Ik heb nog geen antwoord van Domniquote:
Jawelquote:Op woensdag 27 december 2023 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord van Domni
Nou zeg, post hij stiekem plaatjesquote:
Inhoud is beter jaquote:Op woensdag 27 december 2023 19:26 schreef drakin het volgende:
Ik zou wel de inhoud nemen, niet de soepzak zelf
Ik ga ook iets eetbaars bedenken.quote:
Had net ook een kerstkoekje bij de theequote:Op woensdag 27 december 2023 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga ook iets eetbars bedenken.
Zat net nog aan de kerstkoekjes met een vriendin.
We zouden samen eten, maar iets met haar dochter waardoor we dat een andere keer maar gaan doen.
Kerstkoekjes samen eten is ook gezellig
Die mokok hènquote:Op woensdag 27 december 2023 19:22 schreef drakin het volgende:
Dit is een soepzak, een zak om kruiden in te doen om in de soep te laten trekken.
[ afbeelding ]
Ik heb kipdijfilet, en ik denk groene kool wat ik kan roerbakken, misschien goed kruiden en wat naanbrood erbijquote:Op woensdag 27 december 2023 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had net ook een kerstkoekje bij de thee![]()
Ook iets van soep?
Klinkt niet verkeerd,misschien nog andere groente erbij?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb kipdijfilet, en ik denk groene kool wat ik kan roerbakken, misschien goed kruiden en wat naanbrood erbij
Geeft niks..quote:Op woensdag 27 december 2023 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik al gezien, vorige week ergens ....
O dat filmpje, zo is er eens een hond gevonden die er al jaren in zatquote:Op woensdag 27 december 2023 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik al gezien, vorige week ergens ....
quote:Op woensdag 27 december 2023 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat filmpje, zo is er eens een hond gevonden die er al jaren in zat
Zo ontdekten ze ooit een hond in een boom.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:40 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
Je zal dat niet in de gaten hebben ....
Dikke schijven zagen en dan gaan klieven![]()
pas op: spoiler!!quote:Op woensdag 27 december 2023 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo ontdekten ze ooit een hond in een boom.
Echt ontzettend zielig aan zijn einde gekomen.
Dit hondje heeft echt geluk gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 december 2023 19:42 schreef maily het volgende:
[..]
pas op: spoiler!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |