Hier knallen ze weer aardig. Al is het veel minder dan voorheen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vuurwerkverbod in Wuustwezel.
En slecht weer voorspeld. Geen probleem, ik blijf lekker binnen.
Heb al een paar keer het omgekeerde gelezenquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
Wat wil je nou niet zien als je als 15 jarige vrijwilligster bent bij de brandweer?![]()
Doe je nu een nette Mariootje ?quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:12 schreef Prisha het volgende:
The sirens are screaming, and the fires are howling Way down in the valley tonight
Ja, die lees ik ook vaker.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
Heb al een paar keer het omgekeerde gelezen
quote:
Iemand moet het doen?quote:
jawel.quote:
There’s evil in the airquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:12 schreef Prisha het volgende:
The sirens are screaming, and the fires are howling Way down in the valley tonight
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar een beetje overheen leesquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt toch ook altijd met van die teksten maar danvaak fonetisch
40+ approvesquote:
OK dat kan ...quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar een beetje overheen lees
Ik zit gewoon op een stoel.quote:
ik op een bankquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info.
[..]
Ik zit ook op een stoel.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
Een Mario’tje is toch jezelf quoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |