Valt wel mee, toch? Anders bleven er uiteindelijk 5 over om te volgen en nu volgen we er gelijk 6.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:43 schreef Nielojram75 het volgende:
Ook BZV kiest voor het rariteiten-kabinet, goed afgekeken bij de commerciėlen!
Heb er zin in![]()
Uiteraard jammer dat ze hun principes laten varen voor de kijkcijfers
Denk dat menig man wel een kunstje op Maud kan, misschien niet voor een duurzame langere tijd maar zo voor een paar keer zal er genoeg interesse zijn. Evert kan ook veel zelfvertrouwen putten uit deze ervaring.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Sneu voor allebei. Beiden wat alternatief en misschien beiden ook geen doorsnee mensen die heel snel weer aan de partner komen. Ik gun ze het beste.
Ik hoop dat Maud mee leest hier!quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Denk dat menig man wel een kunstje op Maud kan, misschien niet voor een duurzame langere tijd maar zo voor een paar keer zal er genoeg interesse zijn.
Maud is te goed voor Fok, die zit op speciale yoga forumsquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Maud mee leest hier!
Dit is toch een mooie opsteker van jou voor haar! Zal haar goed doen.
Mee eens. Ik vind het wel slim.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:05 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik denk ook wel een strategische keuze. Je hebt nu meer kans dat een totaal wereldvreemd type mee doet en dat willen de meeste kijkers zien. Die vielen vaak af wegens te weinig brieven. Dit zou wel eens weer wat ouderwets boeiende types kunnen opleveren.
Goed punt ja. Voor Evert was dit geweldig.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Denk dat menig man wel een kunstje op Maud kan, misschien niet voor een duurzame langere tijd maar zo voor een paar keer zal er genoeg interesse zijn. Evert kan ook veel zelfvertrouwen putten uit deze ervaring.
Wekker zetten!quote:
Oei, ik kijk ook Robinson.quote:
Of opnemenquote:Op zondag 22 september 2024 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, ik kijk ook Robinson.
Keuzes, keuzes.
Ja maar nu krijgen we het vervolg te zienquote:Op zondag 22 september 2024 12:30 schreef Remco het volgende:
[..]
Nouja beginnen, na vandaag een half jaar wachten op de volgende aflevering.
Oh dan kijk ik het terug.quote:Op zondag 22 september 2024 12:30 schreef Remco het volgende:
[..]
Nouja beginnen, na vandaag een half jaar wachten op de volgende aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |