SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Waarvan ze die ene dag samen terug rijden, dus als ze vervolgens een week blijft is zijn "schade" redelijk beperkt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is dan twee dagen kwijt om haar op te halen.
Die reis samen terug zie ik niet direct als "een dag kwijt zijn", die brengen ze gewoon samen door.![]()
Die donderse knakker zou zonder Robin toch ook wel eens in Nederland komen om vrienden/familie te bezoeken (voor een bijzondere gebeurtenis), misschien viel dat mooi samen met Robin's bezoek waardoor ze samen in de auto konden naar Slovakia.![]()
Annemiek Koekoek inmiddels al zwanger van haar eerste kindje.![]()
Nouja, ze is 29. Kan eigenlijk ook wel prima. Maar gaat dan toch hard.![]()
Janine van ‘Boer zoekt Vrouw’ zet nieuwe stap in relatie met Sander
Sander en Janine op de Schophemerheide bij Noorbeek.
Sander en Janine op de Schophemerheide bij Noorbeek. — © Annemiek Mommers
Schaapsherder Janine Lardinois uit Epen heeft een nieuwe stap gezet in haar relatie met Sander, die ze via het populaire televisieprogramma ‘Boer zoekt Vrouw’ heeft leren kennen. Het koppel is gaan samenwonen.
Redactie
Vrijdag 8 december 2023 om 18:41
Janine en Sander hebben op Instagram bekendgemaakt dat ze nu samen wonen in de boerderij op de Eperheide, met weids uitzicht over het Zuid-Limburgs Heuvelland. De liefde heeft Sander weggedreven uit het Friese Lollum. Sander wist al meteen, na Janines oproep op tv, dat de Epense helemaal zijn type was en dus ging hij er vol voor.
Maar het heen en weer reizen was ‘op een gegeven moment niet meer vol te houden’, zo vertelt Janine. Ze noemt deze volgende stap in hun relatie ‘eng’, maar de boeren hebben elkaar gevonden. „Maar hij heeft natuurlijk niet de makkelijkste meid getroffen”, lacht ze. „Ik ben niet heel erg een zorgzaam typetje en hij heeft dat van huis uit toch wel een beetje meegekregen.”
Sander heeft nog geen spijt van zijn vertrek uit zijn geliefde Friesland. „Natuurlijk is het Janine waarvoor ik ben gekomen, maar wat er omheen is, is ook mooi. (...) Er is hier altijd wat te doen.”
De twee hebben al vakantieplannen gemaakt. „Kijken of we dat aankunnen”, grinnikt het stel.
Mooi voor zewel
dat ze het nog steeds allemaal eng vindt
![]()
Haico en Ellen niet meer samen
Verdrietig nieuws: Haico en Ellen hebben besloten niet samen verder te gaan.
'In de afgelopen maanden hebben we elkaar beter leren kennen en zijn we nu tot het besluit gekomen dat we helaas niet zo goed bij elkaar passen als we zo graag hadden gehoopt en gedacht', vertellen Haico en Ellen. 'We zijn elkaar erg dankbaar voor dit mooie avontuur en hebben nog steeds goed contact met elkaar.'
Bron: bzv websiteThe love you take is equal to the love you make.![]()
https://www.ad.nl/show/bo(...)ls-gehoopt~a335a564/quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Haico en Ellen niet meer samen
Verdrietig nieuws: Haico en Ellen hebben besloten niet samen verder te gaan.
'In de afgelopen maanden hebben we elkaar beter leren kennen en zijn we nu tot het besluit gekomen dat we helaas niet zo goed bij elkaar passen als we zo graag hadden gehoopt en gedacht', vertellen Haico en Ellen. 'We zijn elkaar erg dankbaar voor dit mooie avontuur en hebben nog steeds goed contact met elkaar.'
Bron: bzv website![]()
leuk voor 'm!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:51 schreef lily het volgende:
Haico is weer verliefd
https://www.libelle.nl/es-bfca7b0b/in de haak.![]()
Zin in 't nieuwe seizoen jongons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:22 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Zin in 't nieuwe seizoen jongons?welk nieuwe seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja![]()
Er is recent het nodige babynieuws.
Jan en Rianne verwachten hun derde kind (een dochter). (Jan was schapenhouder op Texel, inmiddels geëmigreerd naar Denemarken).
Jouke en Karlijn verwachten hun eerste kind. (Jouke is melkveehouder in Friesland.)
Annemiek is bevallen van een zoon. (Annemiek is melkveehouder in Drenthe.)The love you take is equal to the love you make.![]()
Jezus.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:00 schreef NedKelly het volgende:
Was dit politieke nieuws al eerder voorbij gekomen in dit topic?
[ x ]in de haak.![]()
Moest even zoeken met wie zij was. Boer Bastiaan uit Zeeland. Niet meer samen.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:00 schreef NedKelly het volgende:
Was dit politieke nieuws al eerder voorbij gekomen in dit topic?
[ x ]
Femke Wiersma, die met boer Gijsbert trouwde en na drie kinderen van hem scheidde, zit voor BBB in de provinciale staten van Friesland.The love you take is equal to the love you make.![]()
Vier.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moest even zoeken met wie zij was. Boer Bastiaan uit Zeeland. Niet meer samen.
Femke Wiersma, die met boer Gijsbert trouwde en na drie kinderen van hem scheidde, zit voor BBB in de provinciale staten van Friesland.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Jaaaa Jouke, zo leuk!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:10 schreef Lienekien het volgende:
Er is recent het nodige babynieuws.
Jan en Rianne verwachten hun derde kind (een dochter). (Jan was schapenhouder op Texel, inmiddels geëmigreerd naar Denemarken).
Jouke en Karlijn verwachten hun eerste kind. (Jouke is melkveehouder in Friesland.)
Annemiek is bevallen van een zoon. (Annemiek is melkveehouder in Drenthe.)![]()
![]()
quote:Precies.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze had al 1 en daarna nog 3 met hem toch?The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik wist 't! Lienekien heeft altijd gelijk met alles.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
En wordt nu minister van Landbouw.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moest even zoeken met wie zij was. Boer Bastiaan uit Zeeland. Niet meer samen.
Femke Wiersma, die met boer Gijsbert trouwde en na drie kinderen van hem scheidde, zit voor BBB in de provinciale staten van Friesland.![]()
Nou ja, het had ook nog Bart Kemp kunnen worden, voormalig voorman van Agractie.quote:
Dat hij in beeld was ging wel rond iig, daar word je nog minder vrolijk van.![]()
Dat het nog erger kon, is amper een troost.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, het had ook nog Bart Kemp kunnen worden, voormalig voorman van Agractie.
Dat hij in beeld was ging wel rond iig, daar word je nog minder vrolijk van.The love you take is equal to the love you make.![]()
De startdatum van het nieuwe seizoen is bekend
Jaaa, eindelijk mogen we verklappen wanneer we weer van start gaan met het nieuwe seizoen van Boer zoekt vrouw!
Op zondag 22 september is het zover, dan stelt Yvon de nieuwe boeren aan je voor.
'Ik kan alvast vertellen dat we weer hele leuke, lieve en unieke boeren gaan volgen en dat ze staan te trappelen om te starten met dit grote liefdesavontuur', vertelt Yvon.![]()
Ik heb het gevoel dat het vorige seizoen niet eens zolang geleden is.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Bron: Lindaquote:Liefdesgeluk van Haico uit 'Boer zoekt Vrouw' (opnieuw) voorbij: 'Hebben het samen besloten'
Verdrietig nieuws uit Boer zoekt Vrouw-land, want boer Haico en de vijftien jaar jongere Linda zijn uit elkaar. Helaas heeft cupido nog niet raak geschoten op het Deense platteland, maar de boer houdt hoop.
Na de kortstondige relatie met Jasmijn en het liefdesavontuur met Ellen, strandt nu ook de relatie met Linda uit Nijmegen.
Haico hoteldebotel
In april dit jaar gaf Haico aan weer hoteldebotel te zijn. Dit keer op een vrouw die niet meedeed aan het programma, maar ook dit mocht niet slagen. “Een paar weken geleden hebben we samen besloten dat het we toch niet goed genoeg bij elkaar passen”, vertelt Haico aan KRO-NCRV. “Ik vind het heel jammer dat het tot nu toe niet is gelukt om de liefde te vinden.”
Voor nu heeft de boer besloten om even bij te komen van alle liefdesperikelen, maar in de toekomst hoopt hij zeker weer open te staan voor een nieuw liefdesavontuur.
Goed contact
Gelukkig heeft Haico nog goed contact met BZV-kandidaten Ellen, Jasmijn en Wendy. “We feliciteren elkaar op verjaardagen en eens in de zoveel tijd appen we over hoe het nu gaat. Wie weet drinken we ooit weer eens een kopje koffie met elkaar.”
Die man is zo desperate.Houdt nog steeds ieder mens met een gat open als optie volgens mij.
![]()
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bron: Linda
Die man is zo desperate.Houdt nog steeds ieder mens met een gat open als optie volgens mij.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Vrouwen zonder enige ervaring weten dat wel?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:49 schreef TAmaru het volgende:
Het is wel normaal dat een man zonder enige ervaring niet goed weet wat hij wil.
Mijn jeugdliefde (v) en ik (m) zijn nog steeds samen ondanks dat we elkaar zonder enige ervaring ontmoeten. Dus deze man is het wel degelijk gelukt te vinden wat hij wil![]()
![]()
Nee meestal ook nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vrouwen zonder enige ervaring weten dat wel?
Mijn jeugdliefde (v) en ik (m) zijn nog steeds samen ondanks dat we elkaar zonder enige ervaring ontmoeten. Dus deze man is het wel degelijk gelukt te vinden wat hij wil
maar jullie hebben misschien geluk gehad
bij sommige mensen, zoals ik, duurt het gewoon langer
ik was ook best oud toen ik voor het eerst een beetje toe was aan een relatie en toen had ik ook niet meteen de juiste te pakkenMja![]()
Waarom dat meteen labelen als 'desperate'? Hij had inderdaad nog wel wat ervaring in te halen. Helemaal niet zo gek dat dit niet allemaal meteen leidt tot een langdurige relatie.in de haak.![]()
Kan natuurlijk, maar 't is wel een uitzondering. En ik vind 't eigenlijk ook wel gezond als mensen eerst wat ervaringen opdoen met een paar verschillende partners. Al lijkt het voor hem wel wat extra vervelend dat 't allemaal meteen in de media komt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vrouwen zonder enige ervaring weten dat wel?
Mijn jeugdliefde (v) en ik (m) zijn nog steeds samen ondanks dat we elkaar zonder enige ervaring ontmoeten. Dus deze man is het wel degelijk gelukt te vinden wat hij wilin de haak.![]()
https://boerzoektvrouw.kr(...)aar-iets-anders-doenquote:Yvon Jaspers: 'We gaan het dit jaar iets anders doen! Op 22 september maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van het begin tot het eind op televisie volgen. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans. Voor de tv-kijker betekent dit nog meer dates, nog meer logeerpartijen en hopelijk nog meer liefde! De afgelopen maanden ben ik kriskras door Nederland gereden om de boeren alvast beter te leren kennen. Ik bewonder het dat ze hun persoonlijke verhaal en hoop met ons delen. Dat blijft ook na twintig jaar Boer zoekt vrouw heel erg bijzonder.'![]()
Bijzondere boeren ik hoop een boer van farmers defense force, een rabiate anti milieu boer, een boer die nog met een paard ploegt, een boer met een holistische paardenknuffelstal, een boer die weigert planten en dieren te kweken omdat god dat niet wil en een boer die eigenlijk een xtc lab runt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:00 schreef EdVe het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)aar-iets-anders-doen
[..]En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bijzondere boeren ik hoop een boer van farmers defense force, een rabiate anti milieu boer, een boer die nog met een paard ploegt, een boer met een holistische paardenknuffelstal, een boer die weigert planten en dieren te kweken omdat god dat niet wil en een boer die eigenlijk een xtc lab runt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dan zullen ze wel niet genoeg boeren hebben kunnen vinden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:00 schreef EdVe het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)aar-iets-anders-doen
[..]![]()
Dat kan, maar ik denk ook wel een strategische keuze. Je hebt nu meer kans dat een totaal wereldvreemd type mee doet en dat willen de meeste kijkers zien. Die vielen vaak af wegens te weinig brieven. Dit zou wel eens weer wat ouderwets boeiende types kunnen opleveren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel niet genoeg boeren hebben kunnen vinden.٩๏̯͡๏)۶![]()
Ook BZV kiest voor het rariteiten-kabinet, goed afgekeken bij de commerciëlen!
Heb er zin in![]()
Uiteraard jammer dat ze hun principes laten varen voor de kijkcijfers, maar het zal heerlijke tv topics opleveren.![]()
Valt wel mee, toch? Anders bleven er uiteindelijk 5 over om te volgen en nu volgen we er gelijk 6.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:43 schreef Nielojram75 het volgende:
Ook BZV kiest voor het rariteiten-kabinet, goed afgekeken bij de commerciëlen!
Heb er zin in![]()
Uiteraard jammer dat ze hun principes laten varen voor de kijkcijfers
Die 5 die anders afvielen boeiden mij verder niks, dus die mis ik nu ook niet.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik hoop nu vooral dat die boeren gewoon maar 1 brief krijgen.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ach, jammer! maar ook weer niet heel gek vind ik. Ze waren inderdaad wel erg verschillend. Maar fijn dat ze een paar mooie jaren samen hebben gehad.in de haak.![]()
Sneu voor allebei. Beiden wat alternatief en misschien beiden ook geen doorsnee mensen die heel snel weer aan de partner komen. Ik gun ze het beste.![]()
Denk dat menig man wel een kunstje op Maud kan, misschien niet voor een duurzame langere tijd maar zo voor een paar keer zal er genoeg interesse zijn. Evert kan ook veel zelfvertrouwen putten uit deze ervaring.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Sneu voor allebei. Beiden wat alternatief en misschien beiden ook geen doorsnee mensen die heel snel weer aan de partner komen. Ik gun ze het beste.![]()
Ik hoop dat Maud mee leest hier!quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Denk dat menig man wel een kunstje op Maud kan, misschien niet voor een duurzame langere tijd maar zo voor een paar keer zal er genoeg interesse zijn.
Dit is toch een mooie opsteker van jou voor haar! Zal haar goed doen.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Maud is te goed voor Fok, die zit op speciale yoga forumsquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Maud mee leest hier!
Dit is toch een mooie opsteker van jou voor haar! Zal haar goed doen.![]()
Mee eens. Ik vind het wel slim.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:05 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik denk ook wel een strategische keuze. Je hebt nu meer kans dat een totaal wereldvreemd type mee doet en dat willen de meeste kijkers zien. Die vielen vaak af wegens te weinig brieven. Dit zou wel eens weer wat ouderwets boeiende types kunnen opleveren.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Goed punt ja. Voor Evert was dit geweldig.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Denk dat menig man wel een kunstje op Maud kan, misschien niet voor een duurzame langere tijd maar zo voor een paar keer zal er genoeg interesse zijn. Evert kan ook veel zelfvertrouwen putten uit deze ervaring.![]()
Oei, ik kijk ook Robinson.quote:
Keuzes, keuzes.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Of opnemenquote:Op zondag 22 september 2024 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, ik kijk ook Robinson.
Keuzes, keuzes.
Ja maar nu krijgen we het vervolg te zienquote:Op zondag 22 september 2024 12:30 schreef Remco het volgende:
[..]
Nouja beginnen, na vandaag een half jaar wachten op de volgende aflevering.
Smile, it's free therapy.![]()
Oh dan kijk ik het terug.quote:Op zondag 22 september 2024 12:30 schreef Remco het volgende:
[..]
Nouja beginnen, na vandaag een half jaar wachten op de volgende aflevering.
Over een half uur.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik heb er weer zin in hoorOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Dit programma is langzamerhand beetje overbodig na b&b vol liefde, LLdL, first dates etc.
Benieuwd naar de kijkcijfersEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Mijn oma's kijken dit trouw en al die andere meuk niet.quote:Op zondag 22 september 2024 20:27 schreef RipCity het volgende:
Dit programma is langzamerhand beetje overbodig na b&b vol liefde, LLdL, first dates etc.
Benieuwd naar de kijkcijfers![]()
Hij heeft zelf ook wel een best paar kolen.quote:Op zondag 22 september 2024 20:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zou hij iemand zoeken met hele grote bloemkolen?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Lijkt me wel een prima vent. Oogt heel normaal en beschaafdOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
zijn relatie van 7 jaar werd beëindigd en zijn ouders zijn toen ook nog vlak achter elkaar gestorven.quote:Op zondag 22 september 2024 20:33 schreef S_E het volgende:
Val nu pas in, wat heeft deze man meegemaakt?Smile, it's free therapy.![]()
Hij kan dus niet zo goed schrijven en lezen?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
krijg toch een beetje het idee dat alles moet gaan zoals hij het wil.. haha hoor het yvonne nu ook min of meer zeggen.
Hij is wel heel heel erg van het opruimen, schoonhouden van zichzelf en alles op de boerderij.Smile, it's free therapy.![]()
Die kleinschalige melkveehouder uit Groningen vind ik wel meer boer dan deze bio-industrie manager met meerdere fabriekslocaties.![]()
Nou, hier lopen heel veel vrouwen warm voor denk ikOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Kolossaal maar wel knap wat hij heeft weten neer te zetten daar.
heeft hem wel zijn relatie gekost.Smile, it's free therapy.![]()
ja die gaat vast mega veel brieven krijgen zeker nu ze dat zwembad laten zienquote:Op zondag 22 september 2024 20:54 schreef Fascination het volgende:
Nou, hier lopen heel veel vrouwen warm voor denk ik
Mijn vader was paardenslager.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Dit is een soort mega-evolutie van een paardenmeisje, de doodsangst van alle matige mannen uit Nederland.![]()
Wat zien de boerderijen er tnt allemaal gelikt uit. Dit ben ik niet gewend van BzV. Eerder hadden de boeren vaak zo’n ouderwets ingericht huis direct overgenomen van hun ouders
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat soort boeren zijn uitgekocht of hebben vrijwillig het bijltje er bij neergelegd…quote:Op zondag 22 september 2024 20:59 schreef Fascination het volgende:
Wat zien de boerderijen er tnt allemaal gelikt uit. Dit ben ik niet gewend van BzV. Eerder hadden de boeren vaak zo’n ouderwets ingericht huis direct overgenomen van hun ouders![]()
Niks kneuterigs bij tot nu toe.quote:Op zondag 22 september 2024 20:59 schreef Fascination het volgende:
Wat zien de boerderijen er tnt allemaal gelikt uit. Dit ben ik niet gewend van BzV. Eerder hadden de boeren vaak zo’n ouderwets ingericht huis direct overgenomen van hun oudersSmile, it's free therapy.![]()
Schaalvergroting.quote:Op zondag 22 september 2024 20:59 schreef Fascination het volgende:
Wat zien de boerderijen er tnt allemaal gelikt uit. Dit ben ik niet gewend van BzV. Eerder hadden de boeren vaak zo’n ouderwets ingericht huis direct overgenomen van hun ouders![]()
Dat zou het best kunnen zijn ja, maar het komt ook wel over alsof ze deze boeren hebben geselecteerd om het kijkbaarder te makenquote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Zoals in elk seizoen: de vrouwelijke boer is altijd moeilijk.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Behalve het seizoen met Steffi.quote:Op zondag 22 september 2024 21:04 schreef Fascination het volgende:
Zoals in elk seizoen: de vrouwelijke boer is altijd moeilijk.![]()
Beetje getraumatiseerd nog van vroeger en kan aan het einde niet kiezen.quote:Op zondag 22 september 2024 21:04 schreef Fascination het volgende:
Zoals in elk seizoen: de vrouwelijke boer is altijd moeilijk.
Eindigt over 5 jaar op een kieslijst van de BBB.![]()
Daar lijkt het wel een beetje op, 20 jaar geleden waren dat soort boertjes er nog.quote:Op zondag 22 september 2024 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort boeren zijn uitgekocht of hebben vrijwillig het bijltje er bij neergelegd…٩๏̯͡๏)۶![]()
Bernice 2.0quote:Op zondag 22 september 2024 21:07 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Beetje getraumatiseerd nog van vroeger en kan aan het einde niet kiezen.
quote:Op zondag 22 september 2024 21:07 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Beetje getraumatiseerd nog van vroeger en kan aan het einde niet kiezen.
![]()
Sneu die Julius om op zijn 21tste al het bedrijf te moeten runnen omdat zijn pa overleden was. Beetje apart ook dat hij het 'moest' als zoon. Hij heeft nog 2 zussen ook.Smile, it's free therapy.![]()
Agnes was wel leuk dacht ik.quote:Op zondag 22 september 2024 21:04 schreef Fascination het volgende:
Zoals in elk seizoen: de vrouwelijke boer is altijd moeilijk.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Inderdaad en hij is pas 35 jaar oud. Dus ook niet dat het vanwege de tijdsgeest nog een beetje logisch is.quote:Op zondag 22 september 2024 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
Sneu die Julius om op zijn 21tste al het bedrijf te moeten runnen omdat zijn pa overleden was. Beetje apart ook dat hij het 'moest' als zoon. Hij heeft nog 2 zussen ook.![]()
Ja ik vind dat best een hele ouderwetse opvatting dat dat net gezegd werd ook en dat het blijkbaar bij hem in het gezin normaal is om zo te denken.quote:Op zondag 22 september 2024 21:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Inderdaad en hij is pas 35 jaar oud. Dus ook niet dat het vanwege de tijdsgeest nog een beetje logisch is.Smile, it's free therapy.![]()
Roodbont of zwartbontquote:Op zondag 22 september 2024 21:19 schreef S_E het volgende:
[..]
Gourmetten of steengrillen
#annemarie #neverforget![]()
Frikandel of kroketquote:Op zondag 22 september 2024 21:19 schreef S_E het volgende:
[..]
Gourmetten of steengrillen
#annemarie #neverforget![]()
Denk het ook. Kwam wel het meest relaxt over.quote:Op zondag 22 september 2024 21:25 schreef Stepperoller het volgende:
De laatste krijgt denk ik de meeste brieven
Al zal die Limburgse kippenboer er ook wel genoeg krijgen.Smile, it's free therapy.![]()
Weet iemand wanneer de volgende aflevering is? (de briefselectie?) Ik las al wel dat je tot 6 oktober kan schrijven.Somebody that I used to know![]()
Wel genoeg melkquotumquote:Op zondag 22 september 2024 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hanteert de zweep ongetwijfeld ook buiten werktijd.
Uitstraling 0,0…
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Die keuken van die laatste komt ook uit b vorig millenium volgens mijquote:Op zondag 22 september 2024 20:59 schreef Fascination het volgende:
Wat zien de boerderijen er tnt allemaal gelikt uit. Dit ben ik niet gewend van BzV. Eerder hadden de boeren vaak zo’n ouderwets ingericht huis direct overgenomen van hun oudersKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Deze oma idemquote:Op zondag 22 september 2024 20:29 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Mijn oma's kijken dit trouw en al die andere meuk niet.![]()
![]()
Ik denk dat je dat sowieso hebt bij 50-plussers die nog nooit een relatie hebben gehad.quote:Op zondag 22 september 2024 20:44 schreef Kissingbird het volgende:
krijg toch een beetje het idee dat alles moet gaan zoals hij het wil.. haha hoor het yvonne nu ook min of meer zeggen.
Hij is wel heel heel erg van het opruimen, schoonhouden van zichzelf en alles op de boerderij.![]()
Zo ken ik er wel een paar, je kunt er helemaal niets mee.quote:Op zondag 22 september 2024 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat sowieso hebt bij 50-plussers die nog nooit een relatie hebben gehad.![]()
Of het gaat zoals met Johan en Ingrid: https://weekbladparty.nl/(...)it-boer-zoekt-vrouw/quote:Op zondag 22 september 2024 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat sowieso hebt bij 50-plussers die nog nooit een relatie hebben gehad.![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 21:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Of het gaat zoals met Johan en Ingrid: https://weekbladparty.nl/(...)it-boer-zoekt-vrouw/![]()
![]()
De keuken van Jan van bijna 60 in Groningen is zo'n jaren 80 Bruynzeel.quote:Op zondag 22 september 2024 21:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die keuken van die laatste komt ook uit b vorig millenium volgens mij
Hij was wel pico bello spic and span trouwens, dat wel.
Zijn tafel, stoelen en kast in de woonkamer waren ook van ergens voor de milleniumwisseling, niet kneuterig, wel intens lelijk.
Verder leek het me wel een aardige man, daar wordt ook vast wel op geschreven door 55-plussers.![]()
Dat was die kerel die een eigen huis aan het bouwen was toch? Dat leek mij ook wel een project van wel 10 jaar minimaal.quote:Op zondag 22 september 2024 21:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die keuken van die laatste komt ook uit b vorig millenium volgens mij
Zou mij niks verbazen als dat een grote rol speelde bij zijn scheiding, zo'n type dat niks af maakt. Maar dat is puur speculatie hoor.٩๏̯͡๏)۶![]()
Het is een leuke vent, maar wel een beetje een waailap vrees ik.quote:Op zondag 22 september 2024 21:43 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat was die kerel die een eigen huis aan het bouwen was toch? Dat leek mij ook wel een project van wel 10 jaar minimaal.
Zou mij niks verbazen als dat een grote rol speelde bij zijn scheiding, zo'n type dat niks af maakt. Maar dat is puur speculatie hoor.![]()
![]()
Uhu. En als een vrouw zegt dat het lelijk is, gaan ze samen snel naar de meubelboulevard.quote:Op zondag 22 september 2024 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
De keuken van Jan van bijna 60 in Groningen is zo'n jaren 80 Bruynzeel.
Hij was wel pico bello spic and span trouwens, dat wel.
Zijn tafel, stoelen en kast in de woonkamer waren ook van ergens voor de milleniumwisseling, niet kneuterig, wel intens lelijk.
Verder leek het me wel een aardige man, daar wordt ook vast wel op geschreven door 55-plussers.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Nou, dat moet ik nog zien gebeuren, hij verzorgt het allemaal uitstekend dus het is nog als nieuw, ik ben er niet zo zeker van dat hij dat allemaal zomaar laat vervangen omdat een ander het vooral niet mooi vindt, want het is niet zo dat er iets mis mee is.quote:Op zondag 22 september 2024 21:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu. En als een vrouw zegt dat het lelijk is, gaan ze samen snel naar de meubelboulevard.
Daarbij wil hij met een jaar of 6 a 7 de boerderij weg doen dus dan zal er wel een ander huis ingericht moeten worden, hij lijkt me het type dat vindt dat daar dan maar op gewacht moet worden, als het dan toch vervangen moet worden.![]()
Valt wel mee. Door dat truitje wat ze aan had leek het allemaal wat groter.quote:
Hooguit cupje b denk ik. Kijk hier maar:
https://boerzoektvrouw.kr(...)dry-boer-zoekt-vrouw![]()
Jan wordt het 6e wiel aan de wagen dit seizoen.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
En ik denk die kippenboer met zwembad in de tuin en bar ergens in een bijgebouw. Dat scoort wel bij de meiden van 30 die zelf geen mogelijkheid op een koopwoning hebbenquote:Op zondag 22 september 2024 21:25 schreef Stepperoller het volgende:
De laatste krijgt denk ik de meeste brieven![]()
Over het algemeen wel moderne, zelfverzekerde boeren dit seizoen. Opvallend wel.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Meest opvallende vond ik dat de bloemkoolboer niet durfde te zeggen welke groente hij het leukste vond
Wel schattig bijna alsof hij als hij brocolli had gezegd daarmee zijn bloemkool niet genoeg aandacht geeft
Verder leuke boeren en ik heb er een hard hoofd in dat het paardenmeisje over haar onzekerheid heen komt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Nou, die 2 uit friesland en groningen compenseren dat wel.quote:Op zondag 22 september 2024 23:29 schreef Arcee het volgende:
Over het algemeen wel moderne, zelfverzekerde boeren dit seizoen. Opvallend wel.![]()
Die uit Groningen had het netste boerenbedrijf wat ik in tijden gezien heb. Ik denk dat hij zijn zaakjes goed op orde heeft. En zelfs met zijn beperkingen (die de hulp een beetje liet doorschemeren) zou ik zeggen petje af.quote:Op maandag 23 september 2024 08:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Nou, die 2 uit friesland en groningen compenseren dat wel.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
De echte wereldvreemde keuter boertjes lijken langzaam toch uit te sterven, er is natuurlijk ook wel wat veranderd in de afgelopen 20 jaar sinds dit programma ooit begon.quote:Op zondag 22 september 2024 23:29 schreef Arcee het volgende:
Over het algemeen wel moderne, zelfverzekerde boeren dit seizoen. Opvallend wel.٩๏̯͡๏)۶![]()
Ik heb het nog niet gezien, maar ik dacht dat de nieuwe opzet was om juist de kneuzerige rustigere types (die normaal 4 brieven krijgen) in het programma te zetten ipv 'de 200+ brieven boeren'. Of zijn ze alleen qua huis wat moderner?quote:Op maandag 23 september 2024 09:33 schreef Ronald het volgende:
[..]
De echte wereldvreemde keuter boertjes lijken langzaam toch uit te sterven, er is natuurlijk ook wel wat veranderd in de afgelopen 20 jaar sinds dit programma ooit begon.
En je kippenfabriek op de achtergrond.quote:Op zondag 22 september 2024 20:55 schreef InstortendeSter het volgende:
Zo’n vt-wonen huis met palmboomtuin en zwembad. Heel plastisch allemaal.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
quote:Op maandag 23 september 2024 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En je kippenfabriek op de achtergrond.
https://showbiz.headliner(...)tv-lovereality-18928quote:Op zondag 22 september 2024 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
Weet iemand wanneer de volgende aflevering is? (de briefselectie?) Ik las al wel dat je tot 6 oktober kan schrijven.quote:Traditiegetrouw duurt het enkele maanden voor de eerste afleveringen daadwerkelijk op televisie verschijnen, wat betekent dat de kijkers kunnen uitkijken naar nieuwe afleveringen in het voorjaar van 2025. Een specifieke datum voor de uitzendingen is nog niet bekend, maar het brieven schrijven kan binnenkort beginnen.![]()
Mooiste plek op je bedrijf en waarom?quote:Op maandag 23 september 2024 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind de entree van het bedrijf wel mooi. Uitstraling vind ik wel belangrijk; strak en opgeruimd.
Leukste klus?
Als er pas nieuwe kippen in de stal zitten en je dan door de stal loopt en dan mooie, gelukkige kippen ziet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste man deed niet aan 'vrije-uitloop'..quote:Op maandag 23 september 2024 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arme kipjes in zo'n klein hokje. Zijn dit nu 1 ster eitjes?
Vind het met dit programma altijd zo lastig om de boer dieronvriendelijk bezig te zien ( kippen zonder ruimte, kalfjes die bij moeders worden weggehaald, jonge paarden die niet het juiste te eten krijgen) leuk te vinden, althans, sympathiek.![]()
Dan kijk je toch niet als je er zoveel problemen mee hebt.quote:Op maandag 23 september 2024 19:52 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Beste man deed niet aan 'vrije-uitloop'..
Vind het met dit programma altijd zo lastig om de boer dieronvriendelijk bezig te zijn ( kippen zonder ruimte, kalfjes die bij moeders worden weggehaald, jonge paarden die niet het juiste te eten krijgen) leuk te vinden, althans, sympathiek.![]()
Betere slagingskans. Seizoen met Bertie was druilerigheid ten top.quote:Op maandag 23 september 2024 11:30 schreef Leandra het volgende:
Maar dat betekent dus wel herfst/winter opnames... jammer, ik zie het voorstellen liever in de winter en de opnames in het voorjaar/zomer, maar goed, misschien zijn sommigen dan te druk voor de citytrip.crap in = crap out![]()
Niks mis met een kritische noot.quote:Op maandag 23 september 2024 19:54 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet als je er zoveel problemen mee hebt.in de haak.![]()
Sowieso is die 1 ster-aanduiding heel triest hoor. Stelt echt weinig voor.quote:Op maandag 23 september 2024 19:52 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Beste man deed niet aan 'vrije-uitloop'..
Vind het met dit programma altijd zo lastig om de boer dieronvriendelijk bezig te zien ( kippen zonder ruimte, kalfjes die bij moeders worden weggehaald, jonge paarden die niet het juiste te eten krijgen) leuk te vinden, althans, sympathiek.in de haak.![]()
Alsof 3 sterren niet ook een drama is.quote:Op maandag 23 september 2024 21:08 schreef trui het volgende:
[..]
Sowieso is die 1 ster-aanduiding heel triest hoor. Stelt echt weinig voor.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vond die kippenboer niet per se het meest aantrekkelijke of interessante karakter. Beetje kil, berekenend, zakelijk. Zal vast een prima kerel zijn, maar niet mijn typeBen benieuwd wat voor vrouwen op hem schrijven. Er past vast ook een deksel op zijn potje.
Vond dat meisje ook wel bijzonder. Sowieso dichtgeplamuurd. En verder gok ik dat ze nog flink moet ontdooien voordat je haar echt te zien krijgt. Zal denk ik altijd wel een gesloten type blijven.
Somebody that I used to know![]()
Ik zie een aantal mensen hier ook schreeuwen dat ze zo lekker is, maar dat vind ik wel meevallen. Zeker geen vrouw die ouder wordt als een fles wijn, eerder als een stuk stokbrood.quote:Op maandag 23 september 2024 23:52 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vond die kippenboer niet per se het meest aantrekkelijke of interessante karakter. Beetje kil, berekenend, zakelijk. Zal vast een prima kerel zijn, maar niet mijn typeBen benieuwd wat voor vrouwen op hem schrijven. Er past vast ook een deksel op zijn potje.
Vond dat meisje ook wel bijzonder. Sowieso dichtgeplamuurd. En verder gok ik dat ze nog flink moet ontdooien voordat je haar echt te zien krijgt. Zal denk ik altijd wel een gesloten type blijven.
Voor Jan vrees ik een beetje. Ik twijfel of hij de 10 brieven wel gaat halen. Wat me vooral opviel, is dat hij de motoriek heeft van een oude man. Komt vast door al die bolletjesvla, daar word je snel oud van.
Die kippenboer zal er wel aardig wat krijgen. Jezus, wat een rijkdom zeg. Die zou wel met pensioen kunnen als hij zou willen denk ik. Lijkt me geen warme kerel.
Julius lijkt me ook een lastig verhaal. Ik vroeg me tijdens het kijken wel af hoe je aan zo'n gigantische onderlip komt. Is dat een genetisch verhaal of een kwestie van heel erg veel bijten?
Roel vond ik wat nietszeggend. Geen bijzondere uitstraling, ook niet bijzonder knap. Hij mag blij zijn met 10 brieven.
Martijn is dan wel weer een leuke kerel die gezegend is met een prima haarlijn bovendien. Dat helpt toch als man op die leeftijd, dan kun je de dingen gewoon allemaal wat luchtiger bekijken. Wel een beetje een flierefluiter ja.Mja![]()
Had boer Jan nu vloerbedekking in zijn keuken, waar de crew met modderpoten overheen was gelopen? Ieks!![]()
Helemaal eens, maar toch net iets meer rekening houdend met behoeften van 't dier. Ik had gehoopt dat supermarkten toch wat kritischer zouden gaan inkopen, maar het is echt enorm zoeken om daar iets te vinden dat wat meer sterren heeft.quote:Op maandag 23 september 2024 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof 3 sterren niet ook een drama is.in de haak.![]()
En een gezellig plastic tafelkleed.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:56 schreef Firuze60 het volgende:
Had boer Jan nu vloerbedekking in zijn keuken, waar de crew met modderpoten overheen was gelopen? Ieks!in de haak.![]()
Hahaha, dat was mij ook opgevallen, een smetvreesboer, weer iets anders.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:44 schreef trui het volgende:
[..]
En een gezellig plastic tafelkleed.![]()
Ja daar snap ik dus ook helemaal niets van, die plastic zeiltjes. Heb je een mooie tafel, leg je er een heel lelijk zeiltje op zodat je die tafel niet ziet.![]()
Ja mijn gedachte ook, een boer met smetvreesquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, dat was mij ook opgevallen, een smetvreesboer, weer iets anders.. Dat gaat wat worden met meerdere dames over de vloer.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik zou, als ik CEO van lactacyd was, direct inspringen op de komende afleveringen!quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn gedachte ook, een boer met smetvrees. Dat gaat wat worden met meerdere dames over de vloer.
![]()
Dat hoopte ik ook, maar helaas zijn het allemaal vrij normale types met over het algemeen een redelijk modern huisquote:Op maandag 23 september 2024 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien, maar ik dacht dat de nieuwe opzet was om juist de kneuzerige rustigere types (die normaal 4 brieven krijgen) in het programma te zetten ipv 'de 200+ brieven boeren'. Of zijn ze alleen qua huis wat moderner?٩๏̯͡๏)۶![]()
Die meid is veel te levendig en normaal om daar ook te willen wonen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De dag die je wist dat zou komen
Boer zoekt vrouw-boer Richard en Robin niet meer samen
Daar wil je toch niet zitten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Weer een Boer zoekt vrouw-baby geboren: Jouke en Karlijn verwelkomen zoon Joris
Mooi babynieuws voor Boer zoekt vrouw-boer Jouke en Karlijn: ze zijn de trotse ouders geworden van een zoon: Joris. ‘Het gaat zo goed met hem, hij groeit als kool', vertelt Jouke.
https://boerzoektvrouw.kr(...)oer-jouke-en-karlijn![]()
Ik had serieus wel een crush op boer Richard. Als het eerder uit was gegaan tussen hun, had ik hem serieus waarschijnlijk geschrevenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De dag die je wist dat zou komen
Boer zoekt vrouw-boer Richard en Robin niet meer samen![]()
Maar ik heb nu zelf sinds een half jaar een vriendEentje op 10 kilometer afstand. Wel een stuk overzichtelijker
.
Somebody that I used to know![]()
Volgende BzV Baby:
Nog meer babynieuws deze week! Ook Boer zoekt vrouw-boer Ronald en Eveline zijn de trotse ouders geworden van een zoon: Bjorn. ‘Het is zo mooi, zo’n kleintje. Dit is waarom ik meedeed aan Boer zoekt vrouw: een gezinnetje’, vertelt de gelukkige Ronald.
https://boerzoektvrouw.kr(...)ine-krijgen-een-zoon![]()
Weet iemand wanneer dit verder gaat? Meestal is dat toch nov-dec, met met kerst een kerstaflevering, en dan per 1 januari WIDM? Of komt BZV pas na WIDM? Of tegelijkertijd?Somebody that I used to know![]()
Op de website van avrotros staat dat het in 2025 verder gaat, zonder exacte datum of indicatie daarvan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:32 schreef Postbus100 het volgende:
Weet iemand wanneer dit verder gaat? Meestal is dat toch nov-dec, met met kerst een kerstaflevering, en dan per 1 januari WIDM? Of komt BZV pas na WIDM? Of tegelijkertijd?![]()
Heel mooi babynieuws voor Boer zoekt vrouw-boer Wim en Marit. Zij zijn de trotse ouders geworden van hun derde dochter: Puk. ‘We zijn super blij met ons meidenhuis’, vertelt Marit.
https://boerzoektvrouw.kr(...)vrouw-boer-wim-maritOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Boer Tom en zijn vrouw Marieke hebben ook een dochter gekregen. Derde kindje.
https://www.nu.nl/achterk(...)den-van-dochter.htmlSomebody that I used to know![]()
Vanaf 2 maart pas kunnen we kijken naar Boer zoekt vrouw![]()
Dat duurt nog zooooo lang.
Bron:
https://boerzoektvrouw.kr(...)creation=nieuwsbriefSmile, it's free therapy.![]()
2 maart pas.. dacht ook dat het rond kerst zou beginnen..quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:32 schreef Postbus100 het volgende:
Weet iemand wanneer dit verder gaat? Meestal is dat toch nov-dec, met met kerst een kerstaflevering, en dan per 1 januari WIDM? Of komt BZV pas na WIDM? Of tegelijkertijd?Smile, it's free therapy.![]()
Ik zat mij er ook al op te verheugen, dat het weer op tv kwam..quote:Op donderdag 19 december 2024 17:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
2 maart pas.. dacht ook dat het rond kerst zou beginnen..
Twee maart??
Zou het komen door het nieuwe concept, dat ze meer scenes verzamelen om er beter kijkvoer van te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is volgens mij altijd rond februari/maart dat het start.The love you take is equal to the love you make.![]()
Klopt, het start de laatste jaren wel vaker eind februari.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:35 schreef Lienekien het volgende:
Het is volgens mij altijd rond februari/maart dat het start.![]()
https://www.nu.nl/film/63(...)om-populariteit.htmlquote:Boer zoekt Vrouw ondergaat na 20 jaar metamorfose: 'Gaat niet om populariteit'
Boer zoekt Vrouw heeft na twintig jaar een kleine metamorfose ondergaan. Er vallen geen boeren af, het aantal brieven wordt niet vermeld en de groepsdate vindt op of rond de boerderij plaats. "Het zegt niets over de liefde", vertelt presentatrice Yvon Jaspers.
Ik weet niet of dit al bekend was, voor mij nog niet.
Beelden uit de lente of zomer. Heerlijk.
-edit
Oh dat was her oproepje.
Nee toch? 3 op eerste ontmoeting.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef Stepperoller het volgende:
Gingen ze nou ook maar met maar 3 vrouwen op speeddate?
Lijkt een beetje op het Amerikaanse plot. Daar gaan ze met 1 of 2 op een dagdate voor de logerweek.![]()
Ze schakelen elke 15 seconden naar een andere boer en ander moment. Kijkt lastig als je ze nog niet allemaal kent.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik word dus niet gek.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze schakelen elke 15 seconden naar een andere boer en ander moment. Kijkt lastig als je ze nog niet allemaal kent.![]()
Ik verstond net ook 3, maar dat zal 10 zijn geweest.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef Stepperoller het volgende:
Gingen ze nou ook maar met maar 3 vrouwen op speeddate?![]()
Dit. Ik ben een beetje confused de hele tijdquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze schakelen elke 15 seconden naar een andere boer en ander moment. Kijkt lastig als je ze nog niet allemaal kent.![]()
![]()
Ik dacht dat er een boer met zijn broer zat om die brieven uit te zoeken maar dat waren 2 boeren vlak voor de speeddates.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze schakelen elke 15 seconden naar een andere boer en ander moment. Kijkt lastig als je ze nog niet allemaal kent.
Doodsbang om het te verliezen van WvL en B&B vol liefde denk ik. Terwijl de charme van boer zoekt vrouw juist is dat het lekker traag en een stukje echter is dan de rest.![]()
Precies dit. Wat een chaos.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een boer met zijn broer zat om die brieven uit te zoeken maar dat waren 2 boeren vlak voor de speeddates.Moet het meteen 4 versnellingen vooruit?
Is Tanja niet te pittig voor Jan?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dit.quote:
Ik lees op X dat iemand hoopt dat dit het tempo van B&B vol liefde gaat volgen. Maar dat gaat toch niet zo snel als dit?![]()
Brieven overslaan prima. Maar elke 15 seconden andere mensen is pittig.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik wil slow tvI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Ze woont in Zeeland en reageerde op een man uit GRUN en vindt de afstand nu te ver? Oh oké.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Eens met de mensen hier die vinden dat het allemaal snel wisselt van boer naar boer naar boer.
Maar verder vind ik het vooral erg leuk dat het weer begonnen is![]()
![]()
Iemand enig idee waar Martijn woont? Verder dan Noord-Holland kom ik niet.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
ik kijk het straks terug. Hoop dat het leuk is weerquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze schakelen elke 15 seconden naar een andere boer en ander moment. Kijkt lastig als je ze nog niet allemaal kent.
edit: lees dat het tempo anders is![]()
Ik vind het allemaal leuke boeren, dus verder is het gewoon ouderwets leuk!quote:Op zondag 2 maart 2025 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik kijk het straks terug. Hoop dat het leuk is weer
edit: lees dat het tempo anders is![]()
![]()
Oh nee Martijn heeft ook iets. Ik zie meerdere dames na de date een roze verpakking in in handen hebben.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:45 schreef Stepperoller het volgende:
Martijn heeft geen goodiebag voor de dames, maar de andere twee wel![]()
Er zitten niet echt hele verlegen boeren bij.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:48 schreef S_E het volgende:
Ik mis wel de ongemakkelijke speeddates waar in 5 minuten 3 woorden gezegd worden
Het is dus ergens duidelijk dat ze niet meer selecteren op brieven maar alsnog de leukste boeren gekozen hebben?
erg vreemd dat zij schrijft en ook dat hij haar uitzoekt als ze daar al na 2 minuten over beginnen, inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ze woont in Zeeland en reageerde op een man uit GRUN en vindt de afstand nu te ver? Oh oké.
dan zou je als boer toch wel wat mensen uitzoeken die dichterbij wonen of in hun brief al aangeven totaal
geen moeite te hebben met al dat op en neer rijden.![]()
Hoe oud is Jan? Lijkt erop dat hij de toyboy gaat worden gezien zijn dates (kunnen allemaal zijn moeder zijn).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Misschien hebben ze het beter besproken en heb ik het gemist omdat ik het erg chaotisch vind.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
erg vreemd dat zij schrijft en ook dat hij haar uitzoekt als ze daar al na 2 minuten over beginnen, inderdaad.
dan zou je als boer toch wel wat mensen uitzoeken die dichterbij wonen of in hun brief al aangeven totaal
geen moeite te hebben met al dat op en neer rijden.
Je weet niet hoeveel brieven hij heeft gekregen. Misschien 5 en komt ze automatisch langs.
Maar zij schrijft wel bewust….Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jan is toch ook al dik 60 plus?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:51 schreef Pedroso het volgende:
Hoe oud is Jan? Lijkt erop dat hij de toyboy gaat worden gezien zijn dates (kunnen allemaal zijn moeder zijn).![]()
Ja, selectie is duidelijk al geweest. Toch jammer dat er geen Wietzes, Jochems of Annemaries meer tussenzitten.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zitten niet echt hele verlegen boeren bij.
Het is dus ergens duidelijk dat ze niet meer selecteren op brieven maar alsnog de leukste boeren gekozen hebben?![]()
oh ja, we zien inderdaad ook niet hoeveel brieven ze hebben gekregen! ik kijk het denk ik morgen nog eensquote:Op zondag 2 maart 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het beter besproken en heb ik het gemist omdat ik het erg chaotisch vind.
Je weet niet hoeveel brieven hij heeft gekregen. Misschien 5 en komt ze automatisch langs.
Maar zij schrijft wel bewust….
terug want ik heb het idee dat ik veel mis -zeker omdat ik hier ook nog mee zit te lezen![]()
![]()
En bang voor koeienquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ah ok. dacht dat ie ergens in de 50 was.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik dacht 59 ja.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah ok. dacht dat ie ergens in de 50 was.![]()
Ik dacht 57 of 59.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is echt raar gewoon!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Och ja ik zie het inderdaad 59,had ik niet gedacht.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik had ook iets jonger verwacht.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Och ja ik zie het inderdaad 59,had ik niet gedacht.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Er zijn veel leuke vrouwen om uit te kiezen voor ze.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik versta Jan niet altijd.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Klinkt alsof ze geen hobby’s heeft…Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
57 denk ikquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
1977 (website)quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zou ik hem niet geven, eind 40 zou ik ook geloven.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja ik was in de war met namenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou ik hem niet geven, eind 40 zou ik ook geloven.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ja Martijn is een hottiequote:Op zondag 2 maart 2025 21:07 schreef S_E het volgende:
Ik vind vooral dat Martijn leuke dames heeft! Maar hijzelf lijkt me ook een leuke man![]()
Ik vermoed dat die vrouwen denken dat martijn een beest is in bedI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Wel een beetje jammer dat Roel voor Feyenoord is, zo hebben we allemaal onze zwakheden
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja. Een beetje een niet typische boer.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:07 schreef S_E het volgende:
Ik vind vooral dat Martijn leuke dames heeft! Maar hijzelf lijkt me ook een leuke man![]()
Ik twijfel alleen of het geen lomperik is. (Maar ik vind ‘grote bek klein hartje’ dan ook een enorme afknapper.)Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Martijn zit wel een beetje als gargamel qua postuurI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Zware baardquote:Op zondag 2 maart 2025 21:08 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zit die Martijn altijd zo onderuitgezakt? Kan hij z’n nek überhaupt rechthouden?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Veel vrouwen komen ook aangelopen met een niet rechte rug.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Martijn zit wel een beetje als gargamel qua postuurOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zie je nu doet die weer raar met zijn nek als een kraanvogelI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Martijn zit wel een beetje als gargamel qua postuur![]()
![]()
Haha ja echt hè. Beetje hunchback van de Notre Dame.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Martijn zit wel een beetje als gargamel qua postuur![]()
Dat nageslacht zal dan wel zo krom als een hoepel wordenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel vrouwen komen ook aangelopen met een niet rechte rug.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Oh Ik las garnaal.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Martijn zit wel een beetje als gargamel qua postuur
@DKUpOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Tja, dat laatste heb je natuurlijk best vaak bij boeren.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Een beetje een niet typische boer.![]()
Ik twijfel alleen of het geen lomperik is. (Maar ik vind ‘grote bek klein hartje’ dan ook een enorme afknapper.)Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco![]()
Dates van Jan zijn wel een beetje desperate heb ik de indruk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Op zich ook wel passend binnen de contextquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Heeft Jan niet iets van smetvrees? Vond het in het voorstellingen al apart en hij begint er direct over bij de dates.
Dat wordt nog wel een dingetje bij het logeren gok ik.![]()
Ja mss door veel zwaar sjouwen of zoquote:Op zondag 2 maart 2025 21:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Haha ja echt hè. Beetje hunchback van de Notre Dame.
Fysio kan hem wel goed doen denk ikI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ja, zoiets wel.Maar dat wordt vast ook lekker aangedikt door de regiequote:Op zondag 2 maart 2025 21:11 schreef S_E het volgende:
Heeft Jan niet iets van smetvrees? Vond het in het voorstellingen al apart en hij begint er direct over bij de dates.
Dat wordt nog wel een dingetje bij het logeren gok ik.Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco![]()
Jan gaat voor het uiterlijk. Lijkt me totaal geen match tussen hem en Karina.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Allemaal een bepaald type neerzetten.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:12 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, zoiets wel.Maar dat wordt vast ook lekker aangedikt door de regieOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
De dames komen wel bijna allemaal met een big smile naar buiten. Leuk!
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco![]()
Huh? Wat bedoel jequote:Op zondag 2 maart 2025 21:14 schreef Remco het volgende:
Martijn heeft heel veel dates die als ze in de 50 zouden zijn echt mooi zijn, zijn ze 40 dan niet.![]()
Zijn allemaal rond de 50 denk ik. Niets mis mee.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:14 schreef Remco het volgende:
Martijn heeft heel veel dates die als ze in de 50 zouden zijn echt mooi zijn, zijn ze 40 dan niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zij is nog wat te kinderlijk voor een boer vermoed ikI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dat ze binnen 10 jaar mooier zullen worden?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Nee meer dat ik die leeftijden niet kan schatten. Die laatste, is ze eind 40 vind ik haar echt een mooie vrouw, is ze 40 vind ik haar er oud uitzien voor haar leeftijd.quote:![]()
Jan gaat alleen voor het uiterlijk?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dat was wel duidelijk ja. Dat gaat dus niets worden met de dates.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja lijkt het op, die zoekt een knappe huishoudster lijkt het welquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Maar als er geen aantrekkingskracht is? Dan houdt het toch op?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat klopt wel, maar je wil toch wel meer dan dat?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als er geen aantrekkingskracht is? Dan houdt het toch op?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Oh toch niet alleen voor het uiterlijkI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Of hij houdt wel van een kort pittig kapsel?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh toch niet alleen voor het uiterlijkYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Zeker. Maar als je iemand niet aan wil raken dan kun je toch weinig met een fijn innerlijk?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar je wil toch wel meer dan dat?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: