Nee toch? 3 op eerste ontmoeting.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef Stepperoller het volgende:
Gingen ze nou ook maar met maar 3 vrouwen op speeddate?
Ik word dus niet gek.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze schakelen elke 15 seconden naar een andere boer en ander moment. Kijkt lastig als je ze nog niet allemaal kent.
Ik verstond net ook 3, maar dat zal 10 zijn geweest.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:30 schreef Stepperoller het volgende:
Gingen ze nou ook maar met maar 3 vrouwen op speeddate?
Dit. Ik ben een beetje confused de hele tijdquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ze schakelen elke 15 seconden naar een andere boer en ander moment. Kijkt lastig als je ze nog niet allemaal kent.
Ik dacht dat er een boer met zijn broer zat om die brieven uit te zoeken maar dat waren 2 boeren vlak voor de speeddates.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Precies dit. Wat een chaos.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een boer met zijn broer zat om die brieven uit te zoeken maar dat waren 2 boeren vlak voor de speeddates.
Dit.quote:
ik kijk het straks terug. Hoop dat het leuk is weerquote:Op zondag 2 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |