Ja he, ik heb ze nog nooit op, maar ze lijken me ontzettend lekker, zaterdag even proberen te scoren.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh daar lust ik vast ook wel een paar van zeg
Verkoop jij ook bak-lava?quote:
Als kind lustte ik geen oliebollen met krenten, nu wel, ik vind de krentenloze nu heel saai.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:24 schreef chufi het volgende:
Ik ga nooit voor krenten ..... vroegen had mn oma nooit anders en dan ook nog van die gekleurde stukjes er in .. Je was een kind en wist niet beter .. dus je deed maar alsof
Oh dat klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 28 december 2023 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stukje verderop zit een bakker en die verkoopt rond dee tijd kwarkini's,
Een heerlijk zacht bolletje op basis van kwark en omhuld met een laagje kaneelsuiker, daar lijken ze wel een beetje op![]()
[ afbeelding ]
Met krenten is wel lekkerquote:Op donderdag 28 december 2023 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
Qua oliebollen ben ik team-krent. Die zonder krenten vind ik inderdaad ook maar saai. Ik heb de neiging daar dan veel poedersuiker of wat jam op te smeren om het nog wat te laten lijken.
Verder appelbeignets of flappen
Ik ben te krenterig gewordenquote:Op donderdag 28 december 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als kind lustte ik geen oliebollen met krenten, nu wel, ik vind de krentenloze nu heel saai.
Sukade, zat ook vaak in krentenbrood. Niet te vreten.quote:
Leuke UIquote:Op donderdag 28 december 2023 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sukade, zat ook vaak in krentenbrood. Niet te vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |