quote:
Wanneer moet die uitkomen?quote:
2025, dus we moeten nog even geduld hebben.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Wanneer moet die uitkomen?
Wel van Dick Mas
Das bijna.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
2025, dus we moeten nog even geduld hebben.
Dan zijn ze er vroeg bij om de buzz op te startenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
2025, dus we moeten nog even geduld hebben.
Kan ook nog 2 jaar durenquote:
Ja dat moet wel lukken voor die tijd.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:29 schreef pullup het volgende:
Ik heb nooit deel 1 helemaal achter elkaar gezienDaar heb ik nog mooi tijd voor
De nieuwe gaat nog gruwelijker wordenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat moet wel lukken voor die tijd.
Als ik op een luchtbedje op het water dobber moet ik nog steeds aan die ene scene uit de film denken
Ik heb dit stukje met luchtbed al heel vaak gezien, maar ik blijf het gruwelijk vindenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
De nieuwe gaat nog gruwelijker worden![]()
Dick heeft het beloofd
Dat was een opblaasboot met Leontine Borsato.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dit stukje met luchtbed al heel vaak gezien, maar ik blijf het gruwelijk vinden![]()
Dus ga ik er nog max. 2 jaar over na denken of ik 2 wel wil zien.
I know, maar daar drijf ik doorgaans niet opquote:Op woensdag 27 december 2023 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was een opblaasboot met Leontine Borsato.
En Dick kan het waarmakenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
De nieuwe gaat nog gruwelijker worden![]()
Dick heeft het beloofd
Mwa, dat is hem ook niet gelukt met de vervolgen op Flodder.quote:
Marco ook niet meerquote:Op woensdag 27 december 2023 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, maar daar drijf ik doorgaans niet op
quote:
Leontine speelde toch een hoofdrol in flodder?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, dat is hem ook niet gelukt met de vervolgen op Flodder.
Dat niet wel eens een klein rolletje in de serie.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leontine speelde toch een hoofdrol in flodder?
Toen ze nog wel leuk was?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet wel eens een klein rolletje in de serie.
[ afbeelding ]
Geen idee, ik wil de serie briefgeheim nog wel eens zien.quote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)w.2_6.7.ProductTitlequote:Op donderdag 28 december 2023 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil de serie briefgeheim nog wel eens zien.
Ik koop niets bij die kutwinkel.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)w.2_6.7.ProductTitle
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik koop niets bij die kutwinkel.
1x paar dvd's besteld en een half jaar drama omdat ze steeds verkeerde rekeningen stuurden. Ik heb nog steeds niet betaald.quote:
Ah, das niet handig van ze neequote:Op donderdag 28 december 2023 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1x paar dvd's besteld en een half jaar drama omdat ze steeds verkeerde rekeningen stuurden. Ik heb nog steeds niet betaald.Ik wacht nog steeds op een kloppende rekening.
En ze zijn met veel dingen echt veel te duur.
En die bovenste is ook nog per stuk?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zijn 250 stuks.quote:Op donderdag 28 december 2023 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die bovenste is ook nog per stuk?
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_30.31.ProductImagequote:Op donderdag 28 december 2023 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
Staat er niet bij bij de bovenste
quote:
Yes, denk de laatste batch vogeltjes van het jaar, geen zin om dat vanuit kamp te doen ( en waarschijnlijk ook net geen tijd)quote:
Aloaquote:
Maar deventer is al van de kaarten gehaald toch?quote:Op donderdag 28 december 2023 11:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, bij Lobith is de hoogste waterstand bereikt. Het daalt alweer.
Deventer, Zutphen, Kampen: allemaal weg.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar deventer is al van de kaarten gehaald toch?
Te laatquote:Op donderdag 28 december 2023 11:17 schreef Lovely het volgende:
Maar een rubberenboot aanschaffen en een noodpakket?
Ook geen nut, die waait weg.quote:
En dit was al zo hoogquote:Op donderdag 28 december 2023 11:26 schreef Domnivoor het volgende:
We waren gisteren bij mijn ouders, vlakbij de Nederrijn.
De weilanden buiten de winterdijk waren ondergelopen, maar het valt nog mee. Ik heb het wel eens hoger gezien.
Hier nog geen hoogwater.. water staat wel hoger dan anders maar nog geen paniekquote:Op donderdag 28 december 2023 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te laat
[..]
Ook geen nut, die waait weg.
Dat gebeurt elk jaar wel. Vooral in januari-februari staat het hoog.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dit was al zo hoogDie Noordberg was zo'n beetje een eiland geworden
Ik heb al een nootvoorraad 🌰quote:Op donderdag 28 december 2023 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, lees wel dat we toch noodvoorraden moeten gaan aanleggen.
Voor wanneer we straks in oorlog zijn met ruskia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |