57 denk ikquote:
1977 (website)quote:
Zou ik hem niet geven, eind 40 zou ik ook geloven.quote:
Ja ik was in de war met namenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou ik hem niet geven, eind 40 zou ik ook geloven.
Ja Martijn is een hottiequote:Op zondag 2 maart 2025 21:07 schreef S_E het volgende:
Ik vind vooral dat Martijn leuke dames heeft! Maar hijzelf lijkt me ook een leuke man
Ja. Een beetje een niet typische boer.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:07 schreef S_E het volgende:
Ik vind vooral dat Martijn leuke dames heeft! Maar hijzelf lijkt me ook een leuke man
Zware baardquote:Op zondag 2 maart 2025 21:08 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zit die Martijn altijd zo onderuitgezakt? Kan hij z’n nek überhaupt rechthouden?
Veel vrouwen komen ook aangelopen met een niet rechte rug.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Martijn zit wel een beetje als gargamel qua postuur
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Haha ja echt hè. Beetje hunchback van de Notre Dame.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat nageslacht zal dan wel zo krom als een hoepel wordenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel vrouwen komen ook aangelopen met een niet rechte rug.
Oh Ik las garnaal.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja, dat laatste heb je natuurlijk best vaak bij boeren.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Een beetje een niet typische boer.![]()
Ik twijfel alleen of het geen lomperik is. (Maar ik vind ‘grote bek klein hartje’ dan ook een enorme afknapper.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |