Je bent bijna twee volle dagen te vroegquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
Galileo Galileo Galileo Galileo Galileo Figaro Magnificooo
Ohquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent bijna twee volle dagen te vroeg
Dan ben je hier, dus ik kan het controlerenquote:
Hou m in de gatenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ben je hier, dus ik kan het controleren
Maar wie houdt haar dan in de gaten?quote:
Is dat nodig dan ?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wie houdt haar dan in de gaten?
Misschien, wat vind jij?quote:
AIVD?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wie houdt haar dan in de gaten?
quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil mij even tegen mijn hoofd slaan?
Sushiquote:Op zaterdag 30 december 2023 09:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel.
Morgen oudjaar. Me myself and sushi
Gefrituurde sushi en wakame saladequote:
Nee nu je het zegt... Had het me nooit zo gerealiseerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:27 schreef Prisha het volgende:
Ik vind altijd onweer in de winter bijzonder. Gebeurt ook niet zo heel vaak.
Mijn zusje woont in Utrecht (Leidsche Rijn) en die riep om 21:31 dat er onweer was bij haar. Bij ons dus om 22:16quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee nu je het zegt... Had het me nooit zo gerealiseerd eigenlijk.
Hier heb ik er niks van gemerkt. Of ik moet het gedonder hebben verward met de rotjes en het geklus van de verbouwing hiernaast
quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, eindelijk iemand die den haag van de kaart gaat laten verdwijnen
https://speld.nl/2022/12/(...)himars-raketsysteem/
Dat komt rauw op je dakquote:
Ah ik lees nu pas dat het in Meribel was.. ik heb daar ook rondgeskied... dacht altijd dat ie in lawine kwam, maar dat was Friso ...quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:32 schreef Domnivoor het volgende:
Het ongeluk van Michael Schumacher is alweer 10 jaar geleden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Schumacher
Kijk goed uit voor stenen naast de piste.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik lees nu pas dat het in Meribel was.. ik heb daar ook rondgeskied...
Daarover gesproken:quote:dacht altijd dat ie in lawine kwam, maar dat was Friso ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lage Vuursche. We zijn daar dit najaar geweest.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Dan nemen we een dorpjequote:Op zaterdag 30 december 2023 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
Dan krijg je je stad ook niet zomaar van de kaart
den haag dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |