SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Waarvan ze die ene dag samen terug rijden, dus als ze vervolgens een week blijft is zijn "schade" redelijk beperkt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is dan twee dagen kwijt om haar op te halen.
Die reis samen terug zie ik niet direct als "een dag kwijt zijn", die brengen ze gewoon samen door.![]()
Die donderse knakker zou zonder Robin toch ook wel eens in Nederland komen om vrienden/familie te bezoeken (voor een bijzondere gebeurtenis), misschien viel dat mooi samen met Robin's bezoek waardoor ze samen in de auto konden naar Slovakia.![]()
Annemiek Koekoek inmiddels al zwanger van haar eerste kindje.![]()
Nouja, ze is 29. Kan eigenlijk ook wel prima. Maar gaat dan toch hard.![]()
Janine van ‘Boer zoekt Vrouw’ zet nieuwe stap in relatie met Sander
Sander en Janine op de Schophemerheide bij Noorbeek.
Sander en Janine op de Schophemerheide bij Noorbeek. — © Annemiek Mommers
Schaapsherder Janine Lardinois uit Epen heeft een nieuwe stap gezet in haar relatie met Sander, die ze via het populaire televisieprogramma ‘Boer zoekt Vrouw’ heeft leren kennen. Het koppel is gaan samenwonen.
Redactie
Vrijdag 8 december 2023 om 18:41
Janine en Sander hebben op Instagram bekendgemaakt dat ze nu samen wonen in de boerderij op de Eperheide, met weids uitzicht over het Zuid-Limburgs Heuvelland. De liefde heeft Sander weggedreven uit het Friese Lollum. Sander wist al meteen, na Janines oproep op tv, dat de Epense helemaal zijn type was en dus ging hij er vol voor.
Maar het heen en weer reizen was ‘op een gegeven moment niet meer vol te houden’, zo vertelt Janine. Ze noemt deze volgende stap in hun relatie ‘eng’, maar de boeren hebben elkaar gevonden. „Maar hij heeft natuurlijk niet de makkelijkste meid getroffen”, lacht ze. „Ik ben niet heel erg een zorgzaam typetje en hij heeft dat van huis uit toch wel een beetje meegekregen.”
Sander heeft nog geen spijt van zijn vertrek uit zijn geliefde Friesland. „Natuurlijk is het Janine waarvoor ik ben gekomen, maar wat er omheen is, is ook mooi. (...) Er is hier altijd wat te doen.”
De twee hebben al vakantieplannen gemaakt. „Kijken of we dat aankunnen”, grinnikt het stel.
Mooi voor zewel
dat ze het nog steeds allemaal eng vindt
![]()
Haico en Ellen niet meer samen
Verdrietig nieuws: Haico en Ellen hebben besloten niet samen verder te gaan.
'In de afgelopen maanden hebben we elkaar beter leren kennen en zijn we nu tot het besluit gekomen dat we helaas niet zo goed bij elkaar passen als we zo graag hadden gehoopt en gedacht', vertellen Haico en Ellen. 'We zijn elkaar erg dankbaar voor dit mooie avontuur en hebben nog steeds goed contact met elkaar.'
Bron: bzv websiteThe love you take is equal to the love you make.![]()
https://www.ad.nl/show/bo(...)ls-gehoopt~a335a564/quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Haico en Ellen niet meer samen
Verdrietig nieuws: Haico en Ellen hebben besloten niet samen verder te gaan.
'In de afgelopen maanden hebben we elkaar beter leren kennen en zijn we nu tot het besluit gekomen dat we helaas niet zo goed bij elkaar passen als we zo graag hadden gehoopt en gedacht', vertellen Haico en Ellen. 'We zijn elkaar erg dankbaar voor dit mooie avontuur en hebben nog steeds goed contact met elkaar.'
Bron: bzv website![]()
leuk voor 'm!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:51 schreef lily het volgende:
Haico is weer verliefd
https://www.libelle.nl/es-bfca7b0b/in de haak.![]()
Zin in 't nieuwe seizoen jongons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:22 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Zin in 't nieuwe seizoen jongons?welk nieuwe seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja![]()
Er is recent het nodige babynieuws.
Jan en Rianne verwachten hun derde kind (een dochter). (Jan was schapenhouder op Texel, inmiddels geëmigreerd naar Denemarken).
Jouke en Karlijn verwachten hun eerste kind. (Jouke is melkveehouder in Friesland.)
Annemiek is bevallen van een zoon. (Annemiek is melkveehouder in Drenthe.)The love you take is equal to the love you make.![]()
Jezus.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:00 schreef NedKelly het volgende:
Was dit politieke nieuws al eerder voorbij gekomen in dit topic?
[ x ]in de haak.![]()
Moest even zoeken met wie zij was. Boer Bastiaan uit Zeeland. Niet meer samen.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:00 schreef NedKelly het volgende:
Was dit politieke nieuws al eerder voorbij gekomen in dit topic?
[ x ]
Femke Wiersma, die met boer Gijsbert trouwde en na drie kinderen van hem scheidde, zit voor BBB in de provinciale staten van Friesland.The love you take is equal to the love you make.![]()
Vier.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moest even zoeken met wie zij was. Boer Bastiaan uit Zeeland. Niet meer samen.
Femke Wiersma, die met boer Gijsbert trouwde en na drie kinderen van hem scheidde, zit voor BBB in de provinciale staten van Friesland.Als jij wou dan verfde jij de wolken blauw.![]()
Jaaaa Jouke, zo leuk!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:10 schreef Lienekien het volgende:
Er is recent het nodige babynieuws.
Jan en Rianne verwachten hun derde kind (een dochter). (Jan was schapenhouder op Texel, inmiddels geëmigreerd naar Denemarken).
Jouke en Karlijn verwachten hun eerste kind. (Jouke is melkveehouder in Friesland.)
Annemiek is bevallen van een zoon. (Annemiek is melkveehouder in Drenthe.)![]()
![]()
quote:Precies.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze had al 1 en daarna nog 3 met hem toch?The love you take is equal to the love you make.![]()
En wordt nu minister van Landbouw.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moest even zoeken met wie zij was. Boer Bastiaan uit Zeeland. Niet meer samen.
Femke Wiersma, die met boer Gijsbert trouwde en na drie kinderen van hem scheidde, zit voor BBB in de provinciale staten van Friesland.![]()
Nou ja, het had ook nog Bart Kemp kunnen worden, voormalig voorman van Agractie.quote:
Dat hij in beeld was ging wel rond iig, daar word je nog minder vrolijk van.![]()
Dat het nog erger kon, is amper een troost.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, het had ook nog Bart Kemp kunnen worden, voormalig voorman van Agractie.
Dat hij in beeld was ging wel rond iig, daar word je nog minder vrolijk van.The love you take is equal to the love you make.![]()
De startdatum van het nieuwe seizoen is bekend
Jaaa, eindelijk mogen we verklappen wanneer we weer van start gaan met het nieuwe seizoen van Boer zoekt vrouw!
Op zondag 22 september is het zover, dan stelt Yvon de nieuwe boeren aan je voor.
'Ik kan alvast vertellen dat we weer hele leuke, lieve en unieke boeren gaan volgen en dat ze staan te trappelen om te starten met dit grote liefdesavontuur', vertelt Yvon.![]()
Ik heb het gevoel dat het vorige seizoen niet eens zolang geleden is.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Bron: Lindaquote:Liefdesgeluk van Haico uit 'Boer zoekt Vrouw' (opnieuw) voorbij: 'Hebben het samen besloten'
Verdrietig nieuws uit Boer zoekt Vrouw-land, want boer Haico en de vijftien jaar jongere Linda zijn uit elkaar. Helaas heeft cupido nog niet raak geschoten op het Deense platteland, maar de boer houdt hoop.
Na de kortstondige relatie met Jasmijn en het liefdesavontuur met Ellen, strandt nu ook de relatie met Linda uit Nijmegen.
Haico hoteldebotel
In april dit jaar gaf Haico aan weer hoteldebotel te zijn. Dit keer op een vrouw die niet meedeed aan het programma, maar ook dit mocht niet slagen. “Een paar weken geleden hebben we samen besloten dat het we toch niet goed genoeg bij elkaar passen”, vertelt Haico aan KRO-NCRV. “Ik vind het heel jammer dat het tot nu toe niet is gelukt om de liefde te vinden.”
Voor nu heeft de boer besloten om even bij te komen van alle liefdesperikelen, maar in de toekomst hoopt hij zeker weer open te staan voor een nieuw liefdesavontuur.
Goed contact
Gelukkig heeft Haico nog goed contact met BZV-kandidaten Ellen, Jasmijn en Wendy. “We feliciteren elkaar op verjaardagen en eens in de zoveel tijd appen we over hoe het nu gaat. Wie weet drinken we ooit weer eens een kopje koffie met elkaar.”
Die man is zo desperate.Houdt nog steeds ieder mens met een gat open als optie volgens mij.
![]()
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bron: Linda
Die man is zo desperate.Houdt nog steeds ieder mens met een gat open als optie volgens mij.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Vrouwen zonder enige ervaring weten dat wel?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:49 schreef TAmaru het volgende:
Het is wel normaal dat een man zonder enige ervaring niet goed weet wat hij wil.
Mijn jeugdliefde (v) en ik (m) zijn nog steeds samen ondanks dat we elkaar zonder enige ervaring ontmoeten. Dus deze man is het wel degelijk gelukt te vinden wat hij wil![]()
![]()
Nee meestal ook nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vrouwen zonder enige ervaring weten dat wel?
Mijn jeugdliefde (v) en ik (m) zijn nog steeds samen ondanks dat we elkaar zonder enige ervaring ontmoeten. Dus deze man is het wel degelijk gelukt te vinden wat hij wil
maar jullie hebben misschien geluk gehad
bij sommige mensen, zoals ik, duurt het gewoon langer
ik was ook best oud toen ik voor het eerst een beetje toe was aan een relatie en toen had ik ook niet meteen de juiste te pakkenMja![]()
Waarom dat meteen labelen als 'desperate'? Hij had inderdaad nog wel wat ervaring in te halen. Helemaal niet zo gek dat dit niet allemaal meteen leidt tot een langdurige relatie.in de haak.![]()
Kan natuurlijk, maar 't is wel een uitzondering. En ik vind 't eigenlijk ook wel gezond als mensen eerst wat ervaringen opdoen met een paar verschillende partners. Al lijkt het voor hem wel wat extra vervelend dat 't allemaal meteen in de media komt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vrouwen zonder enige ervaring weten dat wel?
Mijn jeugdliefde (v) en ik (m) zijn nog steeds samen ondanks dat we elkaar zonder enige ervaring ontmoeten. Dus deze man is het wel degelijk gelukt te vinden wat hij wilin de haak.![]()
https://boerzoektvrouw.kr(...)aar-iets-anders-doenquote:Yvon Jaspers: 'We gaan het dit jaar iets anders doen! Op 22 september maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van het begin tot het eind op televisie volgen. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans. Voor de tv-kijker betekent dit nog meer dates, nog meer logeerpartijen en hopelijk nog meer liefde! De afgelopen maanden ben ik kriskras door Nederland gereden om de boeren alvast beter te leren kennen. Ik bewonder het dat ze hun persoonlijke verhaal en hoop met ons delen. Dat blijft ook na twintig jaar Boer zoekt vrouw heel erg bijzonder.'![]()
Bijzondere boeren ik hoop een boer van farmers defense force, een rabiate anti milieu boer, een boer die nog met een paard ploegt, een boer met een holistische paardenknuffelstal, een boer die weigert planten en dieren te kweken omdat god dat niet wil en een boer die eigenlijk een xtc lab runt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:00 schreef EdVe het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)aar-iets-anders-doen
[..]En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bijzondere boeren ik hoop een boer van farmers defense force, een rabiate anti milieu boer, een boer die nog met een paard ploegt, een boer met een holistische paardenknuffelstal, een boer die weigert planten en dieren te kweken omdat god dat niet wil en een boer die eigenlijk een xtc lab runt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dan zullen ze wel niet genoeg boeren hebben kunnen vinden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:00 schreef EdVe het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)aar-iets-anders-doen
[..]![]()
Dat kan, maar ik denk ook wel een strategische keuze. Je hebt nu meer kans dat een totaal wereldvreemd type mee doet en dat willen de meeste kijkers zien. Die vielen vaak af wegens te weinig brieven. Dit zou wel eens weer wat ouderwets boeiende types kunnen opleveren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel niet genoeg boeren hebben kunnen vinden.٩๏̯͡๏)۶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: