Zo heb je ook een Johan Derksen op Twitter. Er zijn nog altijd mensen die niet doorhebben dat het om een parodieaccount gaat en hem dan voor huichelaar uitmaken omdat hij op tv altijd beweerd heeft dat hij geen social media volgt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha men trapt er nog steeds in ja![]()
Ik volg op twitter een account 'Liam Nissan' die op vele manieren Trump supporters loopt te trollen waarbij het onwaarschijnlijk is hoeveel mensen denken dat Liam Neeson voor de berichtjes verantwoordelijk is.
Een van de weinige grappige dingen die er nog te vinden zijn op twitter
Zijn de leukstequote:Op dinsdag 26 december 2023 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo heb je ook een Johan Derksen op Twitter. Er zijn nog altijd mensen die niet doorhebben dat het om een parodieaccount gaat en hem dan voor huichelaar uitmaken omdat hij op tv altijd beweerd heeft dat hij geen social media volgt.
Ah dat wist ik nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, dat weet je bij Wonka toch? Altijd een halve musical.
Alle die ik ken wordt veel in gezongenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dat wist ik nietik had het niet zo verwacht maar alsnog een leuke film.
Ik ben gek op kaas,maar kaasfondue lijkt mij dan weer te machtigquote:
Doe je er gewoon wat extra wijn doorquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben gek op kaas,maar kaasfondue lijkt mij dan weer te machtig
En kirsch, knoflook.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je er gewoon wat extra wijn door
Witte wijn zekerquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Smaakt misschien ook welquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ... van rood wordt het roze kaas
Om het nog viezer te maken?quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit gegeten blauwe kaasquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Verder nog blauwe kaas.
En dan dippen in zeer fijngesneden bieslook/bosuitjes
Wel een keer bijna beschimmelde kaasquote:
gewoon eraf schavenquote:Op dinsdag 26 december 2023 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel een keer bijna beschimmelde kaas![]()
Waren plakken jong belegen die echt onder zatenquote:
Ja dat gaat wel eens mis ...quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waren plakken jong belegen die echt onder zaten
Is zo terug gegaan naar de supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |