Ok volgendequote:Op maandag 25 december 2023 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik mijn mond houd, en eigenlijk ben ik dol op dit soort quizvragen, maar ik was te nieuwsgierig deze keer
Het is:quote:
Mag ik je lieftallige assistente zijn?quote:
ja dat mag zeker op het huidige tempoquote:Op maandag 25 december 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag ik je lieftallige assistente zijn?
Dat ik na 10 foute namen een hint geef?
Waarom niet?quote:Op maandag 25 december 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
Als je maar niet Elvis zegt, die past niet in het lijstje
Het loopt niet echt storm, zeg maarquote:Op maandag 25 december 2023 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
ja dat mag zeker op het huidige tempo
Omdat die een ander soort carriere hadquote:
Lijkt er wel op ja en het was ook mijn gokjequote:
Ga maar raden wie wel, dan kan ik een hint gaan geven.quote:Op maandag 25 december 2023 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat die een ander soort carriere had
Maar jij weet het toch al neem ik aanquote:Op maandag 25 december 2023 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja en het was ook mijn gokje
Ja Ik heb wel de moeilijkere gepakt uit de lijst. Veel wist ik welquote:Op maandag 25 december 2023 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij weet het toch al neem ik aan
Doe hem maar danquote:
Oh ja. Slijk aan mijn broek.quote:
Sawa. Kidokezo: Anatetemeka kidogoquote:
En dokter?quote:
Het kwam niet echt op gang nee.quote:Op maandag 25 december 2023 20:51 schreef pullup het volgende:
Ik geef het hele lijstje Dees
Is wel grappig om te checken en ik zit ondertussen ook wat anders te doen
Jaquote:Op maandag 25 december 2023 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sawa. Kidokezo: Anatetemeka kidogo
Snelheid zat er wel in vergeleken met een Amsterdams straten spelletje dat ik en om Chuf hier op fok doenquote:
De Rotterdamse versie duurt al 3 jaar volgens mijquote:Op maandag 25 december 2023 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Snelheid zat er wel in vergeleken met een Amsterdams straten spelletje dat ik en om Chuf hier op fok doen
Daar duurt het af en toe een weekje of 4
Ahaquote:
Bruce Willis uit die lijst is ook onherkenbaarquote:Op maandag 25 december 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde het niet te gemakkelijk maken.
Die vorige had nadat ik zag dat ie aan de ring lag ...quote:Op maandag 25 december 2023 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Snelheid zat er wel in vergeleken met een Amsterdams straten spelletje dat ik en om Chuf hier op fok doen
Daar duurt het af en toe een weekje of 4
Inderdaad, die zie ik er helemaal niet in.quote:Op maandag 25 december 2023 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Bruce Willis uit die lijst is ook onherkenbaar
Voor zichzelf ook tegenwoordigquote:Op maandag 25 december 2023 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Bruce Willis uit die lijst is ook onherkenbaar
Die nieuwe ook al gevonden , maar ik laat het nog ff staan zoquote:Op maandag 25 december 2023 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vorige had nadat ik zag dat ie aan de ring lag ...
Ok ik ga weer even kijken. Ik ben er ook niet zo goed inquote:Op maandag 25 december 2023 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die nieuwe ook al gevonden , maar ik laat het nog ff staan zo
Hint: Er loopt een gracht achter en voor die achterste rij huizenquote:Op maandag 25 december 2023 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ik ga weer even kijken. Ik ben er ook niet zo goed in
Leef je uit.quote:Op maandag 25 december 2023 20:51 schreef pullup het volgende:
Ik geef het hele lijstje Dees
Is wel grappig om te checken en ik zit ondertussen ook wat anders te doen
Dat verklapt het wel een beetje jaquote:
Raden maarquote:Op maandag 25 december 2023 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat verklapt het wel een beetje ja
Mies Bouwmanquote:
Start de bandquote:Op maandag 25 december 2023 22:24 schreef D. het volgende:
Mies ook, maar doelde op hoe dichtbij je zit
Helaas, D. heeft de link van de foto er niet in laten staanquote:
quote:Op maandag 25 december 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas, D. heeft de link van de foto er niet in laten staan
Prive weinig te klagen, zakelijk ff niet in de werk flow, maar dat gaat wel overquote:Op maandag 25 december 2023 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Redelijk weinig te klagen momenteel
Met u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |