Mag hopen dat de knappe vrouwen in bikini er nog even in blijvenquote:Op maandag 1 september 2025 11:28 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat Stefania vroeg eruit ligt die klaagde nu al en ze is al vrij slank als die gaat afvallen wordt het voor de gezondheid vrij kritiek
food influencerquote:Op maandag 1 september 2025 12:33 schreef Document1 het volgende:
Ik vond het maar een rommelige bende. Eerst die zolang mogelijk blijven staan proef, stammen kiezen en dan hup een samensmelting waardige proef en hup naar twee eilanden met twee stammen per eiland. Vervolgens liggen op 1 eiland de hutten al klaar en zijn ze op het andere eiland al bezig met het wegstemmen.
Verder een hoop brandhout tussen de kandidaten. Blijkbaar is contentcreator tegenwoordig een carrière. Ik dacht serieus dat ze allemaal only fans snollen waren.
Bepaalt zij wat we gaan eten vanavond?quote:
[quote]quote:Op maandag 1 september 2025 11:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mag hopen dat de knappe vrouwen in bikini er nog even in blijven
Als influencer net iets bekender worden voor meer volgers zodat je meer geld kan vragen voor reclames ("sponsorships") en uitgenodigd wordt voor andere programma's en schnabbels. Sommige mensen zijn bekend alleen omdat ze bekend zijn en daarmee hun geld kunnen verdienen.quote:Op maandag 1 september 2025 13:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom doen mensen hieraan mee? Het is gewoon afzien. Ik begrijp dit niet.
Ik zou ook wel mee willen doen, zonder camera’s.quote:Op maandag 1 september 2025 13:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom doen mensen hieraan mee? Het is gewoon afzien. Ik begrijp dit niet.
Oh ja zeker dit!quote:Op maandag 1 september 2025 15:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als influencer net iets bekender worden voor meer volgers zodat je meer geld kan vragen voor reclames ("sponsorships") en uitgenodigd wordt voor andere programma's en schnabbels. Sommige mensen zijn bekend alleen omdat ze bekend zijn en daarmee hun geld kunnen verdienen.
Ik vind dat ook niet zo raar. Zou zo meedoen. (En waarschijnlijk na 5 dagen huilend naar huis gaan)quote:Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel mee willen doen, zonder camera’s.
Als je van avontuur houdt, sportief bent, houdt van eilanden en mooi weer, dan is dit supertof.
Kamp FOK! incoming.quote:Op maandag 1 september 2025 17:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet zo raar. Zou zo meedoen. (En waarschijnlijk na 5 dagen huilend naar huis gaan)
WIDMquote:Op maandag 1 september 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
Ik blijf wel thuis. Ik zou dan liever aan Wie is de Mol meedoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |