Nog nietquote:
Al jaren ..quote:Op donderdag 28 december 2023 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
T is hier rustig met vuurwerk.
Ergens anders wel veel te horen al?
Ja das de trick van net niet echtquote:Op donderdag 28 december 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar![]()
De benen van die man. Of zie ik het verkeerd
Verrek! De amazonezit.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar![]()
De benen van die man. Of zie ik het verkeerd
AI zeker.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das de trick van net niet echt
pullup trapt en fiets alle kanten op ..... alhoewel ... waaide best stevig langs de kuts regio ////quote:Op donderdag 28 december 2023 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek! De amazonezit.
Dat is wel lastig trappen
Ja het zag er een beetje onnatuurlijk uitquote:Op donderdag 28 december 2023 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek! De amazonezit.
Dat is wel lastig trappen
Ja die worden gehusseld meestal ...quote:Op donderdag 28 december 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
AI zeker.
Met woorden is ook vaak een dingetje..
Jep. Heel irritant.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die worden gehusseld meestal ...
Ja heel apartquote:Op donderdag 28 december 2023 17:47 schreef Lovely het volgende:
Soms hebben ze ineens extra hand of vingers
Is heel tricky iddquote:Op donderdag 28 december 2023 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja heel apart![]()
Ik probeerde een plaatje te maken met het woord december, maar dat lukte echt niet
Herken ie het woord dus niet..quote:Op donderdag 28 december 2023 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja heel apart![]()
Ik probeerde een plaatje te maken met het woord december, maar dat lukte echt niet
logo gebruiken ... "woord" logo voor DTS lijkt het te werkenquote:Op donderdag 28 december 2023 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Toch eens opzoeken of daar foefjes voor zijn.
Je neemt een tekenblok en een viltstift...quote:Op donderdag 28 december 2023 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Toch eens opzoeken of daar foefjes voor zijn.
Maar ik kan niet tekenenquote:Op donderdag 28 december 2023 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je neemt een tekenblok en een viltstift...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 december 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
Die is mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ja echt kut, die windquote:Op donderdag 28 december 2023 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
pullup trapt en fiets alle kanten op ..... alhoewel ... waaide best stevig langs de kuts regio ////
Een stukje verderop zit een bakker en die verkoopt rond dee tijd kwarkini's,quote:Op donderdag 28 december 2023 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn wel erg rond voor oliebollen
Oh daar lust ik vast ook wel een paar van zegquote:Op donderdag 28 december 2023 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stukje verderop zit een bakker en die verkoopt rond dee tijd kwarkini's,
Een heerlijk zacht bolletje op basis van kwark en omhuld met een laagje kaneelsuiker, daar lijken ze wel een beetje op![]()
[ afbeelding ]
Ja he, ik heb ze nog nooit op, maar ze lijken me ontzettend lekker, zaterdag even proberen te scoren.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh daar lust ik vast ook wel een paar van zeg
Als kind lustte ik geen oliebollen met krenten, nu wel, ik vind de krentenloze nu heel saai.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:24 schreef chufi het volgende:
Ik ga nooit voor krenten ..... vroegen had mn oma nooit anders en dan ook nog van die gekleurde stukjes er in .. Je was een kind en wist niet beter .. dus je deed maar alsof
Oh dat klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 28 december 2023 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stukje verderop zit een bakker en die verkoopt rond dee tijd kwarkini's,
Een heerlijk zacht bolletje op basis van kwark en omhuld met een laagje kaneelsuiker, daar lijken ze wel een beetje op![]()
[ afbeelding ]
Met krenten is wel lekkerquote:Op donderdag 28 december 2023 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
Qua oliebollen ben ik team-krent. Die zonder krenten vind ik inderdaad ook maar saai. Ik heb de neiging daar dan veel poedersuiker of wat jam op te smeren om het nog wat te laten lijken.
Verder appelbeignets of flappen
Ik ben te krenterig gewordenquote:Op donderdag 28 december 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als kind lustte ik geen oliebollen met krenten, nu wel, ik vind de krentenloze nu heel saai.
Sukade, zat ook vaak in krentenbrood. Niet te vreten.quote:
Leuke UIquote:Op donderdag 28 december 2023 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sukade, zat ook vaak in krentenbrood. Niet te vreten.
Jij bent zelluf leuk.quote:
Hoe vaak hebben ze bij jou ruzie met de conducteur en stappen daarna de trein uit?quote:
Ik heb dat nauwelijks meegemaakt.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze bij jou ruzie met de conducteur en stappen daarna de trein uit?
Was best pittig windkrachtje 6 a 7quote:Op donderdag 28 december 2023 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
pullup trapt en fiets alle kanten op ..... alhoewel ... waaide best stevig langs de kuts regio ////
Ja , nou gelukkig maar... al je roeiers/sters veilig gearriveerd ?quote:Op donderdag 28 december 2023 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Was best pittig windkrachtje 6 a 7![]()
Echt pal tegen en zo ongeveer 40 km. Was net te doen maar het dubbele was onprettig geworden
Min of meer jaquote:Op donderdag 28 december 2023 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , nou gelukkig maar... al je roeiers/sters veilig gearriveerd ?
OK en je eigen onderdak is ook weer naar wens?!quote:Op donderdag 28 december 2023 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Min of meer jaEr waren nog wat probleempjes met hun Aurbnb maar schijnt te zijn opgelost
Vandaag in Belgie 1,quote:Op donderdag 28 december 2023 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb dat nauwelijks meegemaakt.
Hij was maar een clown en nu is hij...quote:Op donderdag 28 december 2023 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag in Belgie 1,
al had die beter kunnen wachten tot de trein weer op een station was gestopt ofzo.
Nu is ie doot
Die maakt nooit meer ruzie in de trein.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag in Belgie 1,
al had die beter kunnen wachten tot de trein weer op een station was gestopt ofzo.
Nu is ie doot
IS er leven na de doot?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die maakt nooit meer ruzie in de trein.
Leven wel eigenlijk wel, of is 'dit' iets anders?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn er treinen na de doot?
[ afbeelding ]
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leven wel eigenlijk wel, of is 'dit' iets anders?
Oh dat lijkt me echt prachtig om te zienquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:50 schreef Prisha het volgende:
Oeh! Nieuwe jaar begint met kans op zeldzame parelmoerwolken. Dat zou tof zijn
jaaaa echt! Ik hoop echt dat het zichtbaar gaat zijn. Ik zag ent wel hele prachtige afbeeldingen, zo mooi als je dat in het echt zietquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me echt prachtig om te zien
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa echt! Ik hoop echt dat het zichtbaar gaat zijn. Ik zag ent wel hele prachtige afbeeldingen, zo mooi als je dat in het echt ziet
dat!quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaGeen vuurwerk meer nodig, met al die mooie kleurtjes in de lucht
Het vuurwerk wordt juist heel bijzonder dit jaar als de voorspellingen kloppen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaGeen vuurwerk meer nodig, met al die mooie kleurtjes in de lucht
Heel sjiek en ruim zelfs deze keerquote:Op donderdag 28 december 2023 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en je eigen onderdak is ook weer naar wens?!
Je hebt er extra geld aan uitgegeven?quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel sjiek en ruim zelfs deze keer![]()
Zowaar ook eens niet met Ikea meuk volgepropt maar met degelijk spul
Mwah gewoon wat op de gok genomen zoals altijd bij die airbnb dingen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt er extra geld aan uitgegeven?
Je blijft er wonen dusquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah gewoon wat op de gok genomen zoals altijd bij die airbnb dingen.
Deze was nog wat meer gokken omdat er weinig recensies waren maar alles is ook echt gloednieuw hier. Stuk moderner dan mijn eigen huisje allemaal
Niet voor deze prijs helaasquote:
Tijd terug moesten ze door de sneeuw fietsen..quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:48 schreef chufi het volgende:
wtf al weer fietsen in de modder... elke feest
Ja die kans is er natuurlijk in de winterquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tijd terug moesten ze door de sneeuw fietsen..
Yep..quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die kans is er natuurlijk in de winter
En dan verkoop je die andwre twee weer?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:39 schreef D. het volgende:
2 kasten halen, 1 gratis. Ik wilde er 2 gratis zei ik. Dus moest ik er 4 nemen
Nee, ik heb ze alle 4 opgebouwd nuquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan verkoop je die andwre twee weer?
Ah die dingen, handig om spullen in te zetten..quote:
Preciesquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah die dingen, handig om spullen in te zetten..
Ben je stiekem horder?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:44 schreef D. het volgende:
[..]
Precies
Ik heb de zolder boven de garage vol staan, en moest nog wat meer spullen kwijt, dus werd tijd om verder de hoogte in te kunnen, tevens wat orde te scheppen
Vol met troep?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:44 schreef D. het volgende:
[..]
Precies
Ik heb de zolder boven de garage vol staan, en moest nog wat meer spullen kwijt, dus werd tijd om verder de hoogte in te kunnen, tevens wat orde te scheppen
Kan je vertellen dat verhuizen helpt. Dan gaat wegdoen ineens een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:45 schreef D. het volgende:
Maar, heb ook al heel veel wel weg gedaan, maar ook heel veel niet
Toen we hierheen verhuisde kwam ik van een appartement, dus had ineens ruimte om meer te bewarenquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat verhuizen helpt. Dan gaat wegdoen ineens een stuk makkelijker
Verzin het maarquote:
Oh dat zijn nogal wat spullen.. maar daar kan vast ook wel weer wat van weg toch?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Verzin het maar
audio/video apparatuur, oude pc.s, boeken, dvd's, verpakkingen van zaken waarbij de doos nog toegevoegde waarde heeft, keukengerei, mijn oude boekentas met schoolagenda's, gitaren, kastjes, stoelen, tuinset, etc.
Nou...eh....in principe...maar....niet echt dusquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat zijn nogal wat spullen.. maar daar kan vast ook wel weer wat van weg toch?
Weer verhuizen dan.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Toen we hierheen verhuisde kwam ik van een appartement, dus had ineens ruimte om meer te bewaren
Alles wat in een doos zit en je meer dan 2 jaar niet gebruikt heb moet eigenlijk direct weg hequote:Op vrijdag 29 december 2023 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nou...eh....in principe...maar....niet echt dus
I hear you callling me at nightquote:
Tja.. van de inhoud hoeven ze het niet te hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer reden om naar het journaal te kijken.
Hoe zal ik hier eens op reagerenquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. van de inhoud hoeven ze het niet te hebben
Shit ... te laatquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Meer reden om naar het journaal te kijken.
Dat doe ik welquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja![]()
Maar ze moet eerst ingewerkt worden.
Piepquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wat ik daar van vind?
[ afbeelding ]
Weer eens wat anders dan een zeeheks.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie in jou wel een zeemonster ja
[ afbeelding ]
Lijkt die volgens jou beter?quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een zeeheks.
[ afbeelding ]
Hmmm, zal het eens navragen bij de regiequote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, zal het eens navragen bij de regie
Wanneer ziet men die die dingen eigenlijk? Dronken of včr dronken?quote:
Que?quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wanneer ziet men die die dingen eigenlijk? Dronken of včr dronken?
Zijn de mensen in je directe omgeving dronken of doodquote:
AIquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nuttige dag vandaag, nieuwe Jaloezieën opgehangen..Erg tevreden mee. Wil ze nu wel een beetje automatiseren... dus leuk projectje voor deze dagen.
Er zijn er meer dood dan dronken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn de mensen in je directe omgeving dronken of dood
Ik doe ook geen poging.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of anderen dit wel snappen
quote:
I, II, III, IV of V?quote:
Gewoon allemaal kijken dan kom je vast wel zeeheksen en monsters tegenquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
I, II, III, IV of V?
VI schijnt er nog aan te komen
Heb de meeste ook wel gezienquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon allemaal kijken dan kom je vast wel zeeheksen en monsters tegen
Thunder and lightning, it's getting excitingquote:
Je bent bijna twee volle dagen te vroegquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
Galileo Galileo Galileo Galileo Galileo Figaro Magnificooo
Ohquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent bijna twee volle dagen te vroeg
Dan ben je hier, dus ik kan het controlerenquote:
Hou m in de gatenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ben je hier, dus ik kan het controleren
Maar wie houdt haar dan in de gaten?quote:
Is dat nodig dan ?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wie houdt haar dan in de gaten?
Misschien, wat vind jij?quote:
AIVD?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wie houdt haar dan in de gaten?
quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil mij even tegen mijn hoofd slaan?
Sushiquote:Op zaterdag 30 december 2023 09:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel.
Morgen oudjaar. Me myself and sushi
Nee nu je het zegt... Had het me nooit zo gerealiseerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:27 schreef Prisha het volgende:
Ik vind altijd onweer in de winter bijzonder. Gebeurt ook niet zo heel vaak.
Mijn zusje woont in Utrecht (Leidsche Rijn) en die riep om 21:31 dat er onweer was bij haar. Bij ons dus om 22:16quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee nu je het zegt... Had het me nooit zo gerealiseerd eigenlijk.
Hier heb ik er niks van gemerkt. Of ik moet het gedonder hebben verward met de rotjes en het geklus van de verbouwing hiernaast
quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, eindelijk iemand die den haag van de kaart gaat laten verdwijnen
https://speld.nl/2022/12/(...)himars-raketsysteem/
Ah ik lees nu pas dat het in Meribel was.. ik heb daar ook rondgeskied... dacht altijd dat ie in lawine kwam, maar dat was Friso ...quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:32 schreef Domnivoor het volgende:
Het ongeluk van Michael Schumacher is alweer 10 jaar geleden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Schumacher
Kijk goed uit voor stenen naast de piste.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik lees nu pas dat het in Meribel was.. ik heb daar ook rondgeskied...
Daarover gesproken:quote:dacht altijd dat ie in lawine kwam, maar dat was Friso ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lage Vuursche. We zijn daar dit najaar geweest.
Dan nemen we een dorpjequote:Op zaterdag 30 december 2023 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
Dan krijg je je stad ook niet zomaar van de kaart
den haag dusquote:
Hier knallen ze weer aardig. Al is het veel minder dan voorheen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vuurwerkverbod in Wuustwezel.
En slecht weer voorspeld. Geen probleem, ik blijf lekker binnen.
Heb al een paar keer het omgekeerde gelezenquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
Wat wil je nou niet zien als je als 15 jarige vrijwilligster bent bij de brandweer?![]()
Doe je nu een nette Mariootje ?quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:12 schreef Prisha het volgende:
The sirens are screaming, and the fires are howling Way down in the valley tonight
Ja, die lees ik ook vaker.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
Heb al een paar keer het omgekeerde gelezen
quote:
jawel.quote:
There’s evil in the airquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:12 schreef Prisha het volgende:
The sirens are screaming, and the fires are howling Way down in the valley tonight
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar een beetje overheen leesquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt toch ook altijd met van die teksten maar danvaak fonetisch
OK dat kan ...quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar een beetje overheen lees
ik op een bankquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info.
[..]
Ik zit ook op een stoel.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
Een Mario’tje is toch jezelf quoten?
Dat ook 3 x herhalen tot ik OK zegquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ook 3 x herhalen tot ik OK zeg
Het herhalen is wel belangrijk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:05 schreef engine het volgende:
Het herhalen is wel belangrijk.
Het herhalen is wel belangrijk.
quote:
Hoe dom kan je zijnquote:ZUIDWOLDE - Met de auto naar Duitsland om vuurwerk in te slaan, veel Nederlanders maken de reis net voor oud en nieuw. Ook Gerben (21) uit Nieuwleusen bereidt zich voor op een knallend Oudjaar. Toen hij in Zuidwolde reed en een sigaret opstak ging het flink mis. Toen hij de sigaret uit het raam gooide, waaide deze weer naar binnen. Bovenop het vuurwerk en zijn auto stond al snel in lichterlaaie. Gerben kan het gelukkig navertellen, schrijft RTL Nieuws.
Die heeft veel geluk gehad zegquote:
Zeker weten, die had wel een paar engeltjes op zijn schouder.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heeft veel geluk gehad zegJeetje
quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
Vuurwerk kwijt en geen auto om nieuw te gaan halenquote:
Eigen domme schuld, dikke bultquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:20 schreef engine het volgende:
[..]
Vuurwerk kwijt en geen auto om nieuw te gaan halen
2011quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
Mensen ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling!
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Ik geniet van de mooie momenten met jullie!
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Jullie zijn werkelijk het beste korfbalteam dat er bestaat!
Ik wens jullie een gezond en succesvol 2011!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
En je probeert het elk jaar weerquote:Op zaterdag 30 december 2023 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Bedankt, hetzelfde Arend Jan!quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
Jullie zijn te gek!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Jij ook een fijne wisseling en jaar gewenst, Arend jan!quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
Jullie zijn te gek!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Ik ben normaal ook geen ijs- en toetjesfan, maar deze smaakt prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |