Op zich ook wel passend binnen de contextquote:
Ja mss door veel zwaar sjouwen of zoquote:Op zondag 2 maart 2025 21:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Haha ja echt hè. Beetje hunchback van de Notre Dame.
Ja, zoiets wel.Maar dat wordt vast ook lekker aangedikt door de regiequote:Op zondag 2 maart 2025 21:11 schreef S_E het volgende:
Heeft Jan niet iets van smetvrees? Vond het in het voorstellingen al apart en hij begint er direct over bij de dates.
Dat wordt nog wel een dingetje bij het logeren gok ik.
Allemaal een bepaald type neerzetten.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:12 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, zoiets wel.Maar dat wordt vast ook lekker aangedikt door de regie
Huh? Wat bedoel jequote:Op zondag 2 maart 2025 21:14 schreef Remco het volgende:
Martijn heeft heel veel dates die als ze in de 50 zouden zijn echt mooi zijn, zijn ze 40 dan niet.
Zijn allemaal rond de 50 denk ik. Niets mis mee.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:14 schreef Remco het volgende:
Martijn heeft heel veel dates die als ze in de 50 zouden zijn echt mooi zijn, zijn ze 40 dan niet.
Dat ze binnen 10 jaar mooier zullen worden?quote:
Nee meer dat ik die leeftijden niet kan schatten. Die laatste, is ze eind 40 vind ik haar echt een mooie vrouw, is ze 40 vind ik haar er oud uitzien voor haar leeftijd.quote:
Dat was wel duidelijk ja. Dat gaat dus niets worden met de dates.quote:
Ja lijkt het op, die zoekt een knappe huishoudster lijkt het welquote:
Maar als er geen aantrekkingskracht is? Dan houdt het toch op?quote:
Dat klopt wel, maar je wil toch wel meer dan dat?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als er geen aantrekkingskracht is? Dan houdt het toch op?
Of hij houdt wel van een kort pittig kapsel?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh toch niet alleen voor het uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |