jaaaa echt! Ik hoop echt dat het zichtbaar gaat zijn. Ik zag ent wel hele prachtige afbeeldingen, zo mooi als je dat in het echt zietquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me echt prachtig om te zien
Jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa echt! Ik hoop echt dat het zichtbaar gaat zijn. Ik zag ent wel hele prachtige afbeeldingen, zo mooi als je dat in het echt ziet
dat!quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaGeen vuurwerk meer nodig, met al die mooie kleurtjes in de lucht
Het vuurwerk wordt juist heel bijzonder dit jaar als de voorspellingen kloppen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaGeen vuurwerk meer nodig, met al die mooie kleurtjes in de lucht
Heel sjiek en ruim zelfs deze keerquote:Op donderdag 28 december 2023 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en je eigen onderdak is ook weer naar wens?!
Je hebt er extra geld aan uitgegeven?quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel sjiek en ruim zelfs deze keer![]()
Zowaar ook eens niet met Ikea meuk volgepropt maar met degelijk spul
Mwah gewoon wat op de gok genomen zoals altijd bij die airbnb dingen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt er extra geld aan uitgegeven?
Je blijft er wonen dusquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah gewoon wat op de gok genomen zoals altijd bij die airbnb dingen.
Deze was nog wat meer gokken omdat er weinig recensies waren maar alles is ook echt gloednieuw hier. Stuk moderner dan mijn eigen huisje allemaal
Niet voor deze prijs helaasquote:
Ow, das jammer danquote:
Lola?quote:
Tijd terug moesten ze door de sneeuw fietsen..quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:48 schreef chufi het volgende:
wtf al weer fietsen in de modder... elke feest
Ja die kans is er natuurlijk in de winterquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tijd terug moesten ze door de sneeuw fietsen..
Yep..quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die kans is er natuurlijk in de winter
En dan verkoop je die andwre twee weer?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:39 schreef D. het volgende:
2 kasten halen, 1 gratis. Ik wilde er 2 gratis zei ik. Dus moest ik er 4 nemen
Nee, ik heb ze alle 4 opgebouwd nuquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan verkoop je die andwre twee weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |