abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211443229
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 12:18 schreef Document1 het volgende:
Ik lach me kapot als hij hem kwijt is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel geweldig zijn als iemand hem gestolen heeft. Denk dat dat volgens de regels wel mag. Denk dat er alleen een regel is dat je niet in elkaars tas/kleding mag komen.
pi_211443249
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nee, het is sowieso bekend dat er meerdere munten op afvallerseiland 'kunnen zijn geweest'. Of dat genoeg reden is om uiteindelijk niet op Mark te gaan is natuurlijk de vraag ja, maar als ze slim zijn gaan ze niet voor Mark.
Dat vraag ik mij af. We hebben toch alleen gezien dat Eva er op hintte dat ze een 2e munt gevonden had? Volgens mij is het nooit echt als optie benoemd, tenzij er buiten beeld iets over gezegd is door iemand met de kennis. Er waren sowieso maar weinig mensen met de kennis van 2 munten die met de groep gesproken hebben (enkel Mark en Eva toch?). Het zou mij verbazen als ze het weten.

Maar het zou, mochten hun hersens nog voldoende werken na zoveel dagen ontberingen, wel een logische aanname zijn. Ook de manier hoe hij de zwarte stem incasseerde zou de rest aan het denken kunnen zetten.
pi_211443282
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 12:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Zou wel geweldig zijn als iemand hem gestolen heeft. Denk dat dat volgens de regels wel mag. Denk dat er alleen een regel is dat je niet in elkaars tas/kleding mag komen.
Volgens mij is dat ook wel eens gebeurd. Een munt uit iemand z’n tas gejat.
pi_211444080
Volgens mij heeft Mark toch 2 immuniteitsmunten? :?
Ze waren bij de evenwichtswedstrijd wél aan elkaar gewaagd zeg! *O*
pi_211444081
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 12:32 schreef Document1 het volgende:

[..]
Dat is gewoon laag. Immuniteitsmunt zou gewoon aan persoon gekoppeld worden, dus stelen heeft geen zin en in zetten voor iemand anders ook niet
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 27 november 2023 @ 14:10:59 #56
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211444129
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:05 schreef Chea49 het volgende:
Volgens mij heeft Mark toch 2 immuniteitsmunten? :?
Ze waren bij de evenwichtswedstrijd wél aan elkaar gewaagd zeg! *O*
Waar heeft hij die tweede dan gepakt? Hij heeft er 1 op afvallerseiland gepakt, ander was voor Eva daar. Willem heeft samensmeltingproef gewonnen. Verder geen immuniteitsmunten in het spel.
  maandag 27 november 2023 @ 14:16:55 #57
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211444183
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat is gewoon laag. Immuniteitsmunt zou gewoon aan persoon gekoppeld worden, dus stelen heeft geen zin en in zetten voor iemand anders ook niet
Dit al leverde het ooit een geniale eilandraad op toen iemand hem voor een ander had ingezet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_211444354
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 12:32 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik kan mij dat niet herinneren. Ik weet dat zoiets wel eens bij WIDM gebeurd is (jokers gestolen door de Mol). Maar misschien dat het wel eens gebeurd is hoor, ik zal er eens verder over nadenken.
  Redactie Sport maandag 27 november 2023 @ 15:40:43 #59
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211445085
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 12:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat vraag ik mij af. We hebben toch alleen gezien dat Eva er op hintte dat ze een 2e munt gevonden had? Volgens mij is het nooit echt als optie benoemd, tenzij er buiten beeld iets over gezegd is door iemand met de kennis. Er waren sowieso maar weinig mensen met de kennis van 2 munten die met de groep gesproken hebben (enkel Mark en Eva toch?). Het zou mij verbazen als ze het weten.

Maar het zou, mochten hun hersens nog voldoende werken na zoveel dagen ontberingen, wel een logische aanname zijn. Ook de manier hoe hij de zwarte stem incasseerde zou de rest aan het denken kunnen zetten.
Het is in beeld geweest dat Eva iets zei van 'ja mensen van afvallerseiland zou ik vanaf nu écht niet meer vertrouwen', waarmee ze in ieder geval hintte op het feit dat er nog een munt zou zijn. Ik zie wel dat ze dat aan Krista kan hebben verteld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 27 november 2023 @ 15:46:36 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211445140
Was het niet niels die zijn munt voor een ander had ingezet?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_211446152
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:31 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik kan mij dat niet herinneren. Ik weet dat zoiets wel eens bij WIDM gebeurd is (jokers gestolen door de Mol). Maar misschien dat het wel eens gebeurd is hoor, ik zal er eens verder over nadenken.
Ik zou best met widm in de war kunnen zijn. :Y
pi_211449388
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 12:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Mark zei gisteren ook dat er wel naar gevraagd was door de anderen, geloof ik. Dus helemaal onverwacht zal het niet komen
  dinsdag 28 november 2023 @ 08:18:02 #63
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_211451520
Wat heeft de zwarte stem voor zin als Mark volgende week de imuniteit wint? ja hij heeft ook die munt nog natuurlijk, kwijtraken of gestolen worden zou grappig zijn
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Redactie Sport dinsdag 28 november 2023 @ 08:20:41 #64
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211451532
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2023 08:18 schreef junkiesietze het volgende:
Wat heeft de zwarte stem voor zin als Mark volgende week de imuniteit wint? ja hij heeft ook die munt nog natuurlijk, kwijtraken of gestolen worden zou grappig zijn
Dan niets. Voor die munt heeft het dus wel het effect dat ie hem minder makkelijk weg kan geven.
pi_211460967
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

Die zwarte stem is vooral een nadeel voor Floris/Guido, want daardoor zal Mark zijn munt niet zomaar op anderen in kunnen zetten. Een risico dat Willem wel kan nemen.
Heeft Mark niet nog zo'n 4 stemmen meer dan de rest, omdat hij 4 eilandraden op afvallers eiland zat?
Dan kan hij met totaal 5 stemmen er toch uitknikkeren wie hij wil?

Het hele verliezen voor een extra stem was imo, omdat ze uitgingen van een zwarte stem, een van de drie een stem uit het andere team wilde kapen, en Mark daar wel de bravoure voor had, maar niet per se een extra stem nodig.

Met zijn munt en al zijn stemmen bepaalt hij, indien gewenst, los van de proefsimmuniteit dan, gewoon in zijn eentje wie er niet mee gaat naar de halve finale.
pi_211461281
Volgens mij spaar je pas stemmen vanaf de tweede fase, maar ik denk wel dat de kant van Mark er meer over hebben
pi_211465223
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 07:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij spaar je pas stemmen vanaf de tweede fase, maar ik denk wel dat de kant van Mark er meer over hebben
Hoe spaar je stemmen, ze zijn toch verplicht te stemmen?
De stemmen zitten in hun koker vanaf het begin, iemand die terugkomt van afvallers eiland heeft dus een voordeel.
Had Carlos dat indertijd ook niet?
pi_211465318
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 07:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou wel die move verklaren om een stem bij de anderen te willen weghalen.
Maar ik dacht dat ik Mark ergens tussendoor hoorde zeggen dat hij al zijn stemmen nog had, ik weet niet of hij bedoelt vanaf fase 2, want dan heeft hij er evenveel als iedereen, of dat hij vanwege zijn verblijf op afvallers eiland bedoelde. Ik dacht dat laatste.

Wat ik ook gek vond was dat er 5 stemmen waren uitgebracht, en de twee op Mark in exact hetzelfde handschrift waren (dus van Ilse), maar dan blijven er los van Mark 4 deelnemers over, heeft er dan 1 al geen stemmen meer?
Radmilo zette er onlangs 3 in, en ging vorige keer toch stemmen, hoeveel stemmen zijn er dan pp?
  woensdag 29 november 2023 @ 16:04:26 #69
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211465568
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2023 15:37 schreef Za het volgende:

[..]
Hoe spaar je stemmen, ze zijn toch verplicht te stemmen?
De stemmen zitten in hun koker vanaf het begin, iemand die terugkomt van afvallers eiland heeft dus een voordeel.
Had Carlos dat indertijd ook niet?
Voor de samensmelting had iedereen gewoon 1 stem per eilandraad. Alles is toen gereset daarna behalve de munten.
Na de samensmelting had iedereen gewoon 1 stem per eilandraad plus 2 stemmen extra die ze kunnen inzetten wanneer ze willen(voor alle eilandraden tot aan eind spel), dus maximaal 3 per eilandraad per persoon. Maar dan zijn ook je extra stemmen op voor de volgende eilandraden.
Ook als je de proef wint en naar winnaarseiland gaat, moet je gewoon 1 stem per eilandraad inzetten. Als je proef verliest of genomineerd voor challenge en daarna challenge voor stemrecht verliest hoef je niet te stemmen omdat je stem dan naar de ander gaat. Je spaart dan geen stemmen.
  woensdag 29 november 2023 @ 16:07:19 #70
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211465601
Misschien er ergens online een overzicht is hoeveel extra stemmen iedereen in het spel nog heeft. Al weet ik niet zeker of alle extra stemmen in beeld zijn geweest. Of dat je misschien niet zeker weet wie die extra stem heeft ingezet.
pi_211465744
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 16:07 schreef Momo het volgende:
Misschien er ergens online een overzicht is hoeveel extra stemmen iedereen in het spel nog heeft. Al weet ik niet zeker of alle extra stemmen in beeld zijn geweest. Of dat je misschien niet zeker weet wie die extra stem heeft ingezet.
Thanks voor je uitleg duidelijk.

Toch lijkt er 1 iemand geen stemmen meer te hebben uit team Ilse (of heeft vrijwel hetzelfde handschrift als zij).
  woensdag 29 november 2023 @ 16:32:08 #72
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211465816
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2023 16:22 schreef Za het volgende:

[..]
Thanks voor je uitleg duidelijk.

Toch lijkt er 1 iemand geen stemmen meer te hebben uit team Ilse (of heeft vrijwel hetzelfde handschrift als zij).
Iedereen die niet de challenge heeft verloren moet minimaal 1 keer stemmen. Er is geen scenario waar iemand helemaal geen stemmen meer heeft(los van challenge) nu, wel dat de extra stemmen op zijn.
  woensdag 29 november 2023 @ 16:33:27 #73
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211465833
In het verleden deden ze wel eens dat ze bijvoorbeeld 10 stemmen kregen na de samensmelting en het daar mee moesten doen. Maar dat is dit jaar dus niet zo.
pi_211465981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 16:32 schreef Momo het volgende:

Iedereen die niet de challenge heeft verloren moet minimaal 1 keer stemmen. Er is geen scenario waar iemand helemaal geen stemmen meer heeft(los van challenge) nu, wel dat de extra stemmen op zijn.
Dan hoeft de extra stem die gewonnen wordt tijdens de uitdaging blijkbaar niet ingezet?
  woensdag 29 november 2023 @ 16:53:28 #75
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211466001
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2023 16:51 schreef Za het volgende:

[..]
Dan hoeft de extra stem die gewonnen wordt tijdens de uitdaging blijkbaar niet ingezet?
Dat is de stem die sowieso ingezet zou moeten worden van persoon X. Dus neem aan dat persoon Y hem ook die eilandraad moet inzetten als die wint van persoon X.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')