jaaaa echt! Ik hoop echt dat het zichtbaar gaat zijn. Ik zag ent wel hele prachtige afbeeldingen, zo mooi als je dat in het echt zietquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me echt prachtig om te zien
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa echt! Ik hoop echt dat het zichtbaar gaat zijn. Ik zag ent wel hele prachtige afbeeldingen, zo mooi als je dat in het echt ziet
dat!quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaGeen vuurwerk meer nodig, met al die mooie kleurtjes in de lucht
Het vuurwerk wordt juist heel bijzonder dit jaar als de voorspellingen kloppen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaGeen vuurwerk meer nodig, met al die mooie kleurtjes in de lucht
Heel sjiek en ruim zelfs deze keerquote:Op donderdag 28 december 2023 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en je eigen onderdak is ook weer naar wens?!
Je hebt er extra geld aan uitgegeven?quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel sjiek en ruim zelfs deze keer![]()
Zowaar ook eens niet met Ikea meuk volgepropt maar met degelijk spul
Mwah gewoon wat op de gok genomen zoals altijd bij die airbnb dingen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt er extra geld aan uitgegeven?
Je blijft er wonen dusquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah gewoon wat op de gok genomen zoals altijd bij die airbnb dingen.
Deze was nog wat meer gokken omdat er weinig recensies waren maar alles is ook echt gloednieuw hier. Stuk moderner dan mijn eigen huisje allemaal
Niet voor deze prijs helaasquote:
Tijd terug moesten ze door de sneeuw fietsen..quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:48 schreef chufi het volgende:
wtf al weer fietsen in de modder... elke feest
Ja die kans is er natuurlijk in de winterquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tijd terug moesten ze door de sneeuw fietsen..
Yep..quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die kans is er natuurlijk in de winter
En dan verkoop je die andwre twee weer?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:39 schreef D. het volgende:
2 kasten halen, 1 gratis. Ik wilde er 2 gratis zei ik. Dus moest ik er 4 nemen
Nee, ik heb ze alle 4 opgebouwd nuquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan verkoop je die andwre twee weer?
Preciesquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah die dingen, handig om spullen in te zetten..
Ben je stiekem horder?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:44 schreef D. het volgende:
[..]
Precies
Ik heb de zolder boven de garage vol staan, en moest nog wat meer spullen kwijt, dus werd tijd om verder de hoogte in te kunnen, tevens wat orde te scheppen
Vol met troep?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:44 schreef D. het volgende:
[..]
Precies
Ik heb de zolder boven de garage vol staan, en moest nog wat meer spullen kwijt, dus werd tijd om verder de hoogte in te kunnen, tevens wat orde te scheppen
Kan je vertellen dat verhuizen helpt. Dan gaat wegdoen ineens een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:45 schreef D. het volgende:
Maar, heb ook al heel veel wel weg gedaan, maar ook heel veel niet
Toen we hierheen verhuisde kwam ik van een appartement, dus had ineens ruimte om meer te bewarenquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat verhuizen helpt. Dan gaat wegdoen ineens een stuk makkelijker
Verzin het maarquote:
Oh dat zijn nogal wat spullen.. maar daar kan vast ook wel weer wat van weg toch?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Verzin het maar
audio/video apparatuur, oude pc.s, boeken, dvd's, verpakkingen van zaken waarbij de doos nog toegevoegde waarde heeft, keukengerei, mijn oude boekentas met schoolagenda's, gitaren, kastjes, stoelen, tuinset, etc.
Nou...eh....in principe...maar....niet echt dusquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat zijn nogal wat spullen.. maar daar kan vast ook wel weer wat van weg toch?
Weer verhuizen dan.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:47 schreef D. het volgende:
[..]
Toen we hierheen verhuisde kwam ik van een appartement, dus had ineens ruimte om meer te bewaren
Alles wat in een doos zit en je meer dan 2 jaar niet gebruikt heb moet eigenlijk direct weg hequote:Op vrijdag 29 december 2023 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nou...eh....in principe...maar....niet echt dus
I hear you callling me at nightquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |