Als je culinaire avontuur er zo uit ziet ................quote:
Nee, die is niet te vretenquote:
Hij gaat hem vast nog vervangen door wat smakelijkersquote:Op maandag 25 december 2023 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je culinaire avontuur er zo uit ziet ................![]()
![]()
Deed je goedquote:Op maandag 25 december 2023 17:38 schreef Domnivoor het volgende:
Heb ik ook nog een lapo, tussen alles door.
Maak je eigen plaatjequote:Op maandag 25 december 2023 17:41 schreef Domnivoor het volgende:
Heeft iemand een smakelijk plaatje bij de hand?
quote:Op maandag 25 december 2023 17:41 schreef Domnivoor het volgende:
Heeft iemand een smakelijk plaatje bij de hand?
Nigella is altijd lekkerquote:Op maandag 25 december 2023 17:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankje.
Het is wat lastig op mijn mobiel, en we gaan zo aan tafel.
van jou?quote:Op maandag 25 december 2023 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Snoep!
Ze was laatst bij een kennis in Amsterdam
Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
https://speld.nl/2023/12/24/nieuwe-trend-deze-kerst-airmetten/quote:Op maandag 25 december 2023 18:12 schreef chufi het volgende:
Iedereen heeft wel eens een slechte dag ... Maar mijn maal is prima gelukt
Dan is zo'n duo fryer wel handigquote:Op maandag 25 december 2023 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
https://speld.nl/2023/12/24/nieuwe-trend-deze-kerst-airmetten/
quote:Op maandag 25 december 2023 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
Moest ff mn nieuwe snelkookpan testen ..... stoofpotje dan maarPrima geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Worstje ziet er lekker uit ookquote:Op maandag 25 december 2023 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
En morgen hoef ik niet te koken ...![]()
Vind je?quote:
Dat zal wel niet dat worstje zijnquote:Op maandag 25 december 2023 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Vind je?
Ik las van de week dit nieuws Marteling ontvoerde Nederlander in Spanje; vingers afgeknipt
Hullo, tussen de gerechten door? of ben je al uitgegeten?quote:
Ben al uitgegeten..quote:Op maandag 25 december 2023 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo, tussen de gerechten door? of ben je al uitgegeten?
Dat is ook wel lekker, een dagje thuis. Had ik vandaag ook, ik heb lekker een flik stuk gewandeld en een filmpje gekeken. Morgen zou ik gaan escape roomen en uit eten maar mijn man is nog steeds ziek, dus even aankijken maar.quote:Op maandag 25 december 2023 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen gelukkig niks op de planning
Hier nog wel, maar voor hoelangquote:Op maandag 25 december 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie nog droge voeten?
[ afbeelding ]
Mijn parkiet en ik zitten nog op je te wachten hoor.quote:
Had je laarzen aan?quote:Op maandag 25 december 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker, een dagje thuis. Had ik vandaag ook, ik heb lekker een flik stuk gewandeld en een filmpje gekeken. Morgen zou ik gaan escape roomen en uit eten maar mijn man is nog steeds ziek, dus even aankijken maar.
Met een biertje ?quote:Op maandag 25 december 2023 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet en ik zitten nog op je te wachten hoor.
Niet normaal hoeveel regen er de afgelopen weken is gevallen, gisteren was ook weer heel heftig.quote:
Ja oude laarzen, zodat ik door de plassen kon stampenquote:Op maandag 25 december 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had je laarzen aan?
Dat is niet zo mooi, beterschap voor je man..
Misschien morgen ook ff frisse neus halen, mits het droog is
Mwa valt behoorlijk wat.. denk je hė eindelijk droog weer.. begint het weer te regenen na 1 of 2 dagen droog weerquote:Op maandag 25 december 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet normaal hoeveel regen er de afgelopen weken is gevallen, gisteren was ook weer heel heftig.
Haha nu heb ik beeldquote:Op maandag 25 december 2023 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja oude laarzen, zodat ik door de plassen kon stampen
Volgens mij zijn er plannen voor beter weer morgen, maar dat blijft toch een verrassing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op maandag 25 december 2023 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha nu heb ik beeld![]()
Vroeger vond ik het leuk om met de fiets door de plassen te rijden
Dat heb ik een paar weken geleden ook nog gedaan, even stevig doortrappen, benen in de lucht en gaaaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 25 december 2023 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha nu heb ik beeld![]()
Vroeger vond ik het leuk om met de fiets door de plassen te rijden
En dan de beentjes inn de luchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat inderdaadquote:Op maandag 25 december 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar weken geleden ook nog gedaan, even stevig doortrappen, benen in de lucht en gaaaan!
Ik zag dat de sloten wel hoger stonden dan normaal en dan de slootkanten waren ingestort, ik dacht eventueel door de hevige regen, maar misschien heeft het er niets mee te maken.quote:Op maandag 25 december 2023 19:44 schreef pullup het volgende:
Geen vuiltje aan de lucht in de grachten
Geen vuiltje aan de lucht in de grachtenquote:Op maandag 25 december 2023 19:44 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 25 december 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie nog droge voeten?
[ afbeelding ]
Ted Bundy?quote:Op maandag 25 december 2023 20:02 schreef pullup het volgende:
Ok quizzvraag. Wie is dit.
[ afbeelding ]
Jij moet gespiekt hebben ergensquote:
Ohquote:
Jaquote:
Ik beloof dat ik mijn mond houd, en eigenlijk ben ik dol op dit soort quizvragen, maar ik was te nieuwsgierig deze keerquote:Op maandag 25 december 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
JaIk had er nog een paar maar laat maar zitten dan
pullup gaat een nieuwe doen.quote:Op maandag 25 december 2023 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
Maar mijn lijst met mogelijke namen is nog zo lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |