Zal ie goed van balen stiekemquote:
Moet hij hem eerst weer gaan zoeken.quote:Op zondag 26 november 2023 21:24 schreef superniger het volgende:
Mark gaat sowieso zijn munt inzetten.
Met zijn allen op Floris dus.
Dus immuuniteitsmunt inzetten heeft geen zinquote:Op zondag 26 november 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dus stemmen voor een zwarte stem.
Spanning 0.0quote:Op zondag 26 november 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, dus stemmen voor een zwarte stem.
Nee, dat zou stom zijn om te doen indd.quote:Op zondag 26 november 2023 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus immuuniteitsmunt inzetten heeft geen zin
Dus Jochen, Ilse, Floris en Guido flink genaaid volgende weekquote:Op zondag 26 november 2023 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat zou stom zijn om te doen indd.
Dus immuuniteit winnenquote:Op zondag 26 november 2023 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Zwarte stem voor Mark die volgende week dus z'n zwarte stem inzet
Munt inzetten ja al gaat Willem hem weggeven zo te horen.quote:Op zondag 26 november 2023 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus Mark en Willem zijn sowieso zeker van de finale?
Dat lijkt me niet slim van hem, maar ja.quote:Op zondag 26 november 2023 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Munt inzetten ja al gaat Willem hem weggeven zo te horen.
Ik weet niet hoe het geknipt is, maar dan weten we ook dat hij de proef niet wint (anders zou ie m sowieso weg kunnen geven)quote:Op zondag 26 november 2023 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Munt inzetten ja al gaat Willem hem weggeven zo te horen.
Best een anti-climax zo. Vind t ook een beetje een zwaktebod om zo laat in het spel een eilandraad te hebben zonder dat iemand weg moetquote:Op zondag 26 november 2023 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het geknipt is, maar dan weten we ook dat hij de proef niet wint (anders zou ie m sowieso weg kunnen geven)
Verder een totaal nutteloze aflevering, inclusief proeven waar je niks mee hebt gewonnen of verloren.
Ook dat ja. En volgende week wordt al niet beter. 2 man die eigenlijk al zeker zijn van de halve finale, en als iemand anders dan immuniteit pakt wordt het helemaal een select gezelschap om uit te kiezenquote:Op zondag 26 november 2023 22:05 schreef Document1 het volgende:
Zwarte stemmen en verliezers die doelbewust verliezen verneuken deze expeditie.
Verzin maar iets anders @:rtl
Zul je zien dat ie mee mag naar winnaarseiland en dan die munt niet mee heeftquote:Op zondag 26 november 2023 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet hij hem eerst weer gaan zoeken.
Die zwarte stem is vooral een nadeel voor Floris/Guido, want daardoor zal Mark zijn munt niet zomaar op anderen in kunnen zetten. Een risico dat Willem wel kan nemen.quote:Op maandag 27 november 2023 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien gaat mark zijn zwarte stem hem nog tegen zitten.
De gedachtengang van Krista om een "vrouwenbondje" te vormen was zo gek nog niet, achteraf gezien.quote:Op maandag 27 november 2023 08:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Ilse immuniteit pakt volgende week, zij verdient het wel om in de finale te staan als laatste vrouw in het spel
Ik vind dat iedereen behalve Floris die hier staat het wel verdient:quote:Op maandag 27 november 2023 08:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Ilse immuniteit pakt volgende week, zij verdient het wel om in de finale te staan als laatste vrouw in het spel
Goede analysequote:Op maandag 27 november 2023 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen behalve Floris die hier staat het wel verdient:
- Mark heeft meerdere duels gewonnen en heeft zich op het gedoe met Krista na over het algemeen wel sympathiek opgesteld, maar ook wel het spel durven spelen. Ik mag hem niet echt maar hij heeft het wel verdiend
- Guido heeft het bondjesspel niet al te veel gespeeld, maar is wel een aantal proeven dichtbij geweest
- Ilse heeft het wel opgepakt om na het gedoe met Krista het spel met Mark & co mee (tegen) te spelen. In duels ook al een paar keer goed laten zien
- Jochen en Willem zijn minder sterk in het bondjesspel maar hebben wel de meeste proeven gewonnen
Floris heeft eigenlijk weinig proeven gespeeld en heeft zich in het sociale aspect ook best afzijdig gehouden waardoor ik denk dat hij het minst sterk ligt bij de andere 3. Zou wmb de meest terechte afvaller zijn. Als Jochen wegvalt kan ik dat ook nog wel begrijpen, maar ik zou het minder leuk vinden.
Door de hint van Eva is het volgens mij wel duidelijk dat er op afvallerseiland munten waren te verdienen, daarom ook in het voorstukje 'dat risico kunnen we niet nemen'.quote:Op maandag 27 november 2023 10:33 schreef GereDathan het volgende:
Mark is gelukkig weer normaal geworden, vorige week was het echt vervelend om hem te zien. Hij had duidelijk moeite met het spelletje wat gespeeld werd. Vond het gisteren ook niet terecht dat hij er zoveel moeite mee had terwijl hij een paar dagen ervoor nog tegen de groep van Krista zei dat dingen soms zo zijn en het spel gespeeld wordt. Later draaide hij gelukkig bij.
Jammer van de zwarte stem, die is zinloos. Maar ja, je kan moeilijk halverwege de expeditie de regels veranderen, er is gekozen om bij vrijwillig vertrek het zo op te lossen.
Mark speelt het geweldig zo te zien, als niemand van de munt weet en ze hem nog willen wippen dan zullen ze met de stomheid geslagen zijn bij de volgende eilandraad. Al kan het nog steeds gebeuren dat er 2 munten worden ingezet en daardoor 0 geldige stemmen zullen zijn. Zou wel een grote stunt zijn. Bijvoorbeeld Willem die de proef wint en de munt aan Ilse geeft. Leuk!
Ik wacht even tot volgende week, het programma wordt sowieso geknipt en geplakt maar in de vooruitblikken op volgende week is het helemaal erg. Daar kan je geen soep van koken.quote:Op maandag 27 november 2023 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door de hint van Eva is het volgens mij wel duidelijk dat er op afvallerseiland munten waren te verdienen, daarom ook in het voorstukje 'dat risico kunnen we niet nemen'.
Omdat Mark niet het risico kan nemen zijn munt op een ander in te zetten verwacht ik dus dat het Floris tegen een van de drie (vermoedelijk Jochen) wordt. Uiteraard afhankelijk van wie immuniteit pakt. Waarbij het voor Floris dus wel voorbij zal zijn als Willem de munt op de juiste speler inzet en anders maakt het uit hoe de situatie met betrekking tot extra stemmen is.
Nee, het is sowieso bekend dat er meerdere munten op afvallerseiland 'kunnen zijn geweest'. Of dat genoeg reden is om uiteindelijk niet op Mark te gaan is natuurlijk de vraag ja, maar als ze slim zijn gaan ze niet voor Mark.quote:Op maandag 27 november 2023 11:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik wacht even tot volgende week, het programma wordt sowieso geknipt en geplakt maar in de vooruitblikken op volgende week is het helemaal erg. Daar kan je geen soep van koken.
Dat zou niet fair zijn.quote:Op maandag 27 november 2023 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoop dat de regie die munt verplaatst heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 november 2023 12:18 schreef Document1 het volgende:
Ik lach me kapot als hij hem kwijt is.Zou wel geweldig zijn als iemand hem gestolen heeft. Denk dat dat volgens de regels wel mag. Denk dat er alleen een regel is dat je niet in elkaars tas/kleding mag komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik mij af. We hebben toch alleen gezien dat Eva er op hintte dat ze een 2e munt gevonden had? Volgens mij is het nooit echt als optie benoemd, tenzij er buiten beeld iets over gezegd is door iemand met de kennis. Er waren sowieso maar weinig mensen met de kennis van 2 munten die met de groep gesproken hebben (enkel Mark en Eva toch?). Het zou mij verbazen als ze het weten.quote:Op maandag 27 november 2023 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, het is sowieso bekend dat er meerdere munten op afvallerseiland 'kunnen zijn geweest'. Of dat genoeg reden is om uiteindelijk niet op Mark te gaan is natuurlijk de vraag ja, maar als ze slim zijn gaan ze niet voor Mark.
Volgens mij is dat ook wel eens gebeurd. Een munt uit iemand z’n tas gejat.quote:Op maandag 27 november 2023 12:25 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zou wel geweldig zijn als iemand hem gestolen heeft. Denk dat dat volgens de regels wel mag. Denk dat er alleen een regel is dat je niet in elkaars tas/kleding mag komen.
Dat is gewoon laag. Immuniteitsmunt zou gewoon aan persoon gekoppeld worden, dus stelen heeft geen zin en in zetten voor iemand anders ook nietquote:Op maandag 27 november 2023 12:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook wel eens gebeurd. Een munt uit iemand z’n tas gejat.
Waar heeft hij die tweede dan gepakt? Hij heeft er 1 op afvallerseiland gepakt, ander was voor Eva daar. Willem heeft samensmeltingproef gewonnen. Verder geen immuniteitsmunten in het spel.quote:Op maandag 27 november 2023 14:05 schreef Chea49 het volgende:
Volgens mij heeft Mark toch 2 immuniteitsmunten?
Ze waren bij de evenwichtswedstrijd wél aan elkaar gewaagd zeg!![]()
Dit al leverde het ooit een geniale eilandraad op toen iemand hem voor een ander had ingezet.quote:Op maandag 27 november 2023 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is gewoon laag. Immuniteitsmunt zou gewoon aan persoon gekoppeld worden, dus stelen heeft geen zin en in zetten voor iemand anders ook niet
Ik kan mij dat niet herinneren. Ik weet dat zoiets wel eens bij WIDM gebeurd is (jokers gestolen door de Mol). Maar misschien dat het wel eens gebeurd is hoor, ik zal er eens verder over nadenken.quote:Op maandag 27 november 2023 12:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook wel eens gebeurd. Een munt uit iemand z’n tas gejat.
Het is in beeld geweest dat Eva iets zei van 'ja mensen van afvallerseiland zou ik vanaf nu écht niet meer vertrouwen', waarmee ze in ieder geval hintte op het feit dat er nog een munt zou zijn. Ik zie wel dat ze dat aan Krista kan hebben verteld.quote:Op maandag 27 november 2023 12:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij af. We hebben toch alleen gezien dat Eva er op hintte dat ze een 2e munt gevonden had? Volgens mij is het nooit echt als optie benoemd, tenzij er buiten beeld iets over gezegd is door iemand met de kennis. Er waren sowieso maar weinig mensen met de kennis van 2 munten die met de groep gesproken hebben (enkel Mark en Eva toch?). Het zou mij verbazen als ze het weten.
Maar het zou, mochten hun hersens nog voldoende werken na zoveel dagen ontberingen, wel een logische aanname zijn. Ook de manier hoe hij de zwarte stem incasseerde zou de rest aan het denken kunnen zetten.
Ik zou best met widm in de war kunnen zijn.quote:Op maandag 27 november 2023 14:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik kan mij dat niet herinneren. Ik weet dat zoiets wel eens bij WIDM gebeurd is (jokers gestolen door de Mol). Maar misschien dat het wel eens gebeurd is hoor, ik zal er eens verder over nadenken.
Mark zei gisteren ook dat er wel naar gevraagd was door de anderen, geloof ik. Dus helemaal onverwacht zal het niet komenquote:Op maandag 27 november 2023 12:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij af. We hebben toch alleen gezien dat Eva er op hintte dat ze een 2e munt gevonden had? Volgens mij is het nooit echt als optie benoemd, tenzij er buiten beeld iets over gezegd is door iemand met de kennis. Er waren sowieso maar weinig mensen met de kennis van 2 munten die met de groep gesproken hebben (enkel Mark en Eva toch?). Het zou mij verbazen als ze het weten.
Maar het zou, mochten hun hersens nog voldoende werken na zoveel dagen ontberingen, wel een logische aanname zijn. Ook de manier hoe hij de zwarte stem incasseerde zou de rest aan het denken kunnen zetten.
Dan niets. Voor die munt heeft het dus wel het effect dat ie hem minder makkelijk weg kan geven.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:18 schreef junkiesietze het volgende:
Wat heeft de zwarte stem voor zin als Mark volgende week de imuniteit wint? ja hij heeft ook die munt nog natuurlijk, kwijtraken of gestolen worden zou grappig zijn
Heeft Mark niet nog zo'n 4 stemmen meer dan de rest, omdat hij 4 eilandraden op afvallers eiland zat?quote:Op maandag 27 november 2023 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zwarte stem is vooral een nadeel voor Floris/Guido, want daardoor zal Mark zijn munt niet zomaar op anderen in kunnen zetten. Een risico dat Willem wel kan nemen.
Hoe spaar je stemmen, ze zijn toch verplicht te stemmen?quote:Op woensdag 29 november 2023 07:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij spaar je pas stemmen vanaf de tweede fase, maar ik denk wel dat de kant van Mark er meer over hebben
Het zou wel die move verklaren om een stem bij de anderen te willen weghalen.quote:Op woensdag 29 november 2023 07:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij spaar je pas stemmen vanaf de tweede fase, maar ik denk wel dat de kant van Mark er meer over hebben
Voor de samensmelting had iedereen gewoon 1 stem per eilandraad. Alles is toen gereset daarna behalve de munten.quote:Op woensdag 29 november 2023 15:37 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe spaar je stemmen, ze zijn toch verplicht te stemmen?
De stemmen zitten in hun koker vanaf het begin, iemand die terugkomt van afvallers eiland heeft dus een voordeel.
Had Carlos dat indertijd ook niet?
Thanks voor je uitleg duidelijk.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:07 schreef Momo het volgende:
Misschien er ergens online een overzicht is hoeveel extra stemmen iedereen in het spel nog heeft. Al weet ik niet zeker of alle extra stemmen in beeld zijn geweest. Of dat je misschien niet zeker weet wie die extra stem heeft ingezet.
Iedereen die niet de challenge heeft verloren moet minimaal 1 keer stemmen. Er is geen scenario waar iemand helemaal geen stemmen meer heeft(los van challenge) nu, wel dat de extra stemmen op zijn.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:22 schreef Za het volgende:
[..]
Thanks voor je uitleg duidelijk.
Toch lijkt er 1 iemand geen stemmen meer te hebben uit team Ilse (of heeft vrijwel hetzelfde handschrift als zij).
Dan hoeft de extra stem die gewonnen wordt tijdens de uitdaging blijkbaar niet ingezet?quote:Op woensdag 29 november 2023 16:32 schreef Momo het volgende:
Iedereen die niet de challenge heeft verloren moet minimaal 1 keer stemmen. Er is geen scenario waar iemand helemaal geen stemmen meer heeft(los van challenge) nu, wel dat de extra stemmen op zijn.
Dat is de stem die sowieso ingezet zou moeten worden van persoon X. Dus neem aan dat persoon Y hem ook die eilandraad moet inzetten als die wint van persoon X.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:51 schreef Za het volgende:
[..]
Dan hoeft de extra stem die gewonnen wordt tijdens de uitdaging blijkbaar niet ingezet?
Maar er waren maar 5 stemmen totaal ingezet, en 6 deelnemers.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:53 schreef Momo het volgende:
Dat is de stem die sowieso ingezet zou moeten worden van persoon X. Dus neem aan dat persoon Y hem ook die eilandraad moet inzetten als die wint van persoon X.
Ik ook niet. Ik was voor die inktvis gegaan. Of eigenlijk zelfs voor die troef. Wat moet je überhaupt met een videoboodschap als je over een paar dagen alweer naar huis gaat?quote:Op zondag 26 november 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Al die videoboodschappen. Ik heb er niks mee.
Mooie tv hè…quote:Op donderdag 30 november 2023 07:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik was voor die inktvis gegaan. Of eigenlijk zelfs voor die troef. Wat moet je überhaupt met een videoboodschap als je over een paar dagen alweer naar huis gaat?
Stukje John Williams.quote:Op donderdag 30 november 2023 07:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik was voor die inktvis gegaan. Of eigenlijk zelfs voor die troef. Wat moet je überhaupt met een videoboodschap als je over een paar dagen alweer naar huis gaat?
Ok dan hoeft die extra gewonnen stem dus niet ingezet te worden dezelfde aflevering. Maar dan kan Ilse die dus meenemen naar een volgende eilandraad.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:13 schreef Za het volgende:
[..]
Maar er waren maar 5 stemmen totaal ingezet, en 6 deelnemers.
Ja dat vraag ik mij ook wel eens af, waarom dat wordt gezien als het allerbelangrijkste wat je zou kunnen krijgen (ook als je naar andere seizoenen kijkt). Mensen al helemaal emotioneel over het feit dat ze een videobericht krijgen of missen eventueel. Je weet dat je over zoveel dagen weer thuis bent of nog eerder. Is het gemis echt zo erg , denk je echt dat er misschien iets mis is, je ziet die mensen altijd oh fijn om te zien dat alles goed was. Als er echt iets niet goed zou zijn met je familie zal de mensen van het programma dat vast wel aan je laten weten. Of denk ik nou echt te makkelijkquote:Op donderdag 30 november 2023 07:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch een waarvan zn vader met kanker thuis zat en terminaal was, dan snap ik het wel als je dan breekt bij een boodschap van die gene.quote:Op donderdag 30 november 2023 09:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook wel eens af, waarom dat wordt gezien als het allerbelangrijkste wat je zou kunnen krijgen (ook als je naar andere seizoenen kijkt). Mensen al helemaal emotioneel over het feit dat ze een videobericht krijgen of missen eventueel. Je weet dat je over zoveel dagen weer thuis bent of nog eerder. Is het gemis echt zo erg , denk je echt dat er misschien iets mis is, je ziet die mensen altijd oh fijn om te zien dat alles goed was. Als er echt iets niet goed zou zijn met je familie zal de mensen van het programma dat vast wel aan je laten weten. Of denk ik nou echt te makkelijk
Ik vraag me af of we dit kunnen beoordelen en hoe ik zou denken na tijden op zo'n eiland.quote:Op donderdag 30 november 2023 07:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
In mijn herinnering had hij immuniteit ergens mee gewonnen nadat hij de 1ste munt had gevonden, maar kan het mis hebben hoor.quote:Op maandag 27 november 2023 14:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar heeft hij die tweede dan gepakt? Hij heeft er 1 op afvallerseiland gepakt, ander was voor Eva daar. Willem heeft samensmeltingproef gewonnen. Verder geen immuniteitsmunten in het spel.
Klopt inderdaad, dat was in de Mol.quote:Op maandag 27 november 2023 14:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik kan mij dat niet herinneren. Ik weet dat zoiets wel eens bij WIDM gebeurd is (jokers gestolen door de Mol). Maar misschien dat het wel eens gebeurd is hoor, ik zal er eens verder over nadenken.
Wellicht hoopt hij minder snel weggestemd te worden door dit lieve gebaar voor de groep.quote:Op donderdag 30 november 2023 07:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Immuniteit voor de eilandraad ja als je een proef wint, ze geven nu niet elke keer immuniteitsmunten weg bij elke proef na samensmelting, dan zou bijna iedereen nu immuniteitsmunt hebben, enkel bij de samensmeltingsproef kon je een immuniteitsmunt winnen. En die 2 munten verstopt op afvallerseiland. En volgens mij helemaal in begin van Robinson waar je kokers kon pakken met eventueel dingen erin maar toen pakte enkel Roosmarijn die Paluwan muntquote:Op donderdag 30 november 2023 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In mijn herinnering had hij immuniteit ergens mee gewonnen nadat hij de 1ste munt had gevonden, maar kan het mis hebben hoor.
Ja ik zag t ook als een soort peace offering na de enorme tweesplijt van de eilandraad vorige keer.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wellicht hoopt hij minder snel weggestemd te worden door dit lieve gebaar voor de groep.
Eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon in zijn aard zit. Denk niet dat er een dubbele bodem in zat.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wellicht hoopt hij minder snel weggestemd te worden door dit lieve gebaar voor de groep.
Zou best kunnen, ja. Echt een sympathieke jongen.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon in zijn aard zit. Denk niet dat er een dubbele bodem in zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dat begrijp ik ook niet helemaal, je weet toch waar je aan begint en dat het enkele weken gaat duren als je er niet snel wordt uitgestemd? Misschien dat het gemis komt doordat je hongerig en koud of nat bent? Ik snap het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:38 schreef Hogwarts het volgende:
Wat een jankkutten weer, paar weekjes weg boehoeeh en meteen gaan janken alsof ze jaren weg zijn geweest
hoe lang je gratis op TV bent hoe meer bekend je wordt en hoe eerder je gevraagd wordt voor betaalde diensten op TV. Daarom zijn er zoveel wanabee BNers bij dit programma, maar ook bij bv de verraders en WIDM.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou de beloningstructuur wel willen weten.
Is er na de samensmelting nog wat te halen voor de niet-winnaars? Wellicht als ze zichzelf toch niet zien winnen is het helemaal niet aantrekkelijk te blijven, omdat het amper iets oplevert.
Ja, dat ie de munt weer vindt inderdaad.quote:
Wat een zure kopquote:
idd, maar het wordt ook niet meer.quote:Op zondag 3 december 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Ben ik nou gek of blijft het aantal stemmen gelijk voor team Willem?
Je ontneemt 1 kandidaat stemrecht, dus sowieso minstens 1 stem minderquote:Op zondag 3 december 2023 20:33 schreef Cirilico het volgende:
Ben ik nou gek of blijft het aantal stemmen gelijk voor team Willem?
Maar de andere kandidaat krijgt toch die stem er weer bij?quote:Op zondag 3 december 2023 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je ontneemt 1 kandidaat stemrecht, dus sowieso minstens 1 stem minder
Als diegene niet veel stemmen heeft die het duel wintquote:Op zondag 3 december 2023 20:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar de andere kandidaat krijgt toch die stem er weer bij?
Hadden we het hier ook over.quote:Op zondag 3 december 2023 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
IK hoop dat Mark die munt in zijn broekzak heeft
Ja nu snap ik het ook pas. Ze hebben nog extra stemmen.quote:Op zondag 3 december 2023 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh, de overige stemmen die ze hebben, verliezen ze.
Ja, dat ze allebei nog extra stemmen hadden, wist ik ook niet.quote:Op zondag 3 december 2023 20:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja nu snap ik het ook pas. Ze hebben nog extra stemmen.
Heel raar inderdaad als ze dit normaal niet doen.quote:Op zondag 3 december 2023 21:02 schreef Verida het volgende:
Wat een onzin dat ze op winnaarseiland te horen krijgen wie het duel gewonnen heeft.
Snap ik ook niet helemaalquote:Op zondag 3 december 2023 21:02 schreef Verida het volgende:
Wat een onzin dat ze op winnaarseiland te horen krijgen wie het duel gewonnen heeft.
Mark zet de munt gewoon zelf in.quote:Op zondag 3 december 2023 21:17 schreef Cirilico het volgende:
Wat spraken de mannen net af? Ik was even afwassen.
daar had het team van Willem rekening mee gehouden, Ze hadden hun stemmen verdeeld over Floris en Mark, Als Mark zijn munt had weggegeven was Mark de pineut geweest.quote:Op zondag 3 december 2023 21:30 schreef Cirilico het volgende:
Wel opvallend dat ze eerst Mark vragen om zijn munt in te zetten, zodat hij niet ter plekke nog van gedachten kan veranderen.
Dan komt karakter to the table.quote:
Ja klopt.quote:Op zondag 3 december 2023 21:33 schreef Verida het volgende:
[..]
daar had het team van Willem rekening mee gehouden, Ze hadden hun stemmen verdeeld over Floris en Mark, Als Mark zijn munt had weggegeven was Mark de pineut geweest.
Heel knap bedacht van Willem.
Vroeger was dat nog wel eens een teamproef, dus vóór de samensmelting.quote:Op zondag 3 december 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Is die eetproef elk jaar op een ander moment? Ik herinner me een tafel met veel meer mensen.
Had hij dat nog mogen doen als ze hem als 2e hadden gevraagd dan?quote:Op zondag 3 december 2023 21:30 schreef Cirilico het volgende:
Wel opvallend dat ze eerst Mark vragen om zijn munt in te zetten, zodat hij niet ter plekke nog van gedachten kan veranderen.
Je moet 'm voor de eilandraad hebben overgedragen volgens mij. Sterk gespeeld van Willem en de goede gok gemaakt.quote:Op zondag 3 december 2023 21:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had hij dat nog mogen doen als ze hem als 2e hadden gevraagd dan?
Al had het inderdaad niet toch niet geholpen
Wie was dat ook alweer die echt niet geloofde dat hij een echte hamburger had?quote:Op zondag 3 december 2023 21:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zeker als het normale hamburgers zijn
Bonjasky, geloof ikquote:Op zondag 3 december 2023 22:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer die echt niet geloofde dat hij een echte hamburger had?
Snap ik wel als De Mol dat zegt.quote:Op zondag 3 december 2023 22:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gevonden, ja. Niet te geloven.
Waarom ben je altijd boos, wat er ook gebeurd in de afleveringquote:Op zondag 3 december 2023 22:50 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos weer, die vreselijke Ilse had er uit gemoeten vanavond. Volgende week uitheemse eetproef, ik dacht waar blijft hij.
Omdat het moet. Nou dat.quote:Op zondag 3 december 2023 23:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd boos, wat er ook gebeurd in de aflevering?
Nja. Ze hadden zelf ook 6 (of 7) stemmen op Ilse kunnen zetten en dan 3 op Willem of Jochen. Want het was 9 versus 6 stemmen dacht ik.quote:Op maandag 4 december 2023 01:37 schreef Mercedes. het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo geweldig is aan de zet van Willem t.o.v. de anderen. Het andere kamp kon die ZET niet zetten want dan hadden die deze zet ook wel bedacht. Daar zijn Mark en Guido en Floris echt wel slim genoeg voor.
Het programma werd in een mooi sausje gegoten. Heerlijk, echt genieten, dat wel.
Ze hebben blijkbaar helemaal geen rekening gehouden met dit scenario, anders waren er echt wel opties geweest om Willem of Jochen eruit te spelenquote:Op maandag 4 december 2023 01:37 schreef Mercedes. het volgende:
Ik snap echt niet wat er zo geweldig is aan de zet van Willem t.o.v. de anderen. Het andere kamp kon die ZET niet zetten want dan hadden die deze zet ook wel bedacht. Daar zijn Mark en Guido en Floris echt wel slim genoeg voor.
Het programma werd in een mooi sausje gegoten. Heerlijk, echt genieten, dat wel.
Ze zeiden zelf dat ze dit scenario WEL hadden gezien.quote:Op maandag 4 december 2023 06:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar helemaal geen rekening gehouden met dit scenario, anders waren er echt wel opties geweest om Willem of Jochen eruit te spelen
Waarom is Ilse vreselijk?quote:Op zondag 3 december 2023 22:50 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloos weer, die vreselijke Ilse had er uit gemoeten vanavond. Volgende week uitheemse eetproef, ik dacht waar blijft hij.
Ze hebben benoemd dat Willem zijn munt aan Jochen zou kunnen geven omdat Willem met hem de finale wilde spelen en dat Willem veel stappen vooruit kon denken. Dit scenario met Ilse was denk ik ook voorzien maar hadden wellicht verwacht dat zowel Jochen als Ilse de vrijstelling net als Floris hadden geweigerd omdat je op deze risicovolle wijze niet geholpen wil worden. Als Willem de stemmen had ontvangen was het flink zuur geworden voor Ilse en Willem. Iets wat Floris terecht niet wilde laten gebeuren bij Mark.quote:Op maandag 4 december 2023 06:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar helemaal geen rekening gehouden met dit scenario, anders waren er echt wel opties geweest om Willem of Jochen eruit te spelen
het andere kamp had dit precies zo kunnen bedenken. Maar zij hadden alle stemmen op Ilse gezet.quote:Op maandag 4 december 2023 01:37 schreef Mercedes. het volgende:
Van mij mag Mark winnen. Floris wilde trouwens die munt niet van Mark omdat Mark dan geslachtofferd zou worden. Die 2 zijn echt niet gek hoor, wisten dit echt wel. Ze hadden niet al hun stemmen op Ilse moeten gooien.quote:Op zondag 3 december 2023 21:36 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ben blij dat nu iedereen van de giftige kern eruit is. Het maakt mij nu niet meer uit wie er wint al heb ik liever niet dat Mark dat is vanwege zijn Krista-haat.
Als je dit scenario voorzien had, ga je toch niet volledig op Ilse en verdeel je de stemmen? Zoals Willem wel deed door ook nog 2 stemmen naar Mark te laten gaan voor het geval hij de munt zou weggeven.quote:Op maandag 4 december 2023 08:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ze hebben benoemd dat Willem zijn munt aan Jochen zou kunnen geven omdat Willem met hem de finale wilde spelen en dat Willem veel stappen vooruit kon denken. Dit scenario met Ilse was denk ik ook voorzien maar hadden wellicht verwacht dat zowel Jochen als Ilse de vrijstelling net als Floris hadden geweigerd omdat je op deze risicovolle wijze niet geholpen wil worden. Als Willem de stemmen had ontvangen was het flink zuur geworden voor Ilse en Willem. Iets wat Floris terecht niet wilde laten gebeuren bij Mark.
Maar dan heb je de scenario’s toch niet volledig bekeken als je dat wel doet? Wat Willem wel heeft geprobeerd (en dat had uiteraard verkeerd af kunnen lopen)quote:Op maandag 4 december 2023 10:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Van mij mag Mark winnen. Floris wilde trouwens die munt niet van Mark omdat Mark dan geslachtofferd zou worden. Die 2 zijn echt niet gek hoor, wisten dit echt wel. Ze hadden niet al hun stemmen op Ilse moeten gooien.
Dat snap ik nou dus ook niet, daar hoef je geen kerngeleerde voor te zijn.quote:Op maandag 4 december 2023 01:37 schreef Mercedes. het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 4 december 2023 08:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ze hebben benoemd dat Willem zijn munt aan Jochen zou kunnen geven omdat Willem met hem de finale wilde spelen en dat Willem veel stappen vooruit kon denken. Dit scenario met Ilse was denk ik ook voorzien maar hadden wellicht verwacht dat zowel Jochen als Ilse de vrijstelling net als Floris hadden geweigerd omdat je op deze risicovolle wijze niet geholpen wil worden. Als Willem de stemmen had ontvangen was het flink zuur geworden voor Ilse en Willem. Iets wat Floris terecht niet wilde laten gebeuren bij Mark.
Niet zo verbaasd hoor, het was het één of het ander. En Willem had mazzel en gokte de juiste.quote:Op maandag 4 december 2023 10:05 schreef Document1 het volgende:
Het was een masterclass tactiek gisteren, Willem was ervan overtuigd dat ze voor Ilse zouden gaan en heeft dit maximaal uitgebuit. Dat andere team is er ook met open ogen ingetrapt. 'Jochen krijgt dan de munt' Zo hebben ze ook gestemd want anders hadden ze idd de stemmen wel beter verdeeld.
Ik vond dit een geweldige eilandraad. Vooral dat gezicht van Mark die zich realiseert een inschattingsfout gemaakt te hebben is fantastisch.
Ze hadden de stemmen inderdaad anders moeten verdelen maar gingen vol voor Ilse en daarmee de fout in.quote:Op maandag 4 december 2023 10:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je dit scenario voorzien had, ga je toch niet volledig op Ilse en verdeel je de stemmen? Zoals Willem wel deed door ook nog 2 stemmen naar Mark te laten gaan voor het geval hij de munt zou weggeven.
En natuurlijk nam Willem een flink risico, maar ik ben het er niet mee eens dat het andere team geen andere mogelijkheid had.
Eens, ze waren helemaal op Ilse en dat is minder slim natuurlijk.quote:Op maandag 4 december 2023 10:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dan heb je de scenario’s toch niet volledig bekeken als je dat wel doet? Wat Willem wel heeft geprobeerd (en dat had uiteraard verkeerd af kunnen lopen)
Het was van t willem team gewoon slim om ook Mark wat stemmen te geven, naast Floris.quote:Op maandag 4 december 2023 10:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Van mij mag Mark winnen. Floris wilde trouwens die munt niet van Mark omdat Mark dan geslachtofferd zou worden. Die 2 zijn echt niet gek hoor, wisten dit echt wel. Ze hadden niet al hun stemmen op Ilse moeten gooien.
Dat was inderdaad niet slim terwijl ze het er volgens mij wél over hadden gehad te spreiden. Ze wisten dus van de mogelijkheden maar kozen voor de verkeerde.quote:Op maandag 4 december 2023 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was van t willem team gewoon slim om ook Mark wat stemmen te geven, naast Floris.
Mochten ze dan de munt gewisseld hebben dan was Mark genomineerd.
Team Mark heeft gewoon niet slim gespeeld door alles op 1 te zetten ipv te spreiden met kans op overdracht van munt.
Verkeerde gok geweest van de ene, goede van de ander.
Of het gok was twijfel ik over. Ik denk dat hij er een kansberekening op heeft los gelaten daaruit kwam dit als beste scenario.quote:Op maandag 4 december 2023 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet zo verbaasd hoor, het was het één of het ander. En Willem had mazzel en gokte de juiste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De regisseurs wisten de uitkomst al en hebben dit zo express geknipt en geplakt.quote:Op maandag 4 december 2023 10:05 schreef Document1 het volgende:
Het was een masterclass tactiek gisteren, Willem was ervan overtuigd dat ze voor Ilse zouden gaan en heeft dit maximaal uitgebuit. Dat andere team is er ook met open ogen ingetrapt. 'Jochen krijgt dan de munt' Zo hebben ze ook gestemd want anders hadden ze idd de stemmen wel beter verdeeld.
Ik vond dit een geweldige eilandraad. Vooral dat gezicht van Mark die zich realiseert een inschattingsfout gemaakt te hebben is fantastisch.
Hoe konden ze spreiden gezien 1 persoon al zijn stemmen maar op 1 persoon mag inzetten? Had het dan zin?quote:Op maandag 4 december 2023 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was van t willem team gewoon slim om ook Mark wat stemmen te geven, naast Floris.
Mochten ze dan de munt gewisseld hebben dan was Mark genomineerd.
Team Mark heeft gewoon niet slim gespeeld door alles op 1 te zetten ipv te spreiden met kans op overdracht van munt.
Verkeerde gok geweest van de ene, goede van de ander.
ze waren met z'n drieen, net zoals team Willem, ze hebben er voor gekozen om allemaal op Ilse te stemmen, omdat ze ervan uitgingen dat Willem de munt zelf zou houden, of aan Jochen zou geven.quote:Op maandag 4 december 2023 12:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoe konden ze spreiden gezien 1 persoon al zijn stemmen maar op 1 persoon mag inzetten? Had het dan zin?
Team Willem was zelfs maar met z'n 2en gezien Jochem niet mocht stemmen.quote:Op maandag 4 december 2023 12:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ze waren met z'n drieen, net zoals team Willem, ze hebben er voor gekozen om allemaal op Ilse te stemmen, omdat ze ervan uitgingen dat Willem de munt zelf zou houden, of aan Jochen zou geven.
Er zijn toch meerdere mensen?quote:Op maandag 4 december 2023 12:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoe konden ze spreiden gezien 1 persoon al zijn stemmen maar op 1 persoon mag inzetten? Had het dan zin?
Klopt maar aan misschien heb je niks.quote:Op maandag 4 december 2023 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn toch meerdere mensen?1 persoon mag niet spreiden, maar met 3 mag je natuurlijk wel persoon A op 1 laten gana en persoon B en C op een ander.
Zowel Mark, Floris als Guido hadden er voor kunnen kiezne niet allemaal op 1 persoon te gaan, maar ieder op een ander.
Nu hebben ze op Iris gegokt, en waren meteen AL hun stemmen ongeldig.
Ze hadden het ook kunnen spreiden op Jochen en Iris, dan waren die van Iris ongeldig, maar dan had Jochen nog wat gehad.
Dat was dan misschien net zoveel geweest als Floris, en dan was e rnog een battle.
Nee, maar aan deze uitslag ook niet hequote:Op maandag 4 december 2023 12:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt maar aan misschien heb je niks.
Sinds de coronatijd moeten programma’s opeens 1,5 uur (of zelfs 1 uur en 40 minuten) zijn ipv 1 uur, terwijl dit best in een uur had gekund ook.. en dan reken je de ellenlange reclames nog meequote:Op maandag 4 december 2023 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
Slim gespeeld wel, toch wel weer een leuk seizoen zo al met al. Al blijf ik de uitzendingen wel een heel hoog -terugblik-proef-battle-stemming- gehalte hebben, krijg liever in de afleveringen zelf ook wat meer mee van het eiland.
Ze konden het niet beter verdelen, wat je moet alle stemmen op 1 persoon zetten, dus ze hadden een 6-3 keuze.quote:Op maandag 4 december 2023 10:05 schreef Document1 het volgende:
Ze hadden het vemoeden dat Willem zijn munt zou weggeven, maar niet aan wie.quote:Op maandag 4 december 2023 11:25 schreef Bayswater het volgende:
Team Guido moest er minimaal 6 op Ilse zetten. Dan hadden ze er nog 3 op Willem op Jochen kunnen zetten, maar met die 4 op Floris hadden ze het niet gered. Als Marc zijn munt aan Floris toch had gegeven hadden ze ook 6 op Ilse gezet en waren de 3 op Willem en Jochen dan ook niet genoeg geweest omdat er 3 stemmen op Marc waren (had de gelijke stand verloren op stemmen daarvoor). In deze situatie heeft Willem het gewoon goed uitgerekend en team Guido kon eigenlijk niet anders..
quote:Op maandag 4 december 2023 17:38 schreef Za het volgende:
Ze konden het niet beter verdelen, wat je moet alle stemmen op 1 persoon zetten, dus ze hadden een 6-3 keuze.
Willen had de 4-4 optie omdat Mark een zwarte stem had.
Als ze alle stemmen op Jochen of Willem hadden gezet, waren ze er alsnog als winnaar uitgekomen. Dus ze hadden wel andere opties. Al helpt de regel niet qua tactische opties dat je blijkbaar alle stemmen op dezelfde in moet zettenquote:Op maandag 4 december 2023 18:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]eindelijk iemand die het snapt....
Dat hebben ze waarschijnlijk wel besproken en toen kwamen ze tot die conclusie, maar omdat de regisseur de uitslag al wist is dat eruit geknipt om effect te maken.....
Nou wordt gedaan alsof willem een zo geweldig is met tactieken, maar elke kleuter kon dit bedenken. Dit is nogmaals versterkt doordat iemand ( geen idee meer wie) zei dat Willem alles uitzocht, van hoeveel dagen tot proeven, hoeveel dagen tot stemmen, etc. Als dat niveau als niet eens meer als normaal kan worden beschouwd dan zijn we als mensheid wel erg diep gezonken.....
Is dat zo?quote:Op maandag 4 december 2023 18:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ze alle stemmen op Jochen of Willem hadden gezet, waren ze er alsnog als winnaar uitgekomen. Dus ze hadden wel andere opties. Al helpt de regel niet qua tactische opties dat je blijkbaar alle stemmen op dezelfde in moet zetten
Dan had die ander gewonnenquote:Op maandag 4 december 2023 18:30 schreef Marcoss het volgende:
Guido had dus achteraf beter Mark of Floris het verliezersspel kunnen laten spelen
Oh, daar ging ik vanuit omdat ik het hier las.. als dat niet zo is, waren er nog wel meer tactische optiesquote:
Die ander is Ilse? Zou kunnen hoor, maar bij winst van Mark/Floris had je een groter tactischer voordeel dan nu met 2 uit dezelfde groep tegen elkaarquote:
Deze post verdient meer likes. Jij (en later Za en sjors1982) hebben als enige door dat het verdelen van de stemmen geen nut had.quote:Op maandag 4 december 2023 11:25 schreef Bayswater het volgende:
Team Guido moest er minimaal 6 op Ilse zetten. Dan hadden ze er nog 3 op Willem op Jochen kunnen zetten, maar met die 4 op Floris hadden ze het niet gered. Als Marc zijn munt aan Floris toch had gegeven hadden ze ook 6 op Ilse gezet en waren de 3 op Willem en Jochen dan ook niet genoeg geweest omdat er 3 stemmen op Marc waren (had de gelijke stand verloren op stemmen daarvoor). In deze situatie heeft Willem het gewoon goed uitgerekend en team Guido kon eigenlijk niet anders..
Dus dat!!!quote:Op maandag 4 december 2023 11:25 schreef Bayswater het volgende:
Voor Jochen valt ook wel wat te zeggen. Ilse is in de groepsproeven toch wel wat zwakker ja. Willem vind ik de enige die in de finale zou moeten.quote:Op dinsdag 5 december 2023 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Guido, Mark en Willem zou op basis van de resterende kandidaten wel de verdiende finale zijn.
Nou Ilse deed dat niet moeiteloos, want er is zefs getoond dat ze tegenstribbelde en het niet wilde hebben.quote:Op maandag 4 december 2023 17:52 schreef Za het volgende:
[..]
Ze hadden het vemoeden dat Willem zijn munt zou weggeven, maar niet aan wie.
Dus hadden ze gewoon vol op Willem moeten gaan.
Maar omdat Floris absoluut niet iemands finale plaats wilde innemen, heeft hij daarmee denk ik hun gedachten beïnvloed, dat Jochen en Ilse dat ook nooit zouden toestaan.
In feite heeft de ethiek hier verloren van het egoïsme omdat Ilse dat wel moeiteloos deed.
Hooguit anticipeerde Willem hier op het fijne karakter van Floris en het laakbare karakter van Ilse.
Wat is Guido een fijne man, ik hoop dat hij wint, of Mark uiteraard.
Mark is wel de uitblinker, maar ik vind ook Willem en Jochen smaak geven. Guido was sinds de laatste 2-3 afleveringen, Floris is enkel eye-candy (vast een goede gast hoor, daar gaat het niet om). Ilse weinig boeiends te melden gehad.quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:28 schreef Mercedes. het volgende:
Maar Mark is wel de smaakmaker van dit seizoen toch? Vind ik wel. En het is een heel goed seizoen.
Dat denk ik idd ook. In eerste instantie wilde ze het iig niet.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou Ilse deed dat niet moeiteloos, want er is zefs getoond dat ze tegenstribbelde en het niet wilde hebben.
Dus dat "laakbaar" is een beetje overdreven, niet? Willem heeft er waarschijnlijk zelf op aangedrongen.
Ik denk dat dit ook niet helemaal eerlijk is qua vergelijking. Van Mark wisten ze niet 100% zeker of hij een munt had én hij stond vrij hoog op de lijst om naar huis te gaan. Bij Willem was er echt geen vuiltje aan de lucht en de immuniteitsmunt was openbaar bekendquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou Ilse deed dat niet moeiteloos, want er is zefs getoond dat ze tegenstribbelde en het niet wilde hebben.
Dus dat "laakbaar" is een beetje overdreven, niet? Willem heeft er waarschijnlijk zelf op aangedrongen.
Dus dat.quote:Op maandag 4 december 2023 17:52 schreef Za het volgende:
[..]
Ze hadden het vemoeden dat Willem zijn munt zou weggeven, maar niet aan wie.
Dus hadden ze gewoon vol op Willem moeten gaan.
Maar omdat Floris absoluut niet iemands finale plaats wilde innemen, heeft hij daarmee denk ik hun gedachten beïnvloed, dat Jochen en Ilse dat ook nooit zouden toestaan.
In feite heeft de ethiek hier verloren van het egoïsme omdat Ilse dat wel moeiteloos deed.
Hooguit anticipeerde Willem hier op het fijne karakter van Floris en het laakbare karakter van Ilse.
Wat is Guido een fijne man, ik hoop dat hij wint, of Mark uiteraard.
Ik ga dit er wel inhouden bij m'n vriendenquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:53 schreef BE het volgende:
Ik schiet iedere keer in de lach als ik het stukje ‘laakbare karakter’ lees!Wat een totaal overtrokken omschrijving!
Ik denk hier wel: https://soap2day.rs/homequote:Op dinsdag 5 december 2023 17:40 schreef Document1 het volgende:
Kan je survivor ergens zien zonder download of gare brakke stream?
momenteel loopt er ook een Survivor op BBC 1. Zijn ongeveer halverwege.quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:40 schreef Document1 het volgende:
Dat had ik geweldig gevonden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:14 schreef TheVulture het volgende:
Floris vond ik een topgozer, pakte zijn verlies ook als een sympathieke kerel. Het enige wat team Guido had kunnen doen was alles op Willem gooien, aangezien ze hem als tacticus hadden ingeschat. Dan was hij gewoon naar huis gegaan...
Qua shock value wel, maar zie liever Willem in de finale dan Floris.quote:
Klinkt als vervelende ongezellige baggerquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben begonnen met Survivor S20 Villains VS Heroes.
Dat is toch wel ff een potje anders dan expeditie robinson hoor, tering.
Hard tegen hard, in de eerste aflevering had er al iemand een gebroken teen en iemand had een arm uit de kom![]()
Eilandraden zijn echt om elkaar uit te horen en duren beduidend langer dan bij E.R.
Niemand maar dan ook echt niemand zeurt over heimwee.
Romances kunnen gewoon, zij verliezen hun libido niet.
Het spel begint vanaf de eerste minuut, je kan zomaar een mes in je rug krijgen.
ongezellig is het zeker bij sommige mensen, maar ze spelen wel het spel 100% in tegenstelling tot die C-Ners die in E.R zitten en alleen maar zitten te deugen en niks durven.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klinkt als vervelende ongezellige bagger
Geen idee,quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:40 schreef Document1 het volgende:
Flo to the ris.quote:Op zondag 10 december 2023 19:59 schreef Koen66 het volgende:
ahja de eetproef
Vorige week gemitst, geen idee wie er uit is
Ik gok op Irisquote:Op zondag 10 december 2023 20:01 schreef Document1 het volgende:
Gaat er iemand nekken en zo ja wie gaat er dan nekken?
Ik las hier écht iets anders.quote:Op zondag 10 december 2023 20:01 schreef Document1 het volgende:
Gaat er iemand nekken en zo ja wie gaat er dan nekken?
Iets met een a enzo.quote:Op zondag 10 december 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las hier écht iets anders.![]()
@:coco
Iets met euquote:
Billquote:Op zondag 10 december 2023 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk eens een keer live mee. Hup Mark!
Het had zeker gekund.quote:Op zondag 10 december 2023 20:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Oh god nou dit zegt wel weer genoeg over mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op zondag 10 december 2023 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:
Fuck FIA
Pakaak
Als ie maar wintquote:
Dat slaat helemaal nergens opquote:
quote:Op zondag 10 december 2023 20:18 schreef Cirilico het volgende:
Wat is het onderwerp van de spoilers hierboven?
Fuck FIA
Pakaak
Iets wat ik eigenlijk niet had willen weten alquote:Op zondag 10 december 2023 20:18 schreef Cirilico het volgende:
Wie er niet winnen.quote:Op zondag 10 december 2023 20:18 schreef Cirilico het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2023 20:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Creatief spoileren…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |