Dat wil je niet weten.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heb je met een andere gedeelte gedaan dan?
Is het niet doorgegaan? Sorry als je het al verteld had, val er net in hier.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kerstdiner ligt voor het grootste gedeelte nog in de vriezer
Man was ziek, dus rollade, peertjes en toetjes zijn de vriezer in gegaan, maar ze mogen op oudejaarsavond in de herkansing. De rest in de prullenbakquote:Op woensdag 27 december 2023 17:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.
[..]
Is het niet doorgegaan? Sorry als je het al verteld had, val er net in hier.
Balen zeg.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man was ziek, dus rollade, peertjes en toetjes zijn de vriezer in gegaan, maar ze mogen op oudejaarsavond in de herkansing. De rest in de prullenbak
Parttimerquote:
Ah dat is vervelendquote:Op woensdag 27 december 2023 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man was ziek, dus rollade, peertjes en toetjes zijn de vriezer in gegaan, maar ze mogen op oudejaarsavond in de herkansing. De rest in de prullenbak
Je neemt je waterfiets mee?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:52 schreef pullup het volgende:
Morgen op naar Brugge.
Ik ga met de trein naar Vlissingen, dan de veerboot naar Breskens en dan een stukje fietsen heb ik bedacht.
Heb ik mooi wat te doen
Nee daar is die veerboot voor natuurlijkquote:
En verder hebben ze daar geen wateroverlast?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee daar is die veerboot voor natuurlijk
Geen ideequote:Op woensdag 27 december 2023 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En verder hebben ze daar geen wateroverlast?
Deventer 'gaat eraan' las ik vanmiddag.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen ideeHet is geen Deventer dus ik denk het niet en die boot drijft wel hoe hoog dat water ook is
Nou kijk....quote:Op woensdag 27 december 2023 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deventer 'gaat eraan' las ik vanmiddag.
Voor de rest komt het goed
https://speld.nl/2023/12/(...)deventer-gaat-eraan/
Hulloquote:
Nee vandaag niet, vast wel een andere keer weerquote:
Ok, wij eten bijna allemaal boerenkool of een andere stamppot hier kwamen we net achterquote:Op woensdag 27 december 2023 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee vandaag niet, vast wel een andere keer weer
Voorlopig wel, al stond ie goed hoog ja.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou kijk....
Met de Maas is alles kits?
Zoals gewoonlijk doe ik niet meequote:Op woensdag 27 december 2023 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, wij eten bijna allemaal boerenkool of een andere stamppot hier kwamen we net achter
Dat is wel toevalligquote:Op woensdag 27 december 2023 18:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, wij eten bijna allemaal boerenkool of een andere stamppot hier kwamen we net achter
Daarom een augurkje op m'n hamburgerquote:Op woensdag 27 december 2023 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel toevalligVast omdat het een dag naar kerst is.. even weer wat groentjes naar binnen werken
Ah dat is zo lekkerquote:Op woensdag 27 december 2023 18:11 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom een augurkje op m'n hamburger
Zelluf besteld?quote:Op woensdag 27 december 2023 18:11 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom een augurkje op m'n hamburger
Zelf geairfryertquote:
Dus zo 1 zonder al die lekkere vetten?quote:
Die zitten in de mayo en ketchup wel genoegquote:Op woensdag 27 december 2023 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus zo 1 zonder al die lekkere vetten?
Je hoort zoveel zieken om je heen, ach volgend jaar weer kerst.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Balen zeg.Gelukkig is er een herkansing.
![]()
Gelukkig bij ons geen zieken. Ik had een paar weken geleden al corona gehad.
quote:
Wat een leuke trip, Brugge is een gezellig plaatsje en Brugs Zotquote:Op woensdag 27 december 2023 17:52 schreef pullup het volgende:
Morgen op naar Brugge.
Ik ga met de trein naar Vlissingen, dan de veerboot naar Breskens en dan een stukje fietsen heb ik bedacht.
Heb ik mooi wat te doen
Het Parijs van het Noorden.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:52 schreef pullup het volgende:
Morgen op naar Brugge.
Heb ik mooi wat te doen
Jawelquote:Op woensdag 27 december 2023 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het Parijs van het Noorden.![]()
Is via Antwerpen richting Brugge/Oostende niet wat minder omslachtig?
Hoop het voor jequote:Op woensdag 27 december 2023 18:33 schreef pullup het volgende:
Het zou wel droog zijn morgen beweerde men anders bedenk ik me net zo makkelijk
Dat laatste had ik gisterquote:
Een zak met soep erin duhquote:Op woensdag 27 december 2023 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat laatste had ik gister![]()
Maar wat is een soepzak?
Soep in een zak is iets heel anders dan een soepzakquote:
Nou ik wist wel wat hij bedoeldequote:Op woensdag 27 december 2023 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Soep in een zak is iets heel anders dan een soepzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |