Haha nu heb ik beeldquote:Op maandag 25 december 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja oude laarzen, zodat ik door de plassen kon stampen
Volgens mij zijn er plannen voor beter weer morgen, maar dat blijft toch een verrassing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
quote:Op maandag 25 december 2023 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha nu heb ik beeld![]()
Vroeger vond ik het leuk om met de fiets door de plassen te rijden
Dat heb ik een paar weken geleden ook nog gedaan, even stevig doortrappen, benen in de lucht en gaaaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 25 december 2023 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha nu heb ik beeld![]()
Vroeger vond ik het leuk om met de fiets door de plassen te rijden
En dan de beentjes inn de luchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 25 december 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Dat inderdaadquote:Op maandag 25 december 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar weken geleden ook nog gedaan, even stevig doortrappen, benen in de lucht en gaaaan!
Uhu,,anders natte schoenen en broekquote:
Ik zag dat de sloten wel hoger stonden dan normaal en dan de slootkanten waren ingestort, ik dacht eventueel door de hevige regen, maar misschien heeft het er niets mee te maken.quote:Op maandag 25 december 2023 19:44 schreef pullup het volgende:
Geen vuiltje aan de lucht in de grachten
Geen vuiltje aan de lucht in de grachtenquote:Op maandag 25 december 2023 19:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 25 december 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie nog droge voeten?
[ afbeelding ]
Ted Bundy?quote:Op maandag 25 december 2023 20:02 schreef pullup het volgende:
Ok quizzvraag. Wie is dit.
[ afbeelding ]
Jij moet gespiekt hebben ergensquote:
Ohquote:
Jaquote:
Ik beloof dat ik mijn mond houd, en eigenlijk ben ik dol op dit soort quizvragen, maar ik was te nieuwsgierig deze keerquote:Op maandag 25 december 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
JaIk had er nog een paar maar laat maar zitten dan
pullup gaat een nieuwe doen.quote:Op maandag 25 december 2023 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
Maar mijn lijst met mogelijke namen is nog zo lang
Ok volgendequote:Op maandag 25 december 2023 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik mijn mond houd, en eigenlijk ben ik dol op dit soort quizvragen, maar ik was te nieuwsgierig deze keer
Het is:quote:
Mag ik je lieftallige assistente zijn?quote:
ja dat mag zeker op het huidige tempoquote:Op maandag 25 december 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag ik je lieftallige assistente zijn?
Dat ik na 10 foute namen een hint geef?
Waarom niet?quote:Op maandag 25 december 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
Als je maar niet Elvis zegt, die past niet in het lijstje
Het loopt niet echt storm, zeg maarquote:Op maandag 25 december 2023 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
ja dat mag zeker op het huidige tempo
Omdat die een ander soort carriere hadquote:
Lijkt er wel op ja en het was ook mijn gokjequote:
Ga maar raden wie wel, dan kan ik een hint gaan geven.quote:Op maandag 25 december 2023 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat die een ander soort carriere had
Maar jij weet het toch al neem ik aanquote:Op maandag 25 december 2023 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja en het was ook mijn gokje
Ja Ik heb wel de moeilijkere gepakt uit de lijst. Veel wist ik welquote:Op maandag 25 december 2023 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij weet het toch al neem ik aan
Doe hem maar danquote:
Oh ja. Slijk aan mijn broek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |