Morguh Enginequote:
Wel gezellig, dan nu maar lekker rustig aan doen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 09:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik stonk gisteren een uur in de wind maar na een sprintje door de wind was dit minder hihi.
Fondue en gourmet gedaan. Compleet leeggezogen van alle prikkels.
Dus uitslapen. Ik heb toch 2 weken vakantie.
Hey Dotquote:
Ja, ga vandaag met de kids.kleinkids naar de Griek. ALleen mijn oudste dochter en haar gezien gaan helaas niet mee, ze moeten beide werken. En jij?quote:Op dinsdag 26 december 2023 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Nog kerst plannen vandaag?
Morguh heerquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 26 december 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ga vandaag met de kids.kleinkids naar de Griek. ALleen mijn oudste dochter en haar gezien gaan helaas niet mee, ze moeten beide werken. En jij?
Gezellig, welke film?quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik ga vanmiddag naar de bioscoop.
Die waar ik zondag naartoe was natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik ga vanmiddag naar de bioscoop.
Wonkaquote:
Hoezo nog een poging?quote:
Its a wonderful knife?quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:50 schreef D. het volgende:
Even gekeken wat hier draait, en er is er maar eentje die ik wel zou willen zien
We waren vorige week ook bij de bioscoop en bleken toen de Nederlandse versie gereserveerd te hebben. Die niet gezien maar wel twee tegoedbonnen gekregen dus vandaag gaan we naar de Engelse versie...als het goed isquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoezo nog een poging?
En ja die zag ik zondag
O ja dat had ik gelezen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
We waren vorige week ook bij de bioscoop en bleken toen de Nederlandse versie gereserveerd te hebben. Die niet gezien maar wel twee tegoedbonnen gekregen dus vandaag gaan we naar de Engelse versie...als het goed is
Zeker, het is wel even wennen dat er gezongen wordt.quote:
Hoezo nog een poging?quote:
O oke, ik duim voor julliequote:Op dinsdag 26 december 2023 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
We waren vorige week ook bij de bioscoop en bleken toen de Nederlandse versie gereserveerd te hebben. Die niet gezien maar wel twee tegoedbonnen gekregen dus vandaag gaan we naar de Engelse versie...als het goed is
Ik heb 2 filmtickets gekregen van begeleid werk en Wonka staat op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeker, het is wel even wennen dat er gezongen wordt.
Maar ik heb zin in een zweefchocolaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |