Wat een vreselijke pre-finale aflevering dit zeg, niet te zuinig! Aan alles kon je merken dat die vreselijke Lies van der Pies deze opdracht zou gaan pakken. En dan een jankshowtje opvoeren wie ze zou mee nemen naar winnaarseiland 'goh wie zou ik nou eens mee nemen, traantjes persen, ja Nordin maar ik heb ook een goeie band met Amije...nou dan toch maar Amije' Dit zijn gewoon 2 pure mannenhaters dus het was totaal voorspelbaar wat er zou gebeuren. Die eilandraad al evenzeer. I.p.v. op Amije te gaan, al die kut schapen op Tobias. Echt hetzelfde laken en pak als bij die pinda Linda die naar huis wilde en zich liet wegstemmen. Volgend seizoen echt de regel; als je weg wil ga weg maar laat je niet wegstemmen op de eilandraad. Je verpest het spel en de wil echt een Robinson te willen zijn. Eigenlijk moet je dat besluit al nemen alvorens je 'ja' zegt om hier aan mee te doen aan de productie! Wat mij betreft Camiel, Nordin of Mathias for the win dit seizoen. En dan ben ik er wel weer klaar mee voor dit rondje Expeditie Robinson van dit jaar.