Dat ook 3 x herhalen tot ik OK zegquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
Een Mario’tje is toch jezelf quoten?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ook 3 x herhalen tot ik OK zeg
Het herhalen is wel belangrijk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:05 schreef engine het volgende:
Het herhalen is wel belangrijk.
Het herhalen is wel belangrijk.
quote:
Hoe dom kan je zijnquote:ZUIDWOLDE - Met de auto naar Duitsland om vuurwerk in te slaan, veel Nederlanders maken de reis net voor oud en nieuw. Ook Gerben (21) uit Nieuwleusen bereidt zich voor op een knallend Oudjaar. Toen hij in Zuidwolde reed en een sigaret opstak ging het flink mis. Toen hij de sigaret uit het raam gooide, waaide deze weer naar binnen. Bovenop het vuurwerk en zijn auto stond al snel in lichterlaaie. Gerben kan het gelukkig navertellen, schrijft RTL Nieuws.
Die heeft veel geluk gehad zegquote:
Zeker weten, die had wel een paar engeltjes op zijn schouder.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heeft veel geluk gehad zegJeetje
quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
Een Mario’tje is toch jezelf quoten?
Vuurwerk kwijt en geen auto om nieuw te gaan halenquote:
Eigen domme schuld, dikke bultquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Vuurwerk kwijt en geen auto om nieuw te gaan halen
2011quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
Mensen ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling!
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Ik geniet van de mooie momenten met jullie!
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Jullie zijn werkelijk het beste korfbalteam dat er bestaat!
Ik wens jullie een gezond en succesvol 2011!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
En je probeert het elk jaar weerquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Bedankt, hetzelfde Arend Jan!quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
Jullie zijn te gek!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Jij ook een fijne wisseling en jaar gewenst, Arend jan!quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
Jullie zijn te gek!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |