Lekker kan je het er op de terug weg weer af fietsenquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:51 schreef pullup het volgende:
Stukkie gefietst en we hebben koffie en taart gedaan in Muiden.
Nu ga ik vanmiddag eens wat bank hangen en de wereldbeker cross (veldrijden) kijken
Jij ook een mooie millenniumwisselingquote:
Eerst mijn verjaardag nog zien te overlevenquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook een mooie millenniumwisseling
thnx, gaat mij wel lukken, ga straks naar de Griekquote:
Niet De Speld?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:54 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)re-spelers-op-podium
Grapjassen![]()
Was toch niet van plan om mensen te gaan etenquote:
Ja die heb je altijd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb 2 filmtickets gekregen van begeleid werk en Wonka staat op mijn lijstje.
Er zijn ook negatieve recensies.
Ik heb al erger gezien ... Maaar Puck gaat lekkerquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:58 schreef pullup het volgende:
Geen eitje zeg dat veldrit parcoursEen dikke blubber bende
Ik kijk dit niet zo veelquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al erger gezien ... Maaar Puck gaat lekker
Dat zal dan wel Koksijde worden op 4 januariquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk dit niet zo veel
Die kussens staan op de goede plek meestal, daarnet stuiterde er een tegen een paaltje
Ik geloof dat de roeiers begin Jan vanuit Brugge er nog eentje live wilden bijwonen
Ja was op donderdag inderdaad hoorde ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal dan wel Koksijde worden op 4 januari
Door de duinenquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was op donderdag inderdaad hoorde ik
Toch nog verder weg dan ik dacht van waar we zittenquote:
Met de boot?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch nog verder weg dan ik dacht van waar we zittenNaja mooi tochtje
Nee dat is weer wat te ver hoor. We pakken wel de auto maar ze vertelden het alsof het echt om de hoek wasquote:
Treurigquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:25 schreef pullup het volgende:
Die pokkenbelgen zijn Matthieu weer aan het uitjouwen
Jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Treurig![]()
Net de dames gezien bij mijn pa, kans was wel groot dat een Nederlandse ging winnen
Daar helpt geen BOEH roepen tegenop neequote:Op dinsdag 26 december 2023 15:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Treurig![]()
Net de dames gezien bij mijn pa, kans was wel groot dat een Nederlandse ging winnen
Heb je ze ooit in het echt gezien?quote:
Nopequote:Op dinsdag 26 december 2023 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ze ooit in het echt gezien?
Nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope![]()
Alhoewel ik best vaak als ik een stad wat langer bezoek ook de dierentuin opzoek
Ja dat is weer wat overdrevenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet
Nou ja zeg. Regelen dan
Kan tegenwoordig ook in NL
Wenen heeft wel een mooie dierentuin met panda'squote:
Ik ga dat zeker onthoudenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wenen heeft wel een mooie dierentuin met panda's
Astrixquote:
Asterixquote:
Idefix?quote:
Nee die stop ik niet in de kaasfonduequote:
Everzwijn dan?quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die stop ik niet in de kaasfondue
Wild zwijn in ieder geval wel, weet niet of dat hetzelfde isquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
Is dat hier überhaupt makkelijk te krijgen ... ?
Ja geen idee... Heb 1 keer everzwijn gegeten in Spanje in een klein gehucht in de bergen ...quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wild zwijn in ieder geval wel, weet niet of dat hetzelfde is
quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wild zwijn in ieder geval wel, weet niet of dat hetzelfde is
quote:Het wild zwijn (Sus scrofa) wordt ook wel everzwijn genoemd maar ook zwart wild of borstelwild. Een mannetje heet ook wel keiler, het vrouwtje zeug en een groep noemt men rotte of rot. Hij heeft een gedrongen romp en een langwerpige kop met een afgeplatte, sterke snuit.
Als je het lief vraagtquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
In het vorige dorp had de slager het liggen, gegrild was het geloof ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
Eeeee, gij,quote:
Dat is hetzelfde. Het is niet moeilijk te krijgen en ook erg lekker.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Heb 1 keer everzwijn gegeten in Spanje in een klein gehucht in de bergen ...
En dan nog is de kans groot dat je het niet krijgt, maar dat je er gewoon voor moet betalen.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eeeee, gij,
doet gij eens een zwijn voor mij knuppelen.
Zoiets?
Gewoon naar slagerij de Leeuw in de Utrechtse straat gaan. Altijd goedquote:
Of even naar Slager Christiaanse, Den Haag/Leidschendam.quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon naar slagerij de Leeuw in de Utrechtse straat gaan. Altijd goed![]()
https://www.slagerijdeleeuw.nl/
Hier kan je veel krijgen:quote:
" You name it, we shoot it!!"quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier kan je veel krijgen:
https://treuren.nl/wild/
Ook kangoeroe, bizon, krokodil en struisvogel.
Dan wil ik graag pandaquote:
Die is weer net beschermdquote:
Das rollade, geen panda.quote:
Leuke site.quote:
Haha men trapt er nog steeds in jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuke site.
Er zijn nog altijd mensen die De Speld serieus nemen en artikelen als breaking news op Twitter smijten.
De bioscoop in Helmond onder anderequote:
Nu wel de Engelse?quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
De bioscoop in Helmond onder andere
quote:
Mjah, dat weet je bij Wonka toch? Altijd een halve musical.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En ook wel blij dat we gewoon een weekje gewacht hebben. Zitten ook heel veel korte liedjes in de film. Lijkt me niet zo als ze dat naar Nederlands gaan vertalen. Beetje musicalachtige film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |