Zo heb je ook een Johan Derksen op Twitter. Er zijn nog altijd mensen die niet doorhebben dat het om een parodieaccount gaat en hem dan voor huichelaar uitmaken omdat hij op tv altijd beweerd heeft dat hij geen social media volgt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha men trapt er nog steeds in ja![]()
Ik volg op twitter een account 'Liam Nissan' die op vele manieren Trump supporters loopt te trollen waarbij het onwaarschijnlijk is hoeveel mensen denken dat Liam Neeson voor de berichtjes verantwoordelijk is.
Een van de weinige grappige dingen die er nog te vinden zijn op twitter
Zijn de leukstequote:Op dinsdag 26 december 2023 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo heb je ook een Johan Derksen op Twitter. Er zijn nog altijd mensen die niet doorhebben dat het om een parodieaccount gaat en hem dan voor huichelaar uitmaken omdat hij op tv altijd beweerd heeft dat hij geen social media volgt.
Ah dat wist ik nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, dat weet je bij Wonka toch? Altijd een halve musical.
Alle die ik ken wordt veel in gezongenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat wist ik nietik had het niet zo verwacht maar alsnog een leuke film.
Ik ben gek op kaas,maar kaasfondue lijkt mij dan weer te machtigquote:
Doe je er gewoon wat extra wijn doorquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben gek op kaas,maar kaasfondue lijkt mij dan weer te machtig
En kirsch, knoflook.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je er gewoon wat extra wijn door
Witte wijn zekerquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Smaakt misschien ook welquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ... van rood wordt het roze kaas
Om het nog viezer te maken?quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit gegeten blauwe kaasquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Verder nog blauwe kaas.
En dan dippen in zeer fijngesneden bieslook/bosuitjes
Wel een keer bijna beschimmelde kaasquote:
gewoon eraf schavenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel een keer bijna beschimmelde kaas![]()
Waren plakken jong belegen die echt onder zatenquote:
Ja dat gaat wel eens mis ...quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waren plakken jong belegen die echt onder zaten
Is zo terug gegaan naar de supermarkt
quote:
quote:
Ik zie dat maar als een kerstkaartquote:
quote:
Ruikt alleen wel erg sterk? Of valt dat wel meequote:
Hoeft niet perse, is wel vaak pittig qua smaakquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ruikt alleen wel erg sterk? Of valt dat wel mee
Wat is jouw lievelingsgerecht?quote:
Ga je schamen!quote:
En lekkerquote:
Ooit weleens Casu Marzu gegeten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ooit weleens Casu Marzu gegeten?Je kunt het natuurlijk heel gek maken maar bij sommige dingen snap ik niet waarom je het zou willen eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Deze sla ik ook even overquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk heel gek maken maar bij sommige dingen snap ik niet waarom je het zou willen eten.
Ik ook, kaas is lekker maar deze laat ik aan mij voorbij gaanquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze sla ik ook even overGenoeg kazen die ik wel graag wil eten
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ooit weleens Casu Marzu gegeten?GATVERDAMME!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk heel gek maken maar bij sommige dingen snap ik niet waarom je het zou willen eten.
Ik had ze met cranberry pate, roquefort en tomme des pyreneeesquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:15 schreef chufi het volgende:
Net wat toastjes met oa. knoflook boursin en castello blue cheese weggeknabbeld ...
Eigenlijk bij het eerste hapje al.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:15 schreef pullup het volgende:
Op welk punt denk je:" He deze wriemelende bedorven ruikende massa is toch wel best lekker"
Ik ga toch liever voor een goed gerijpte parmezaanquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk bij het eerste hapje al.
Je moet wel goed uitkijken bij het happen, want die beestjes willen nog weleens in je gezicht springen.
Geen maden in de buurt van mijn gezichtquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eigenlijk bij het eerste hapje al.
Je moet wel goed uitkijken bij het happen, want die beestjes willen nog weleens in je gezicht springen.
Ik zei vanmiddag nog iets over het zingen in die filmquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat wist ik nietik had het niet zo verwacht maar alsnog een leuke film.
Toen was ie al onderweg ....quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag nog iets over het zingen in die film
Nee, er werd nog op mij gereageerd.quote:
oehhh zeker gevaarlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 09:04 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn werkgever zei kijk maar hoe de dag loopt. Mocht je het zat zijn, dan stop gerust eerder. Gevaarlijk
quote:Op woensdag 27 december 2023 09:04 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn werkgever zei kijk maar hoe de dag loopt. Mocht je het zat zijn, dan stop gerust eerder. Gevaarlijk
quote:
Heel leuk ideequote:Op woensdag 27 december 2023 09:13 schreef Prisha het volgende:
ik ga vanmiddag naar het spoorwegmuseum. Ik ben daar ooit geweest toen ik als klein Prishaatje net in nederland woonde. Erg lang geleden dus![]()
Leek me leuk om met mijn broer daar weer eens heen te gaan.
Lente zou, zeker qua drukte, perfect zijn eigenlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 09:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel leuk ideeIk kom echt vaak aan op Utrecht centraal en hoor dan omroepen vanaf welk spoor de trein daarheen vertrekt en wil al lang eens langs
Komt er gewoon niet van
deze lente
Ja Deventer is zeker een mooie stadquote:
Fijne baas heb jijquote:Op woensdag 27 december 2023 09:04 schreef StevenHyde het volgende:
waaah dat is gaafquote:Op woensdag 27 december 2023 09:22 schreef pullup het volgende:
Kwam 2 maandjes geleden deze stoom locomotief op het station tegen 1 perron verder en hij reed net weg.
[ afbeelding ]
Zat vanaf Amsterdam in de trein tegenover 2 16 jarige jongetjes die helemaal hondsvroeg uit den Helder op stap gegaan waren om dat ding te zien. Ze hadden het er het hele eind over anders had ik niet even wezen kijken![]()
Ben bang dat zij hem gemist hebben door wat vertraging want ik liep naar de achterkant van mijn trein en zag hem toevallig vlak hierna vertrekken met veel stoom en die twee namen de roltrap naar boven
Ja echt van die enthousiaste jongetjesquote:Op woensdag 27 december 2023 09:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
waaah dat is gaaf![]()
Helemaal uit Den Helder om deze te zien?
Er rijd er eentje regelmatig door Apeldoorn, de Veluwse Stoomtrein
Super leuk zoiets. Dan loop je toch de rest van de dag met een glimlach rondquote:Op woensdag 27 december 2023 09:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja echt van die enthousiaste jongetjesIk werd er zelf helemaal enthousiast van ook want ze wisten echt allles van dat ding
![]()
Alleen NS heonze trein had net wat vertraging waardoor het krap werd.
Hoop en denk wel dat ze hem met een sprintje nog prima hebben gezien
Is leuk!quote:Op woensdag 27 december 2023 09:13 schreef Prisha het volgende:
ik ga vanmiddag naar het spoorwegmuseum. Ik ben daar ooit geweest toen ik als klein Prishaatje net in nederland woonde. Erg lang geleden dus![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 27 december 2023 09:13 schreef Prisha het volgende:
2008 voor het laatst, in een soort fok!meetquote:Op woensdag 27 december 2023 12:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Wij zijn er dit jaar ook nog geweest.
Echt ?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2008 voor het laatst, in een soort fok!meet![]()
![]()
Kree wil er een in DTS organiseren maar is niet echt aninmo voorquote:Op woensdag 27 december 2023 12:31 schreef pullup het volgende:
Doet men dat ook nog in andere delen op het forum? of is het meer een 40+ subforum ding?
Ik kom ook niet enorm veel meer op de rest van het forum, paar topics nog extraquote:Op woensdag 27 december 2023 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree wil er een in DTS organiseren maar is niet echt aninmo voor
En voor de rest geen idee
Ik denk het. In 40+ was er laatst dus een, een kleine drie weken terug.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:31 schreef pullup het volgende:
Doet men dat ook nog in andere delen op het forum? of is het meer een 40+ subforum ding?
Logens mij hadden ze van Mac laatst ook een meeting.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom ook niet enorm veel meer op de rest van het forum, paar topics nog extra
Mini FOT meet.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt ?Een heuse Fok meet
Dat had ik gemist
Bij de mac hebben ze iedere dag meetings tochquote:Op woensdag 27 december 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Logens mij hadden ze van Mac laatst ook een meeting.
Snap er niets van ik tik k s c in en dan maken ze er Mac vanquote:Op woensdag 27 december 2023 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij de mac hebben ze iedere dag meetings toch
Ksc, dan moet koen het wetenquote:Op woensdag 27 december 2023 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap er niets van ik tik k s c in en dan maken ze er Mac van
Zo hoort hetquote:Op woensdag 27 december 2023 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
Toch positief te zien dit. Dat ze echt een eind maken aan zo'n achtervolging
yanksquote:Op woensdag 27 december 2023 15:02 schreef StevenHyde het volgende:
Nice meer dan 2 uur aan drinken schreeuwende britten tegen politie
Ow crap je hebt gelijk. Later vandaag maar een stukkie kijken met geluid. Lekker ergerlijk.quote:
Die aan het eind gaan over tot moord of poging tot moordquote:Op woensdag 27 december 2023 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow crap je hebt gelijk. Later vandaag maar een stukkie kijken met geluid. Lekker ergerlijk.
WAAR?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:02 schreef StevenHyde het volgende:
Nice meer dan 2 uur aan drinken schreeuwende britten tegen politie
Oh daarquote:
Ga zo door jijquote:Op woensdag 27 december 2023 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh daarJa die thumbnail zag er al niet veelbelovend uit dus ik heb maar niet geklikt.
Dat laten we maar zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 27 december 2023 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door jijKijk dat zal hem lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Haha ik ook zoquote:
En met spekjesquote:
Lekker hoor, ik had het deze 'winter' nog niet op.quote:
Lekker hoor! 27 december = restjes dagquote:
Dat is jammer.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor! 27 december = restjes dag
Ik had geen restjes
Mijn kerstdiner ligt voor het grootste gedeelte nog in de vriezerquote:
Dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heb je met een andere gedeelte gedaan dan?
Is het niet doorgegaan? Sorry als je het al verteld had, val er net in hier.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kerstdiner ligt voor het grootste gedeelte nog in de vriezer
Man was ziek, dus rollade, peertjes en toetjes zijn de vriezer in gegaan, maar ze mogen op oudejaarsavond in de herkansing. De rest in de prullenbakquote:Op woensdag 27 december 2023 17:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.
[..]
Is het niet doorgegaan? Sorry als je het al verteld had, val er net in hier.
Balen zeg.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man was ziek, dus rollade, peertjes en toetjes zijn de vriezer in gegaan, maar ze mogen op oudejaarsavond in de herkansing. De rest in de prullenbak
Ah dat is vervelendquote:Op woensdag 27 december 2023 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man was ziek, dus rollade, peertjes en toetjes zijn de vriezer in gegaan, maar ze mogen op oudejaarsavond in de herkansing. De rest in de prullenbak
Je neemt je waterfiets mee?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:52 schreef pullup het volgende:
Morgen op naar Brugge.
Ik ga met de trein naar Vlissingen, dan de veerboot naar Breskens en dan een stukje fietsen heb ik bedacht.
Heb ik mooi wat te doen
Nee daar is die veerboot voor natuurlijkquote:
En verder hebben ze daar geen wateroverlast?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee daar is die veerboot voor natuurlijk
Geen ideequote:Op woensdag 27 december 2023 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En verder hebben ze daar geen wateroverlast?
Deventer 'gaat eraan' las ik vanmiddag.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen ideeHet is geen Deventer dus ik denk het niet en die boot drijft wel hoe hoog dat water ook is
Nou kijk....quote:Op woensdag 27 december 2023 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deventer 'gaat eraan' las ik vanmiddag.
Voor de rest komt het goed
https://speld.nl/2023/12/(...)deventer-gaat-eraan/
Hulloquote:
Nee vandaag niet, vast wel een andere keer weerquote:
Ok, wij eten bijna allemaal boerenkool of een andere stamppot hier kwamen we net achterquote:Op woensdag 27 december 2023 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee vandaag niet, vast wel een andere keer weer
Voorlopig wel, al stond ie goed hoog ja.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou kijk....
Met de Maas is alles kits?
Zoals gewoonlijk doe ik niet meequote:Op woensdag 27 december 2023 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, wij eten bijna allemaal boerenkool of een andere stamppot hier kwamen we net achter
Dat is wel toevalligquote:Op woensdag 27 december 2023 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, wij eten bijna allemaal boerenkool of een andere stamppot hier kwamen we net achter
Daarom een augurkje op m'n hamburgerquote:Op woensdag 27 december 2023 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel toevalligVast omdat het een dag naar kerst is.. even weer wat groentjes naar binnen werken
Ah dat is zo lekkerquote:Op woensdag 27 december 2023 18:11 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom een augurkje op m'n hamburger
Zelluf besteld?quote:Op woensdag 27 december 2023 18:11 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom een augurkje op m'n hamburger
Zelf geairfryertquote:
Dus zo 1 zonder al die lekkere vetten?quote:
Die zitten in de mayo en ketchup wel genoegquote:Op woensdag 27 december 2023 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus zo 1 zonder al die lekkere vetten?
Je hoort zoveel zieken om je heen, ach volgend jaar weer kerst.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Balen zeg.Gelukkig is er een herkansing.
![]()
Gelukkig bij ons geen zieken. Ik had een paar weken geleden al corona gehad.
quote:
Wat een leuke trip, Brugge is een gezellig plaatsje en Brugs Zotquote:Op woensdag 27 december 2023 17:52 schreef pullup het volgende:
Morgen op naar Brugge.
Ik ga met de trein naar Vlissingen, dan de veerboot naar Breskens en dan een stukje fietsen heb ik bedacht.
Heb ik mooi wat te doen
Het Parijs van het Noorden.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:52 schreef pullup het volgende:
Morgen op naar Brugge.
Heb ik mooi wat te doen
Jawelquote:Op woensdag 27 december 2023 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het Parijs van het Noorden.![]()
Is via Antwerpen richting Brugge/Oostende niet wat minder omslachtig?
Hoop het voor jequote:Op woensdag 27 december 2023 18:33 schreef pullup het volgende:
Het zou wel droog zijn morgen beweerde men anders bedenk ik me net zo makkelijk
Dat laatste had ik gisterquote:
Een zak met soep erin duhquote:Op woensdag 27 december 2023 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat laatste had ik gister![]()
Maar wat is een soepzak?
Soep in een zak is iets heel anders dan een soepzakquote:
Nou ik wist wel wat hij bedoeldequote:Op woensdag 27 december 2023 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Soep in een zak is iets heel anders dan een soepzak
Ik heb nog geen antwoord van Domniquote:
Jawelquote:Op woensdag 27 december 2023 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord van Domni
Nou zeg, post hij stiekem plaatjesquote:
Inhoud is beter jaquote:Op woensdag 27 december 2023 19:26 schreef drakin het volgende:
Ik zou wel de inhoud nemen, niet de soepzak zelf
Ik ga ook iets eetbaars bedenken.quote:
Had net ook een kerstkoekje bij de theequote:Op woensdag 27 december 2023 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga ook iets eetbars bedenken.
Zat net nog aan de kerstkoekjes met een vriendin.
We zouden samen eten, maar iets met haar dochter waardoor we dat een andere keer maar gaan doen.
Kerstkoekjes samen eten is ook gezellig
Die mokok hčnquote:Op woensdag 27 december 2023 19:22 schreef drakin het volgende:
Dit is een soepzak, een zak om kruiden in te doen om in de soep te laten trekken.
[ afbeelding ]
Ik heb kipdijfilet, en ik denk groene kool wat ik kan roerbakken, misschien goed kruiden en wat naanbrood erbijquote:Op woensdag 27 december 2023 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had net ook een kerstkoekje bij de thee![]()
Ook iets van soep?
Klinkt niet verkeerd,misschien nog andere groente erbij?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb kipdijfilet, en ik denk groene kool wat ik kan roerbakken, misschien goed kruiden en wat naanbrood erbij
Geeft niks..quote:Op woensdag 27 december 2023 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik al gezien, vorige week ergens ....
O dat filmpje, zo is er eens een hond gevonden die er al jaren in zatquote:Op woensdag 27 december 2023 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik al gezien, vorige week ergens ....
quote:Op woensdag 27 december 2023 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat filmpje, zo is er eens een hond gevonden die er al jaren in zat
Zo ontdekten ze ooit een hond in een boom.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:40 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
Je zal dat niet in de gaten hebben ....
Dikke schijven zagen en dan gaan klieven![]()
pas op: spoiler!!quote:Op woensdag 27 december 2023 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo ontdekten ze ooit een hond in een boom.
Echt ontzettend zielig aan zijn einde gekomen.
Dit hondje heeft echt geluk gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 december 2023 19:42 schreef maily het volgende:
[..]
pas op: spoiler!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Wanneer moet die uitkomen?quote:
2025, dus we moeten nog even geduld hebben.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Wanneer moet die uitkomen?
Wel van Dick Mas
Das bijna.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
2025, dus we moeten nog even geduld hebben.
Dan zijn ze er vroeg bij om de buzz op te startenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
2025, dus we moeten nog even geduld hebben.
Kan ook nog 2 jaar durenquote:
Ja dat moet wel lukken voor die tijd.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:29 schreef pullup het volgende:
Ik heb nooit deel 1 helemaal achter elkaar gezienDaar heb ik nog mooi tijd voor
De nieuwe gaat nog gruwelijker wordenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat moet wel lukken voor die tijd.
Als ik op een luchtbedje op het water dobber moet ik nog steeds aan die ene scene uit de film denken
Ik heb dit stukje met luchtbed al heel vaak gezien, maar ik blijf het gruwelijk vindenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
De nieuwe gaat nog gruwelijker worden![]()
Dick heeft het beloofd
Dat was een opblaasboot met Leontine Borsato.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dit stukje met luchtbed al heel vaak gezien, maar ik blijf het gruwelijk vinden![]()
Dus ga ik er nog max. 2 jaar over na denken of ik 2 wel wil zien.
I know, maar daar drijf ik doorgaans niet opquote:Op woensdag 27 december 2023 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was een opblaasboot met Leontine Borsato.
En Dick kan het waarmakenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
De nieuwe gaat nog gruwelijker worden![]()
Dick heeft het beloofd
Mwa, dat is hem ook niet gelukt met de vervolgen op Flodder.quote:
Marco ook niet meerquote:Op woensdag 27 december 2023 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, maar daar drijf ik doorgaans niet op
quote:
Leontine speelde toch een hoofdrol in flodder?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, dat is hem ook niet gelukt met de vervolgen op Flodder.
Dat niet wel eens een klein rolletje in de serie.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leontine speelde toch een hoofdrol in flodder?
Toen ze nog wel leuk was?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet wel eens een klein rolletje in de serie.
[ afbeelding ]
Geen idee, ik wil de serie briefgeheim nog wel eens zien.quote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)w.2_6.7.ProductTitlequote:Op donderdag 28 december 2023 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil de serie briefgeheim nog wel eens zien.
Ik koop niets bij die kutwinkel.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)w.2_6.7.ProductTitle
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik koop niets bij die kutwinkel.
1x paar dvd's besteld en een half jaar drama omdat ze steeds verkeerde rekeningen stuurden. Ik heb nog steeds niet betaald.quote:
Ah, das niet handig van ze neequote:Op donderdag 28 december 2023 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1x paar dvd's besteld en een half jaar drama omdat ze steeds verkeerde rekeningen stuurden. Ik heb nog steeds niet betaald.Ik wacht nog steeds op een kloppende rekening.
En ze zijn met veel dingen echt veel te duur.
En die bovenste is ook nog per stuk?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zijn 250 stuks.quote:Op donderdag 28 december 2023 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die bovenste is ook nog per stuk?
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_30.31.ProductImagequote:Op donderdag 28 december 2023 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
Staat er niet bij bij de bovenste
quote:
Yes, denk de laatste batch vogeltjes van het jaar, geen zin om dat vanuit kamp te doen ( en waarschijnlijk ook net geen tijd)quote:
Maar deventer is al van de kaarten gehaald toch?quote:Op donderdag 28 december 2023 11:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, bij Lobith is de hoogste waterstand bereikt. Het daalt alweer.
Deventer, Zutphen, Kampen: allemaal weg.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar deventer is al van de kaarten gehaald toch?
Te laatquote:Op donderdag 28 december 2023 11:17 schreef Lovely het volgende:
Maar een rubberenboot aanschaffen en een noodpakket?
Ook geen nut, die waait weg.quote:
En dit was al zo hoogquote:Op donderdag 28 december 2023 11:26 schreef Domnivoor het volgende:
We waren gisteren bij mijn ouders, vlakbij de Nederrijn.
De weilanden buiten de winterdijk waren ondergelopen, maar het valt nog mee. Ik heb het wel eens hoger gezien.
Hier nog geen hoogwater.. water staat wel hoger dan anders maar nog geen paniekquote:Op donderdag 28 december 2023 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te laat
[..]
Ook geen nut, die waait weg.
Dat gebeurt elk jaar wel. Vooral in januari-februari staat het hoog.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dit was al zo hoogDie Noordberg was zo'n beetje een eiland geworden
Ik heb al een nootvoorraad 🌰quote:Op donderdag 28 december 2023 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, lees wel dat we toch noodvoorraden moeten gaan aanleggen.
Voor wanneer we straks in oorlog zijn met ruskia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |