En een gezellig plastic tafelkleed.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:56 schreef Firuze60 het volgende:
Had boer Jan nu vloerbedekking in zijn keuken, waar de crew met modderpoten overheen was gelopen? Ieks!
Hahaha, dat was mij ook opgevallen, een smetvreesboer, weer iets anders.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:44 schreef trui het volgende:
[..]
En een gezellig plastic tafelkleed.
Ja mijn gedachte ook, een boer met smetvreesquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, dat was mij ook opgevallen, een smetvreesboer, weer iets anders.
Ik zou, als ik CEO van lactacyd was, direct inspringen op de komende afleveringen!quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mijn gedachte ook, een boer met smetvrees. Dat gaat wat worden met meerdere dames over de vloer.
Dat hoopte ik ook, maar helaas zijn het allemaal vrij normale types met over het algemeen een redelijk modern huisquote:Op maandag 23 september 2024 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien, maar ik dacht dat de nieuwe opzet was om juist de kneuzerige rustigere types (die normaal 4 brieven krijgen) in het programma te zetten ipv 'de 200+ brieven boeren'. Of zijn ze alleen qua huis wat moderner?
Die meid is veel te levendig en normaal om daar ook te willen wonen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De dag die je wist dat zou komen
Boer zoekt vrouw-boer Richard en Robin niet meer samen
Ik had serieus wel een crush op boer Richard. Als het eerder uit was gegaan tussen hun, had ik hem serieus waarschijnlijk geschrevenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De dag die je wist dat zou komen
Boer zoekt vrouw-boer Richard en Robin niet meer samen
Op de website van avrotros staat dat het in 2025 verder gaat, zonder exacte datum of indicatie daarvan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:32 schreef Postbus100 het volgende:
Weet iemand wanneer dit verder gaat? Meestal is dat toch nov-dec, met met kerst een kerstaflevering, en dan per 1 januari WIDM? Of komt BZV pas na WIDM? Of tegelijkertijd?
2 maart pas.. dacht ook dat het rond kerst zou beginnen..quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:32 schreef Postbus100 het volgende:
Weet iemand wanneer dit verder gaat? Meestal is dat toch nov-dec, met met kerst een kerstaflevering, en dan per 1 januari WIDM? Of komt BZV pas na WIDM? Of tegelijkertijd?
Ik zat mij er ook al op te verheugen, dat het weer op tv kwam..quote:Op donderdag 19 december 2024 17:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
2 maart pas.. dacht ook dat het rond kerst zou beginnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, het start de laatste jaren wel vaker eind februari.quote:Op donderdag 19 december 2024 20:35 schreef Lienekien het volgende:
Het is volgens mij altijd rond februari/maart dat het start.
https://www.nu.nl/film/63(...)om-populariteit.htmlquote:Boer zoekt Vrouw ondergaat na 20 jaar metamorfose: 'Gaat niet om populariteit'
Boer zoekt Vrouw heeft na twintig jaar een kleine metamorfose ondergaan. Er vallen geen boeren af, het aantal brieven wordt niet vermeld en de groepsdate vindt op of rond de boerderij plaats. "Het zegt niets over de liefde", vertelt presentatrice Yvon Jaspers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |