Nog nietquote:
Al jaren ..quote:Op donderdag 28 december 2023 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
T is hier rustig met vuurwerk.
Ergens anders wel veel te horen al?
Ja das de trick van net niet echtquote:Op donderdag 28 december 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar![]()
De benen van die man. Of zie ik het verkeerd
Verrek! De amazonezit.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar![]()
De benen van die man. Of zie ik het verkeerd
AI zeker.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das de trick van net niet echt
pullup trapt en fiets alle kanten op ..... alhoewel ... waaide best stevig langs de kuts regio ////quote:Op donderdag 28 december 2023 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek! De amazonezit.
Dat is wel lastig trappen
Ja het zag er een beetje onnatuurlijk uitquote:Op donderdag 28 december 2023 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek! De amazonezit.
Dat is wel lastig trappen
Ja die worden gehusseld meestal ...quote:Op donderdag 28 december 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
AI zeker.
Met woorden is ook vaak een dingetje..
Jep. Heel irritant.quote:Op donderdag 28 december 2023 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die worden gehusseld meestal ...
Ja heel apartquote:Op donderdag 28 december 2023 17:47 schreef Lovely het volgende:
Soms hebben ze ineens extra hand of vingers
Is heel tricky iddquote:Op donderdag 28 december 2023 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja heel apart![]()
Ik probeerde een plaatje te maken met het woord december, maar dat lukte echt niet
Herken ie het woord dus niet..quote:Op donderdag 28 december 2023 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja heel apart![]()
Ik probeerde een plaatje te maken met het woord december, maar dat lukte echt niet
logo gebruiken ... "woord" logo voor DTS lijkt het te werkenquote:Op donderdag 28 december 2023 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Toch eens opzoeken of daar foefjes voor zijn.
Je neemt een tekenblok en een viltstift...quote:Op donderdag 28 december 2023 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Toch eens opzoeken of daar foefjes voor zijn.
Maar ik kan niet tekenenquote:Op donderdag 28 december 2023 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je neemt een tekenblok en een viltstift...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 december 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
Die is mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ja echt kut, die windquote:Op donderdag 28 december 2023 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
pullup trapt en fiets alle kanten op ..... alhoewel ... waaide best stevig langs de kuts regio ////
Een stukje verderop zit een bakker en die verkoopt rond dee tijd kwarkini's,quote:Op donderdag 28 december 2023 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn wel erg rond voor oliebollen
Oh daar lust ik vast ook wel een paar van zegquote:Op donderdag 28 december 2023 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stukje verderop zit een bakker en die verkoopt rond dee tijd kwarkini's,
Een heerlijk zacht bolletje op basis van kwark en omhuld met een laagje kaneelsuiker, daar lijken ze wel een beetje op![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |