallen met vuurwerk moeten ze er inderdaad maar een dingetje van maken. Mafklapperskezen!
Gaat al jaren zo. Daar wordt dan weer door de politiek met afkeer op gereageerd en vervolgens gaan we het jaar erop weer vrolijk verder.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al die berichten inderdaad ook van politie, brandweer, e.d. die belaagd werden met vuurwerkCompleet geschift
Tja die heeft denk ik een slokje teveel op.. of een klap van de molen gehadquote:
Die wil graag een Darwin-award,quote:Op maandag 1 januari 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja die heeft denk ik een slokje teveel op.. of een klap van de molen gehad
Maar als er iemand anders een nog dommer actie uitvoertquote:Op maandag 1 januari 2024 18:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wil graag een Darwin-award,
en daar moet je nou eenmaal wat voor doen
Neuh, de Darwin-award is niet exclusiefquote:Op maandag 1 januari 2024 18:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als er iemand anders een nog dommer actie uitvoert
Dan moet degene ook weer een stap verder
Wat a shamequote:Op maandag 1 januari 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, de Darwin-award is niet exclusief
Je kan hem echter maar wel 1 keer krijgen
Hoezo what a shame?quote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 1 januari 2024 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo what a shame?
Weet je wanneer je een Darwin-award krijgt?
Je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben. Elke halve zool kan hem krijgenquote:Op maandag 1 januari 2024 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Dus meer van die dingen eruit,
kandidaten genoeg
Al is het wel lief als ze het mooi doen en opnemen natuurlijkquote:Op maandag 1 januari 2024 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben. Elke halve zool kan hem krijgen
Volgend jaar een nieuwe pogingquote:Op maandag 1 januari 2024 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
Die gozer van een paar dagen geleden die met een volle kar vuurwerk uit Duitsland kwam, een peuk weggooide uit het raam die vervolgens naar binnen vloog en het vuurwerk in de hens zette, deed ook wel een goede gooi naar de Darwin Award.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |