ja die gaat vast mega veel brieven krijgen zeker nu ze dat zwembad laten zienquote:Op zondag 22 september 2024 20:54 schreef Fascination het volgende:
Nou, hier lopen heel veel vrouwen warm voor denk ik
Dat soort boeren zijn uitgekocht of hebben vrijwillig het bijltje er bij neergelegd…quote:Op zondag 22 september 2024 20:59 schreef Fascination het volgende:
Wat zien de boerderijen er tnt allemaal gelikt uit. Dit ben ik niet gewend van BzV. Eerder hadden de boeren vaak zo’n ouderwets ingericht huis direct overgenomen van hun ouders
Niks kneuterigs bij tot nu toe.quote:Op zondag 22 september 2024 20:59 schreef Fascination het volgende:
Wat zien de boerderijen er tnt allemaal gelikt uit. Dit ben ik niet gewend van BzV. Eerder hadden de boeren vaak zo’n ouderwets ingericht huis direct overgenomen van hun ouders
Schaalvergroting.quote:Op zondag 22 september 2024 20:59 schreef Fascination het volgende:
Dat zou het best kunnen zijn ja, maar het komt ook wel over alsof ze deze boeren hebben geselecteerd om het kijkbaarder te makenquote:
Behalve het seizoen met Steffi.quote:Op zondag 22 september 2024 21:04 schreef Fascination het volgende:
Zoals in elk seizoen: de vrouwelijke boer is altijd moeilijk.
Beetje getraumatiseerd nog van vroeger en kan aan het einde niet kiezen.quote:Op zondag 22 september 2024 21:04 schreef Fascination het volgende:
Zoals in elk seizoen: de vrouwelijke boer is altijd moeilijk.
Daar lijkt het wel een beetje op, 20 jaar geleden waren dat soort boertjes er nog.quote:Op zondag 22 september 2024 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort boeren zijn uitgekocht of hebben vrijwillig het bijltje er bij neergelegd…
Bernice 2.0quote:Op zondag 22 september 2024 21:07 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Beetje getraumatiseerd nog van vroeger en kan aan het einde niet kiezen.
Eindigt over 5 jaar op een kieslijst van de BBB.
quote:Op zondag 22 september 2024 21:07 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Beetje getraumatiseerd nog van vroeger en kan aan het einde niet kiezen.
Eindigt over 5 jaar op een kieslijst van de BBB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |