In het vorige dorp had de slager het liggen, gegrild was het geloof ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
Is dat hier überhaupt makkelijk te krijgen ... ?
Eeeee, gij,quote:
Dat is hetzelfde. Het is niet moeilijk te krijgen en ook erg lekker.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Heb 1 keer everzwijn gegeten in Spanje in een klein gehucht in de bergen ...
En dan nog is de kans groot dat je het niet krijgt, maar dat je er gewoon voor moet betalen.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eeeee, gij,
doet gij eens een zwijn voor mij knuppelen.
Zoiets?
Gewoon naar slagerij de Leeuw in de Utrechtse straat gaan. Altijd goedquote:
Of even naar Slager Christiaanse, Den Haag/Leidschendam.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon naar slagerij de Leeuw in de Utrechtse straat gaan. Altijd goed![]()
https://www.slagerijdeleeuw.nl/
Hier kan je veel krijgen:quote:
" You name it, we shoot it!!"quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier kan je veel krijgen:
https://treuren.nl/wild/
Ook kangoeroe, bizon, krokodil en struisvogel.
Dan wil ik graag pandaquote:
Die is weer net beschermdquote:
Das rollade, geen panda.quote:
Leuke site.quote:
Haha men trapt er nog steeds in jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuke site.
Er zijn nog altijd mensen die De Speld serieus nemen en artikelen als breaking news op Twitter smijten.
De bioscoop in Helmond onder anderequote:
Nu wel de Engelse?quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
De bioscoop in Helmond onder andere
quote:
Mjah, dat weet je bij Wonka toch? Altijd een halve musical.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En ook wel blij dat we gewoon een weekje gewacht hebben. Zitten ook heel veel korte liedjes in de film. Lijkt me niet zo als ze dat naar Nederlands gaan vertalen. Beetje musicalachtige film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |