Ik zit ook niet in de werk flow, want vakantiequote:Op maandag 25 december 2023 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prive weinig te klagen, zakelijk ff niet in de werk flow, maar dat gaat wel over
Meh alleen maar weekend plus 2 kerstdagenquote:Op maandag 25 december 2023 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit ook niet in de werk flow, want vakantie
Ieder jaar 'verplicht' 2 weken vrij. Was wel iets waar ik aan kon wennen bij deze werkgeverquote:Op maandag 25 december 2023 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh alleen maar weekend plus 2 kerstdagen
Mja het kost je wel vrije dagen neem ik aanquote:Op maandag 25 december 2023 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ieder jaar 'verplicht' 2 weken vrij. Was wel iets waar ik aan kon wennen bij deze werkgever
Ja, dat wel, maar we hebben er redelijk watquote:Op maandag 25 december 2023 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja het kost je wel vrije dagen neem ik aan
Dan is het topquote:Op maandag 25 december 2023 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar we hebben er redelijk wat
Door de kleding dacht ik al dat ik te jong zat.quote:
Dat was een juiste aannamequote:Op maandag 25 december 2023 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door de kleding dacht ik al dat ik te jong zat.
Nee, maar dat had ik niet door. Ik viel er zo in.quote:
quote:Op maandag 25 december 2023 23:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, maar dat had ik niet door. Ik viel er zo in.
Ziet er wel een beetje 'verbloemd' uitquote:
Ach ja .. zo doet internet dat tegenwoordig, maar was ook meer een beetje voor @D.quote:Op maandag 25 december 2023 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje 'verbloemd' uit
Gezellig toch, heb je ze te logeren?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:41 schreef chufi het volgende:
Morgen weer vroeg op met de kleinkinderen
Morguh Pullup, lekker tochquote:
Ja hoorquote:
Lekker een dagje ontspannen is ook wel eens lekker.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoorWeinig op het programma vandaag en dat is ook wel lekker
Als het zo een beetje droog is stap ik alsnog op de fiets om wat te gaan touren
Ja bij ons ook, was helemaal prima zelfs en ik kreeg spijt dat ik niet op pad was gegaan hahaquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een dagje ontspannen is ook wel eens lekker.
ZOlang het droog blijft is het wel lekker om evne te touren, gisteren scheen hier zo waar de zon
Knuffel terugquote:
Moest gisteren even naar Rheden dan kom ik langs de IJssel, met de lucht er boven was prachtig.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja bij ons ook, was helemaal prima zelfs en ik kreeg spijt dat ik niet op pad was gegaan haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |