Als je culinaire avontuur er zo uit ziet ................quote:
Nee, die is niet te vretenquote:
Hij gaat hem vast nog vervangen door wat smakelijkersquote:Op maandag 25 december 2023 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je culinaire avontuur er zo uit ziet ................![]()
![]()
Deed je goedquote:Op maandag 25 december 2023 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
Heb ik ook nog een lapo, tussen alles door.
Maak je eigen plaatjequote:Op maandag 25 december 2023 17:41 schreef Domnivoor het volgende:
Heeft iemand een smakelijk plaatje bij de hand?
quote:Op maandag 25 december 2023 17:41 schreef Domnivoor het volgende:
Heeft iemand een smakelijk plaatje bij de hand?
Nigella is altijd lekkerquote:Op maandag 25 december 2023 17:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankje.
Het is wat lastig op mijn mobiel, en we gaan zo aan tafel.
van jou?quote:Op maandag 25 december 2023 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Snoep!
Ze was laatst bij een kennis in Amsterdam
Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
https://speld.nl/2023/12/24/nieuwe-trend-deze-kerst-airmetten/quote:Op maandag 25 december 2023 18:12 schreef chufi het volgende:
Iedereen heeft wel eens een slechte dag ... Maar mijn maal is prima gelukt
Dan is zo'n duo fryer wel handigquote:Op maandag 25 december 2023 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
https://speld.nl/2023/12/24/nieuwe-trend-deze-kerst-airmetten/
quote:Op maandag 25 december 2023 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
Moest ff mn nieuwe snelkookpan testen ..... stoofpotje dan maarPrima geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Worstje ziet er lekker uit ookquote:Op maandag 25 december 2023 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
En morgen hoef ik niet te koken ...![]()
Vind je?quote:
Dat zal wel niet dat worstje zijnquote:Op maandag 25 december 2023 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Vind je?
Ik las van de week dit nieuws Marteling ontvoerde Nederlander in Spanje; vingers afgeknipt
Hullo, tussen de gerechten door? of ben je al uitgegeten?quote:
Ben al uitgegeten..quote:Op maandag 25 december 2023 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo, tussen de gerechten door? of ben je al uitgegeten?
Dat is ook wel lekker, een dagje thuis. Had ik vandaag ook, ik heb lekker een flik stuk gewandeld en een filmpje gekeken. Morgen zou ik gaan escape roomen en uit eten maar mijn man is nog steeds ziek, dus even aankijken maar.quote:Op maandag 25 december 2023 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen gelukkig niks op de planning
Hier nog wel, maar voor hoelangquote:Op maandag 25 december 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie nog droge voeten?
[ afbeelding ]
Mijn parkiet en ik zitten nog op je te wachten hoor.quote:
Had je laarzen aan?quote:Op maandag 25 december 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker, een dagje thuis. Had ik vandaag ook, ik heb lekker een flik stuk gewandeld en een filmpje gekeken. Morgen zou ik gaan escape roomen en uit eten maar mijn man is nog steeds ziek, dus even aankijken maar.
Met een biertje ?quote:Op maandag 25 december 2023 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet en ik zitten nog op je te wachten hoor.
Niet normaal hoeveel regen er de afgelopen weken is gevallen, gisteren was ook weer heel heftig.quote:
Ja oude laarzen, zodat ik door de plassen kon stampenquote:Op maandag 25 december 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had je laarzen aan?
Dat is niet zo mooi, beterschap voor je man..
Misschien morgen ook ff frisse neus halen, mits het droog is
Mwa valt behoorlijk wat.. denk je hė eindelijk droog weer.. begint het weer te regenen na 1 of 2 dagen droog weerquote:Op maandag 25 december 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet normaal hoeveel regen er de afgelopen weken is gevallen, gisteren was ook weer heel heftig.
Haha nu heb ik beeldquote:Op maandag 25 december 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja oude laarzen, zodat ik door de plassen kon stampen
Volgens mij zijn er plannen voor beter weer morgen, maar dat blijft toch een verrassing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op maandag 25 december 2023 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha nu heb ik beeld![]()
Vroeger vond ik het leuk om met de fiets door de plassen te rijden
Dat heb ik een paar weken geleden ook nog gedaan, even stevig doortrappen, benen in de lucht en gaaaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 25 december 2023 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha nu heb ik beeld![]()
Vroeger vond ik het leuk om met de fiets door de plassen te rijden
En dan de beentjes inn de luchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat inderdaadquote:Op maandag 25 december 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar weken geleden ook nog gedaan, even stevig doortrappen, benen in de lucht en gaaaan!
Ik zag dat de sloten wel hoger stonden dan normaal en dan de slootkanten waren ingestort, ik dacht eventueel door de hevige regen, maar misschien heeft het er niets mee te maken.quote:Op maandag 25 december 2023 19:44 schreef pullup het volgende:
Geen vuiltje aan de lucht in de grachten
Geen vuiltje aan de lucht in de grachtenquote:Op maandag 25 december 2023 19:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 25 december 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie nog droge voeten?
[ afbeelding ]
Ted Bundy?quote:Op maandag 25 december 2023 20:02 schreef pullup het volgende:
Ok quizzvraag. Wie is dit.
[ afbeelding ]
Jij moet gespiekt hebben ergensquote:
Ohquote:
Jaquote:
Ik beloof dat ik mijn mond houd, en eigenlijk ben ik dol op dit soort quizvragen, maar ik was te nieuwsgierig deze keerquote:Op maandag 25 december 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
JaIk had er nog een paar maar laat maar zitten dan
pullup gaat een nieuwe doen.quote:Op maandag 25 december 2023 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
Maar mijn lijst met mogelijke namen is nog zo lang
Ok volgendequote:Op maandag 25 december 2023 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik mijn mond houd, en eigenlijk ben ik dol op dit soort quizvragen, maar ik was te nieuwsgierig deze keer
Mag ik je lieftallige assistente zijn?quote:
ja dat mag zeker op het huidige tempoquote:Op maandag 25 december 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag ik je lieftallige assistente zijn?
Dat ik na 10 foute namen een hint geef?
Waarom niet?quote:Op maandag 25 december 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
Als je maar niet Elvis zegt, die past niet in het lijstje
Het loopt niet echt storm, zeg maarquote:Op maandag 25 december 2023 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
ja dat mag zeker op het huidige tempo
Omdat die een ander soort carriere hadquote:
Lijkt er wel op ja en het was ook mijn gokjequote:
Ga maar raden wie wel, dan kan ik een hint gaan geven.quote:Op maandag 25 december 2023 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat die een ander soort carriere had
Maar jij weet het toch al neem ik aanquote:Op maandag 25 december 2023 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja en het was ook mijn gokje
Ja Ik heb wel de moeilijkere gepakt uit de lijst. Veel wist ik welquote:Op maandag 25 december 2023 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij weet het toch al neem ik aan
Doe hem maar danquote:
En dokter?quote:
Het kwam niet echt op gang nee.quote:Op maandag 25 december 2023 20:51 schreef pullup het volgende:
Ik geef het hele lijstje Dees
Is wel grappig om te checken en ik zit ondertussen ook wat anders te doen
Jaquote:Op maandag 25 december 2023 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sawa. Kidokezo: Anatetemeka kidogo
Snelheid zat er wel in vergeleken met een Amsterdams straten spelletje dat ik en om Chuf hier op fok doenquote:
De Rotterdamse versie duurt al 3 jaar volgens mijquote:Op maandag 25 december 2023 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Snelheid zat er wel in vergeleken met een Amsterdams straten spelletje dat ik en om Chuf hier op fok doen
Daar duurt het af en toe een weekje of 4
Ahaquote:
Bruce Willis uit die lijst is ook onherkenbaarquote:Op maandag 25 december 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde het niet te gemakkelijk maken.
Die vorige had nadat ik zag dat ie aan de ring lag ...quote:Op maandag 25 december 2023 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Snelheid zat er wel in vergeleken met een Amsterdams straten spelletje dat ik en om Chuf hier op fok doen
Daar duurt het af en toe een weekje of 4
Inderdaad, die zie ik er helemaal niet in.quote:Op maandag 25 december 2023 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Bruce Willis uit die lijst is ook onherkenbaar
Voor zichzelf ook tegenwoordigquote:Op maandag 25 december 2023 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Bruce Willis uit die lijst is ook onherkenbaar
Die nieuwe ook al gevonden , maar ik laat het nog ff staan zoquote:Op maandag 25 december 2023 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vorige had nadat ik zag dat ie aan de ring lag ...
Ok ik ga weer even kijken. Ik ben er ook niet zo goed inquote:Op maandag 25 december 2023 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die nieuwe ook al gevonden , maar ik laat het nog ff staan zo
Hint: Er loopt een gracht achter en voor die achterste rij huizenquote:Op maandag 25 december 2023 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ik ga weer even kijken. Ik ben er ook niet zo goed in
Leef je uit.quote:Op maandag 25 december 2023 20:51 schreef pullup het volgende:
Ik geef het hele lijstje Dees
Is wel grappig om te checken en ik zit ondertussen ook wat anders te doen
Dat verklapt het wel een beetje jaquote:
Raden maarquote:Op maandag 25 december 2023 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat verklapt het wel een beetje ja
Mies Bouwmanquote:
Start de bandquote:Op maandag 25 december 2023 22:24 schreef D. het volgende:
Mies ook, maar doelde op hoe dichtbij je zit
Helaas, D. heeft de link van de foto er niet in laten staanquote:
quote:Op maandag 25 december 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas, D. heeft de link van de foto er niet in laten staan
Prive weinig te klagen, zakelijk ff niet in de werk flow, maar dat gaat wel overquote:Op maandag 25 december 2023 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Redelijk weinig te klagen momenteel
Met u?
Ik zit ook niet in de werk flow, want vakantiequote:Op maandag 25 december 2023 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prive weinig te klagen, zakelijk ff niet in de werk flow, maar dat gaat wel over
Meh alleen maar weekend plus 2 kerstdagenquote:Op maandag 25 december 2023 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit ook niet in de werk flow, want vakantie
Ieder jaar 'verplicht' 2 weken vrij. Was wel iets waar ik aan kon wennen bij deze werkgeverquote:Op maandag 25 december 2023 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh alleen maar weekend plus 2 kerstdagen
Mja het kost je wel vrije dagen neem ik aanquote:Op maandag 25 december 2023 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ieder jaar 'verplicht' 2 weken vrij. Was wel iets waar ik aan kon wennen bij deze werkgever
Ja, dat wel, maar we hebben er redelijk watquote:Op maandag 25 december 2023 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja het kost je wel vrije dagen neem ik aan
Dan is het topquote:Op maandag 25 december 2023 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar we hebben er redelijk wat
Door de kleding dacht ik al dat ik te jong zat.quote:
Dat was een juiste aannamequote:Op maandag 25 december 2023 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door de kleding dacht ik al dat ik te jong zat.
Nee, maar dat had ik niet door. Ik viel er zo in.quote:
quote:Op maandag 25 december 2023 23:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, maar dat had ik niet door. Ik viel er zo in.
Ziet er wel een beetje 'verbloemd' uitquote:
Ach ja .. zo doet internet dat tegenwoordig, maar was ook meer een beetje voor @D.quote:Op maandag 25 december 2023 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje 'verbloemd' uit
Gezellig toch, heb je ze te logeren?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:41 schreef chufi het volgende:
Morgen weer vroeg op met de kleinkinderen
Morguh Pullup, lekker tochquote:
Ja hoorquote:
Lekker een dagje ontspannen is ook wel eens lekker.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoorWeinig op het programma vandaag en dat is ook wel lekker
Als het zo een beetje droog is stap ik alsnog op de fiets om wat te gaan touren
Ja bij ons ook, was helemaal prima zelfs en ik kreeg spijt dat ik niet op pad was gegaan hahaquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een dagje ontspannen is ook wel eens lekker.
ZOlang het droog blijft is het wel lekker om evne te touren, gisteren scheen hier zo waar de zon
Knuffel terugquote:
Moest gisteren even naar Rheden dan kom ik langs de IJssel, met de lucht er boven was prachtig.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja bij ons ook, was helemaal prima zelfs en ik kreeg spijt dat ik niet op pad was gegaan haha
Morguh Enginequote:
Wel gezellig, dan nu maar lekker rustig aan doen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 09:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik stonk gisteren een uur in de wind maar na een sprintje door de wind was dit minder hihi.
Fondue en gourmet gedaan. Compleet leeggezogen van alle prikkels.
Dus uitslapen. Ik heb toch 2 weken vakantie.
Hey Dotquote:
Ja, ga vandaag met de kids.kleinkids naar de Griek. ALleen mijn oudste dochter en haar gezien gaan helaas niet mee, ze moeten beide werken. En jij?quote:Op dinsdag 26 december 2023 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Nog kerst plannen vandaag?
Morguh heerquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 26 december 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ga vandaag met de kids.kleinkids naar de Griek. ALleen mijn oudste dochter en haar gezien gaan helaas niet mee, ze moeten beide werken. En jij?
Gezellig, welke film?quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik ga vanmiddag naar de bioscoop.
Die waar ik zondag naartoe was natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik ga vanmiddag naar de bioscoop.
Wonkaquote:
Hoezo nog een poging?quote:
Its a wonderful knife?quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:50 schreef D. het volgende:
Even gekeken wat hier draait, en er is er maar eentje die ik wel zou willen zien
We waren vorige week ook bij de bioscoop en bleken toen de Nederlandse versie gereserveerd te hebben. Die niet gezien maar wel twee tegoedbonnen gekregen dus vandaag gaan we naar de Engelse versie...als het goed isquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoezo nog een poging?
En ja die zag ik zondag
O ja dat had ik gelezen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
We waren vorige week ook bij de bioscoop en bleken toen de Nederlandse versie gereserveerd te hebben. Die niet gezien maar wel twee tegoedbonnen gekregen dus vandaag gaan we naar de Engelse versie...als het goed is
Zeker, het is wel even wennen dat er gezongen wordt.quote:
Hoezo nog een poging?quote:
O oke, ik duim voor julliequote:Op dinsdag 26 december 2023 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
We waren vorige week ook bij de bioscoop en bleken toen de Nederlandse versie gereserveerd te hebben. Die niet gezien maar wel twee tegoedbonnen gekregen dus vandaag gaan we naar de Engelse versie...als het goed is
Ik heb 2 filmtickets gekregen van begeleid werk en Wonka staat op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeker, het is wel even wennen dat er gezongen wordt.
Maar ik heb zin in een zweefchocolaatje
Lekker kan je het er op de terug weg weer af fietsenquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:51 schreef pullup het volgende:
Stukkie gefietst en we hebben koffie en taart gedaan in Muiden.
Nu ga ik vanmiddag eens wat bank hangen en de wereldbeker cross (veldrijden) kijken
Jij ook een mooie millenniumwisselingquote:
Eerst mijn verjaardag nog zien te overlevenquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook een mooie millenniumwisseling
thnx, gaat mij wel lukken, ga straks naar de Griekquote:
Niet De Speld?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:54 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)re-spelers-op-podium
Grapjassen![]()
Was toch niet van plan om mensen te gaan etenquote:
Ja die heb je altijd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb 2 filmtickets gekregen van begeleid werk en Wonka staat op mijn lijstje.
Er zijn ook negatieve recensies.
Ik heb al erger gezien ... Maaar Puck gaat lekkerquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:58 schreef pullup het volgende:
Geen eitje zeg dat veldrit parcoursEen dikke blubber bende
Ik kijk dit niet zo veelquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al erger gezien ... Maaar Puck gaat lekker
Dat zal dan wel Koksijde worden op 4 januariquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk dit niet zo veel
Die kussens staan op de goede plek meestal, daarnet stuiterde er een tegen een paaltje
Ik geloof dat de roeiers begin Jan vanuit Brugge er nog eentje live wilden bijwonen
Ja was op donderdag inderdaad hoorde ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal dan wel Koksijde worden op 4 januari
Door de duinenquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was op donderdag inderdaad hoorde ik
Toch nog verder weg dan ik dacht van waar we zittenquote:
Met de boot?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch nog verder weg dan ik dacht van waar we zittenNaja mooi tochtje
Nee dat is weer wat te ver hoor. We pakken wel de auto maar ze vertelden het alsof het echt om de hoek wasquote:
Treurigquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:25 schreef pullup het volgende:
Die pokkenbelgen zijn Matthieu weer aan het uitjouwen
Jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Treurig![]()
Net de dames gezien bij mijn pa, kans was wel groot dat een Nederlandse ging winnen
Daar helpt geen BOEH roepen tegenop neequote:Op dinsdag 26 december 2023 15:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Treurig![]()
Net de dames gezien bij mijn pa, kans was wel groot dat een Nederlandse ging winnen
Nopequote:Op dinsdag 26 december 2023 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ze ooit in het echt gezien?
Nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope![]()
Alhoewel ik best vaak als ik een stad wat langer bezoek ook de dierentuin opzoek
Ja dat is weer wat overdrevenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet
Nou ja zeg. Regelen dan
Kan tegenwoordig ook in NL
Wenen heeft wel een mooie dierentuin met panda'squote:
Ik ga dat zeker onthoudenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wenen heeft wel een mooie dierentuin met panda's
Asterixquote:
Nee die stop ik niet in de kaasfonduequote:
Everzwijn dan?quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die stop ik niet in de kaasfondue
Wild zwijn in ieder geval wel, weet niet of dat hetzelfde isquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
Is dat hier überhaupt makkelijk te krijgen ... ?
Ja geen idee... Heb 1 keer everzwijn gegeten in Spanje in een klein gehucht in de bergen ...quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wild zwijn in ieder geval wel, weet niet of dat hetzelfde is
quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wild zwijn in ieder geval wel, weet niet of dat hetzelfde is
quote:Het wild zwijn (Sus scrofa) wordt ook wel everzwijn genoemd maar ook zwart wild of borstelwild. Een mannetje heet ook wel keiler, het vrouwtje zeug en een groep noemt men rotte of rot. Hij heeft een gedrongen romp en een langwerpige kop met een afgeplatte, sterke snuit.
Als je het lief vraagtquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
In het vorige dorp had de slager het liggen, gegrild was het geloof ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
Eeeee, gij,quote:
Dat is hetzelfde. Het is niet moeilijk te krijgen en ook erg lekker.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Heb 1 keer everzwijn gegeten in Spanje in een klein gehucht in de bergen ...
En dan nog is de kans groot dat je het niet krijgt, maar dat je er gewoon voor moet betalen.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eeeee, gij,
doet gij eens een zwijn voor mij knuppelen.
Zoiets?
Gewoon naar slagerij de Leeuw in de Utrechtse straat gaan. Altijd goedquote:
Of even naar Slager Christiaanse, Den Haag/Leidschendam.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon naar slagerij de Leeuw in de Utrechtse straat gaan. Altijd goed![]()
https://www.slagerijdeleeuw.nl/
Hier kan je veel krijgen:quote:
" You name it, we shoot it!!"quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier kan je veel krijgen:
https://treuren.nl/wild/
Ook kangoeroe, bizon, krokodil en struisvogel.
Die is weer net beschermdquote:
Das rollade, geen panda.quote:
Leuke site.quote:
Haha men trapt er nog steeds in jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuke site.
Er zijn nog altijd mensen die De Speld serieus nemen en artikelen als breaking news op Twitter smijten.
De bioscoop in Helmond onder anderequote:
Nu wel de Engelse?quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
De bioscoop in Helmond onder andere
quote:
Mjah, dat weet je bij Wonka toch? Altijd een halve musical.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En ook wel blij dat we gewoon een weekje gewacht hebben. Zitten ook heel veel korte liedjes in de film. Lijkt me niet zo als ze dat naar Nederlands gaan vertalen. Beetje musicalachtige film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |