Lekker kan je het er op de terug weg weer af fietsenquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:51 schreef pullup het volgende:
Stukkie gefietst en we hebben koffie en taart gedaan in Muiden.
Nu ga ik vanmiddag eens wat bank hangen en de wereldbeker cross (veldrijden) kijken
Jij ook een mooie millenniumwisselingquote:
Eerst mijn verjaardag nog zien te overlevenquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook een mooie millenniumwisseling
thnx, gaat mij wel lukken, ga straks naar de Griekquote:
Niet De Speld?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:54 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)re-spelers-op-podium
Grapjassen![]()
Was toch niet van plan om mensen te gaan etenquote:
Ja die heb je altijd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb 2 filmtickets gekregen van begeleid werk en Wonka staat op mijn lijstje.
Er zijn ook negatieve recensies.
Ik heb al erger gezien ... Maaar Puck gaat lekkerquote:Op dinsdag 26 december 2023 13:58 schreef pullup het volgende:
Geen eitje zeg dat veldrit parcoursEen dikke blubber bende
Ik kijk dit niet zo veelquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al erger gezien ... Maaar Puck gaat lekker
Dat zal dan wel Koksijde worden op 4 januariquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk dit niet zo veel
Die kussens staan op de goede plek meestal, daarnet stuiterde er een tegen een paaltje
Ik geloof dat de roeiers begin Jan vanuit Brugge er nog eentje live wilden bijwonen
Ja was op donderdag inderdaad hoorde ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal dan wel Koksijde worden op 4 januari
Door de duinenquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was op donderdag inderdaad hoorde ik
Toch nog verder weg dan ik dacht van waar we zittenquote:
Met de boot?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch nog verder weg dan ik dacht van waar we zittenNaja mooi tochtje
Nee dat is weer wat te ver hoor. We pakken wel de auto maar ze vertelden het alsof het echt om de hoek wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |