abonnement Unibet Coolblue
pi_211669064




Dit zijn de twintig deelnemers van het 25ste seizoen: Hassan Slaby, Guido Spek, Eva Simons, Jochen Otten, Krista Arriëns, Radmilo Soda, Iris Enthoven, Mark Baanders, Floris Göbel, Iris van Lunenburg, Irene van de Laar, Roberta Pagnier, Willem Voogd, Jaimie Vaes, Maxim Froger, Roosmarijn Wind, Chelsey Weimar, Ilse Paulis, Armand Rosbak en Frits Wester.

Voor de 25e keer kunnen we ons verheugen op een episch avontuur, waarin de grenzen van overleving, spel en strategie opnieuw worden verlegd. In de betoverende wildernis van Maleisië gaan de twintig kandidaten het ultieme survival-avontuur aan: overleven op een afgelegen eiland, geconfronteerd worden met genadeloze proeven en meedogenloze eliminaties doorstaan. Het jubileumseizoen belooft opnieuw meeslepend te worden, met al op dag één een grote wending die meteen de toon zet voor de rest van het seizoen… Wie triomfeert en wint de titel Robinson 2023?

Op zaterdag 2 september om 20.00 uur is de eerste aflevering van het nieuwe seizoen te zien bij RTL 4, gevolgd door aflevering 2 op zondag. Daarna is Expeditie Robinson elke zondag om 20.00 uur te zien bij RTL 4.
pi_211669066
Hoe langer ik erover nadenk hoe minder ik het een waardige finale vind. De proef ging eigenlijk nergens over. Er was geen parcours, geen noemenswaardige puzzle en ga zo maar door. Bij elkaar speelde het zich af op 25 meter of zo. Waar zijn de proeven gebleven waarbij er eerst gezwommen moet worden om vervolgens een kist door het water op land te trekken dan een puzzle voor de sleutel en als je die sleutel hebt mag je even 500 meter rennen voor het vervolg van de proef?

Dit was een soort Robinson lite proef.
pi_211669336
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Winnen en de eer is toch al stimulans genoeg? :P

En met de huidige cancel culture snap ik dat je bezorgd bent hoe je overkomt. Zo'n Radmilo kreeg veel te verduren. Die Maxime had t al over de fanbase van Eva die 'm aanviel. Etc etc. Kan je je baan en opdrachten kosten.

Mede daarom ben ik zo klaar met dat C of D garnituur wat we in alle programma's zien. Gewoon weer normale onbekende mensen doen met een fatsoenlijke 50k of hoger als prijs.

Ik heb mij weinig geïrriteerd aan Max eigenlijk. Vond hem wel wat sjeu geven. Net als Eva. Beter dan dode vogeltjes als Iris van L., Ilse en Floris.

Radmilo heb ik mij wel kapot aan geirriteerd, die denkt echt dat hij beter is dan anderen. Ook zijn berichten op de socials, walgelijk. Geen enkele zelfreflectie en besef dat de echte wereld en het spel iets anders zijn. Iets wat je bijvoorbeeld bij Iris E. wel zag. In het spel was ze bloedfanatiek en beet ze Willem een paar gemene opmerkingen toe, maar buiten het spel zijn ze gewoon goed met elkaar: https://www.instagram.com/p/Cz8xkpdM1bz/?hl=nl
En dat is hoe het hoort te zijn, hard in het spel maar menselijk erbuiten.
pi_211669343
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:17 schreef Document1 het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk hoe minder ik het een waardige finale vind. De proef ging eigenlijk nergens over. Er was geen parcours, geen noemenswaardige puzzle en ga zo maar door. Bij elkaar speelde het zich af op 25 meter of zo. Waar zijn de proeven gebleven waarbij er eerst gezwommen moet worden om vervolgens een kist door het water op land te trekken dan een puzzle voor de sleutel en als je die sleutel hebt mag je even 500 meter rennen voor het vervolg van de proef?

Dit was een soort Robinson lite proef.
Eens. Zoals een paar jaar geleden dat ze moesten roeien en zwemmen. Of in een grot letters gaan zoeken. Veel beter en veel meer een finale proef.
pi_211669380
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:17 schreef Document1 het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk hoe minder ik het een waardige finale vind. De proef ging eigenlijk nergens over. Er was geen parcours, geen noemenswaardige puzzle en ga zo maar door. Bij elkaar speelde het zich af op 25 meter of zo. Waar zijn de proeven gebleven waarbij er eerst gezwommen moet worden om vervolgens een kist door het water op land te trekken dan een puzzle voor de sleutel en als je die sleutel hebt mag je even 500 meter rennen voor het vervolg van de proef?

Dit was een soort Robinson lite proef.
Mee eens. op het schieten na was het minder dan een normale noord vs zuid proef. Het studio gedeelte vond ik ook maar fluf..
pi_211669846
Vond het wel terecht dat Willem won, maar inderdaad de proeven waar een groot gedeelte in zee afspeelt met veel verschillende onderdelen mis ik wel.

Dat gedoe met die planken en emmertjes water kennen we nou wel
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 december 2023 @ 22:17:13 #7
335263 freaky40
pi_211675192
Vreselijke winnaar, maar echt. Guido had ik dit eerder gegund, was rustig speelde het spel normaal. Op naar volgend jaar, waarvan Slaby alvast als deelnemer opgeschreven mag worden. Die is er zo snel uit gegaan door lichamelijke klachten die verdiend een tweede kans.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211677464
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijke winnaar, maar echt. Guido had ik dit eerder gegund, was rustig speelde het spel normaal. Op naar volgend jaar, waarvan Slaby alvast als deelnemer opgeschreven mag worden. Die is er zo snel uit gegaan door lichamelijke klachten die verdiend een tweede kans.
Ik wil seizoen Onbekend (dus geen cen d garnituur bners)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 20 december 2023 @ 13:46:34 #9
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_211680338


wat gebeurd er steeds met twitter? de laatste tweet over #expeditierobinson is van 19 november?????
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator woensdag 20 december 2023 @ 14:14:53 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211680693
quote:
15s.gif Op woensdag 20 december 2023 13:46 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]

wat gebeurd er steeds met twitter? de laatste tweet over #expeditierobinson is van 19 november?????
Misschien moet je dan ook een hashstag gebruiken als je zoekt
  woensdag 20 december 2023 @ 14:17:41 #11
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_211680719
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 14:14 schreef Momo het volgende:

[..]
Misschien moet je dan ook een hashstag gebruiken als je zoekt
dat lijkt me wel handig ja :@
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 20 december 2023 @ 19:46:56 #12
503746 Hogwarts
School of swag
pi_211684086
Jammer dat Willem heeft gewonnen, ik zag liever Guido als winnaar.

En wat ziet die Nicolette eruit, die ziet er elk jaar slechter uit, wat een griezel is dat geworden.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  zaterdag 23 december 2023 @ 22:09:33 #13
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_211721868
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijke winnaar, maar echt. Guido had ik dit eerder gegund, was rustig speelde het spel normaal. Op naar volgend jaar, waarvan Slaby alvast als deelnemer opgeschreven mag worden. Die is er zo snel uit gegaan door lichamelijke klachten die verdiend een tweede kans.
"Lichamelijke klachten" :') :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')