Ik vind het allemaal leuke boeren, dus verder is het gewoon ouderwets leuk!quote:Op zondag 2 maart 2025 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik kijk het straks terug. Hoop dat het leuk is weer
edit: lees dat het tempo anders is![]()
![]()
Oh nee Martijn heeft ook iets. Ik zie meerdere dames na de date een roze verpakking in in handen hebben.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:45 schreef Stepperoller het volgende:
Martijn heeft geen goodiebag voor de dames, maar de andere twee wel
Er zitten niet echt hele verlegen boeren bij.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:48 schreef S_E het volgende:
Ik mis wel de ongemakkelijke speeddates waar in 5 minuten 3 woorden gezegd worden
erg vreemd dat zij schrijft en ook dat hij haar uitzoekt als ze daar al na 2 minuten over beginnen, inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ze woont in Zeeland en reageerde op een man uit GRUN en vindt de afstand nu te ver? Oh oké.
Misschien hebben ze het beter besproken en heb ik het gemist omdat ik het erg chaotisch vind.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
erg vreemd dat zij schrijft en ook dat hij haar uitzoekt als ze daar al na 2 minuten over beginnen, inderdaad.
dan zou je als boer toch wel wat mensen uitzoeken die dichterbij wonen of in hun brief al aangeven totaal
geen moeite te hebben met al dat op en neer rijden.
Jan is toch ook al dik 60 plus?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:51 schreef Pedroso het volgende:
Hoe oud is Jan? Lijkt erop dat hij de toyboy gaat worden gezien zijn dates (kunnen allemaal zijn moeder zijn).
Ja, selectie is duidelijk al geweest. Toch jammer dat er geen Wietzes, Jochems of Annemaries meer tussenzitten.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zitten niet echt hele verlegen boeren bij.
Het is dus ergens duidelijk dat ze niet meer selecteren op brieven maar alsnog de leukste boeren gekozen hebben?
oh ja, we zien inderdaad ook niet hoeveel brieven ze hebben gekregen! ik kijk het denk ik morgen nog eensquote:Op zondag 2 maart 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het beter besproken en heb ik het gemist omdat ik het erg chaotisch vind.
Je weet niet hoeveel brieven hij heeft gekregen. Misschien 5 en komt ze automatisch langs.
Maar zij schrijft wel bewust….
En bang voor koeienquote:
Ah ok. dacht dat ie ergens in de 50 was.quote:
Ik dacht 59 ja.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah ok. dacht dat ie ergens in de 50 was.
Ik dacht 57 of 59.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och ja ik zie het inderdaad 59,had ik niet gedacht.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik had ook iets jonger verwacht.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Och ja ik zie het inderdaad 59,had ik niet gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |