Jaaaa Jouke, zo leuk!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:10 schreef Lienekien het volgende:
Er is recent het nodige babynieuws.
Jan en Rianne verwachten hun derde kind (een dochter). (Jan was schapenhouder op Texel, inmiddels geėmigreerd naar Denemarken).
Jouke en Karlijn verwachten hun eerste kind. (Jouke is melkveehouder in Friesland.)
Annemiek is bevallen van een zoon. (Annemiek is melkveehouder in Drenthe.)
quote:
Precies.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze had al 1 en daarna nog 3 met hem toch?
En wordt nu minister van Landbouw.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moest even zoeken met wie zij was. Boer Bastiaan uit Zeeland. Niet meer samen.
Femke Wiersma, die met boer Gijsbert trouwde en na drie kinderen van hem scheidde, zit voor BBB in de provinciale staten van Friesland.
Nou ja, het had ook nog Bart Kemp kunnen worden, voormalig voorman van Agractie.quote:
Dat het nog erger kon, is amper een troost.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, het had ook nog Bart Kemp kunnen worden, voormalig voorman van Agractie.
Dat hij in beeld was ging wel rond iig, daar word je nog minder vrolijk van.
Bron: Lindaquote:Liefdesgeluk van Haico uit 'Boer zoekt Vrouw' (opnieuw) voorbij: 'Hebben het samen besloten'
Verdrietig nieuws uit Boer zoekt Vrouw-land, want boer Haico en de vijftien jaar jongere Linda zijn uit elkaar. Helaas heeft cupido nog niet raak geschoten op het Deense platteland, maar de boer houdt hoop.
Na de kortstondige relatie met Jasmijn en het liefdesavontuur met Ellen, strandt nu ook de relatie met Linda uit Nijmegen.
Haico hoteldebotel
In april dit jaar gaf Haico aan weer hoteldebotel te zijn. Dit keer op een vrouw die niet meedeed aan het programma, maar ook dit mocht niet slagen. “Een paar weken geleden hebben we samen besloten dat het we toch niet goed genoeg bij elkaar passen”, vertelt Haico aan KRO-NCRV. “Ik vind het heel jammer dat het tot nu toe niet is gelukt om de liefde te vinden.”
Voor nu heeft de boer besloten om even bij te komen van alle liefdesperikelen, maar in de toekomst hoopt hij zeker weer open te staan voor een nieuw liefdesavontuur.
Goed contact
Gelukkig heeft Haico nog goed contact met BZV-kandidaten Ellen, Jasmijn en Wendy. “We feliciteren elkaar op verjaardagen en eens in de zoveel tijd appen we over hoe het nu gaat. Wie weet drinken we ooit weer eens een kopje koffie met elkaar.”
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bron: Linda
Die man is zo desperate.Houdt nog steeds ieder mens met een gat open als optie volgens mij.
Vrouwen zonder enige ervaring weten dat wel?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:49 schreef TAmaru het volgende:
Het is wel normaal dat een man zonder enige ervaring niet goed weet wat hij wil.
Nee meestal ook nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vrouwen zonder enige ervaring weten dat wel?
Mijn jeugdliefde (v) en ik (m) zijn nog steeds samen ondanks dat we elkaar zonder enige ervaring ontmoeten. Dus deze man is het wel degelijk gelukt te vinden wat hij wil
Kan natuurlijk, maar 't is wel een uitzondering. En ik vind 't eigenlijk ook wel gezond als mensen eerst wat ervaringen opdoen met een paar verschillende partners. Al lijkt het voor hem wel wat extra vervelend dat 't allemaal meteen in de media komt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vrouwen zonder enige ervaring weten dat wel?
Mijn jeugdliefde (v) en ik (m) zijn nog steeds samen ondanks dat we elkaar zonder enige ervaring ontmoeten. Dus deze man is het wel degelijk gelukt te vinden wat hij wil
quote:Yvon Jaspers: 'We gaan het dit jaar iets anders doen! Op 22 september maak je kennis met zes bijzondere boeren en van alle zes blijven we het liefdesavontuur van het begin tot het eind op televisie volgen. Op deze manier speelt het aantal brieven geen rol en krijgt iedereen een kans. Voor de tv-kijker betekent dit nog meer dates, nog meer logeerpartijen en hopelijk nog meer liefde! De afgelopen maanden ben ik kriskras door Nederland gereden om de boeren alvast beter te leren kennen. Ik bewonder het dat ze hun persoonlijke verhaal en hoop met ons delen. Dat blijft ook na twintig jaar Boer zoekt vrouw heel erg bijzonder.'
Bijzondere boeren ik hoop een boer van farmers defense force, een rabiate anti milieu boer, een boer die nog met een paard ploegt, een boer met een holistische paardenknuffelstal, een boer die weigert planten en dieren te kweken omdat god dat niet wil en een boer die eigenlijk een xtc lab runt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:00 schreef EdVe het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)aar-iets-anders-doen
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bijzondere boeren ik hoop een boer van farmers defense force, een rabiate anti milieu boer, een boer die nog met een paard ploegt, een boer met een holistische paardenknuffelstal, een boer die weigert planten en dieren te kweken omdat god dat niet wil en een boer die eigenlijk een xtc lab runt.
Dan zullen ze wel niet genoeg boeren hebben kunnen vinden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:00 schreef EdVe het volgende:
https://boerzoektvrouw.kr(...)aar-iets-anders-doen
[..]
Dat kan, maar ik denk ook wel een strategische keuze. Je hebt nu meer kans dat een totaal wereldvreemd type mee doet en dat willen de meeste kijkers zien. Die vielen vaak af wegens te weinig brieven. Dit zou wel eens weer wat ouderwets boeiende types kunnen opleveren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel niet genoeg boeren hebben kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |