Is leuk!quote:Op woensdag 27 december 2023 09:13 schreef Prisha het volgende:
ik ga vanmiddag naar het spoorwegmuseum. Ik ben daar ooit geweest toen ik als klein Prishaatje net in nederland woonde. Erg lang geleden dus![]()
Leek me leuk om met mijn broer daar weer eens heen te gaan.
Veel plezierquote:Op woensdag 27 december 2023 09:13 schreef Prisha het volgende:
ik ga vanmiddag naar het spoorwegmuseum. Ik ben daar ooit geweest toen ik als klein Prishaatje net in nederland woonde. Erg lang geleden dus![]()
Leek me leuk om met mijn broer daar weer eens heen te gaan.
2008 voor het laatst, in een soort fok!meetquote:Op woensdag 27 december 2023 12:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Wij zijn er dit jaar ook nog geweest.
Echt ?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2008 voor het laatst, in een soort fok!meet![]()
![]()
Kree wil er een in DTS organiseren maar is niet echt aninmo voorquote:Op woensdag 27 december 2023 12:31 schreef pullup het volgende:
Doet men dat ook nog in andere delen op het forum? of is het meer een 40+ subforum ding?
Ik kom ook niet enorm veel meer op de rest van het forum, paar topics nog extraquote:Op woensdag 27 december 2023 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree wil er een in DTS organiseren maar is niet echt aninmo voor
En voor de rest geen idee
Ik denk het. In 40+ was er laatst dus een, een kleine drie weken terug.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:31 schreef pullup het volgende:
Doet men dat ook nog in andere delen op het forum? of is het meer een 40+ subforum ding?
Logens mij hadden ze van Mac laatst ook een meeting.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom ook niet enorm veel meer op de rest van het forum, paar topics nog extra
Mini FOT meet.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt ?Een heuse Fok meet
Dat had ik gemist
Bij de mac hebben ze iedere dag meetings tochquote:Op woensdag 27 december 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Logens mij hadden ze van Mac laatst ook een meeting.
Snap er niets van ik tik k s c in en dan maken ze er Mac vanquote:Op woensdag 27 december 2023 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij de mac hebben ze iedere dag meetings toch
Ksc, dan moet koen het wetenquote:Op woensdag 27 december 2023 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap er niets van ik tik k s c in en dan maken ze er Mac van
Het lichtquote:
Zo hoort hetquote:Op woensdag 27 december 2023 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
Toch positief te zien dit. Dat ze echt een eind maken aan zo'n achtervolging
En dit wat voor jouquote:
Dit zijn dan ook babypanda's.quote:
yanksquote:Op woensdag 27 december 2023 15:02 schreef StevenHyde het volgende:
Nice meer dan 2 uur aan drinken schreeuwende britten tegen politie
Die aan het eind gaan over tot moord of poging tot moordquote:Op woensdag 27 december 2023 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow crap je hebt gelijk. Later vandaag maar een stukkie kijken met geluid. Lekker ergerlijk.
WAAR?quote:Op woensdag 27 december 2023 15:02 schreef StevenHyde het volgende:
Nice meer dan 2 uur aan drinken schreeuwende britten tegen politie
Oh daarquote:
Ga zo door jijquote:Op woensdag 27 december 2023 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh daarJa die thumbnail zag er al niet veelbelovend uit dus ik heb maar niet geklikt.
Dat laten we maar zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op woensdag 27 december 2023 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door jijKijk dat zal hem lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are three kinds of men.
Those who learn by reading.
Some who learn by observation.
And then there’s those who just have to pee on the electric fence for themselves.
Haha ik ook zoquote:
En met spekjesquote:
Lekker hoor, ik had het deze 'winter' nog niet op.quote:
Lekker hoor! 27 december = restjes dagquote:
Dat is jammer.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor! 27 december = restjes dag
Ik had geen restjes
Mijn kerstdiner ligt voor het grootste gedeelte nog in de vriezerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |