Treurigquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:25 schreef pullup het volgende:
Die pokkenbelgen zijn Matthieu weer aan het uitjouwen
Jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Treurig![]()
Net de dames gezien bij mijn pa, kans was wel groot dat een Nederlandse ging winnen
Daar helpt geen BOEH roepen tegenop neequote:Op dinsdag 26 december 2023 15:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Treurig![]()
Net de dames gezien bij mijn pa, kans was wel groot dat een Nederlandse ging winnen
Heb je ze ooit in het echt gezien?quote:
Nopequote:Op dinsdag 26 december 2023 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ze ooit in het echt gezien?
Nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope![]()
Alhoewel ik best vaak als ik een stad wat langer bezoek ook de dierentuin opzoek
Ja dat is weer wat overdrevenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet
Nou ja zeg. Regelen dan
Kan tegenwoordig ook in NL
Wenen heeft wel een mooie dierentuin met panda'squote:
Ik ga dat zeker onthoudenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wenen heeft wel een mooie dierentuin met panda's
Astrixquote:
Asterixquote:
Idefix?quote:
Nee die stop ik niet in de kaasfonduequote:
Everzwijn dan?quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die stop ik niet in de kaasfondue
Wild zwijn in ieder geval wel, weet niet of dat hetzelfde isquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
Is dat hier überhaupt makkelijk te krijgen ... ?
Ja geen idee... Heb 1 keer everzwijn gegeten in Spanje in een klein gehucht in de bergen ...quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wild zwijn in ieder geval wel, weet niet of dat hetzelfde is
quote:Op dinsdag 26 december 2023 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wild zwijn in ieder geval wel, weet niet of dat hetzelfde is
quote:Het wild zwijn (Sus scrofa) wordt ook wel everzwijn genoemd maar ook zwart wild of borstelwild. Een mannetje heet ook wel keiler, het vrouwtje zeug en een groep noemt men rotte of rot. Hij heeft een gedrongen romp en een langwerpige kop met een afgeplatte, sterke snuit.
Als je het lief vraagtquote:Op dinsdag 26 december 2023 17:16 schreef chufi het volgende:
Is dat hier überhaupt makkelijk te krijgen ... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |